زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

ثنا جون و تکنولوژی

1393/4/6 20:55
589 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته مهربونمفرشته 

 

سلام شیرین زبونمزبان

 

خدایا شکرت بابت داشتن چنین فرشته اییبغل

 

سریع بیا ادامه مطلب ببین چه خبرهجشن

دوشنبه 93/4/2

 

این از عکس گرفتنت تعجب

 

    

 

 

این را نمیدونم از کجا گرفتی هر چه فکر کردم نفهمیدم که نفهمیدم..

 

 

 

بیشتر وقتها کارت شده بازی با لپ تاپ نا این که من برات بیارم نه!

خودت روشن میکنی و صبر میکنی تا کاملا ویندوز بیاد بالا به قول کامپیوتری ها..

وارد نوار پایین میشی وارد منوی گیم و میری سراغ بازی با هرکدوم یکم بازی میکنی

و خودت میگی مامانی این بازی خو نیس (خوب نیست) و با کلیک کردن روی ضرب در

پنجره را میبندی و بازی بعدی را باز میکنی از بازی کردی که سیر شدی میری سراغ

درایو چی ایکن عکسهای ثنا و هرچه عکس و فیلم داری میبینی و ذوق میکنی منم

جرات ندارم دست بزنم میگی خودم بلدم

بیشتر وقتها بازی مثشه را بازی میکنی

 میگی مامانی کدوم مثشه و تنهایی بازی میکنی وقتی برنده میشی و اخر بازی

چهار تا یا پنچ تا جایزه بهت میدند دست میزنی میگی برده(برنده)

واااااااای اخ چون(اخ جون) جایزه و با دستتت جایزه هات را از روی صفحه

مانیتور بر میداری میگذاری کنارت روی فرش و برای خودت دست میزنی 

و دوباره شروع میکنی به بازی کردن....

کارت شده همین اگه یه روز زودتر بیدار بشم و لپ تاپ را قایم کنم تا تو نبینی

و بری با عروسکهات بازی کنی میگی مامانی لب کو ؟

اَجی مَجی برده شب میاره بالا سرم میزاره منم بر میدارمتعجبخنده

 

 

 

 

اینم مراحلش با موس خود لپ تاپ کار کردن خیلی

سخته ولی تو ناز نازی از پسش بر اومدی فکر کنم

تا یکی دو ماه دیگه مدیریت وبلاگت را بدم خودتمتفکر

بگو ماشاالله چشم نخوری ایشاالله

 

 

 

 

 

 

 

اینجا برنامهPAINT را باز کردی و داری به قول خودت نقش (نقاشی)میکشی

اون سطل رنگه هست اونا برداشتی و مرتب رنگ را عوض میکنی

و هر بار سقف خونه را یک رنگ میکنی 

و دست میزنی بغل

 

 

فقط رنگ خورشید را عوض نمیکنی میگی مامانی باید زرد باشهتعجب

 

 

 

 

با اون انگشت کوچولوت میخورمت اخر یه روزخوشمزه

دارم الان برات مینویسم اومدم اون شکل بالا را میزنم برات

میگی مامانی چی بزنی میگم می خورمت میگی نه این

خوشل نیست از اونا بزن و با انگشتت میری روی شکلک ها

و میگی از اینها بزن(سبز) اون سبزه ،صورتیه،بنفش

(عصبانیدلغک  شیطان)

منا بگیتعجب

یکم طول کشید تا بزارم برات زدی تو سرت و گفتی مامانی

پاچ(پاک) نکن اون سبزه را بزن و عصبانی شدی خنده

قربونت برمبغل

 

 

 

 

 

 

بلاخره دست از تکنولوژی کشی و اومدی سراغ بازی های دیگه حالا ببین چیه؟

یه کارهایی میکنی که نگو روسریت را چهن کردی توی سبد و خودتم

رفتی داخلش نشستی میگی عکس بگیر.بوس

 

 

 

 

 

 

اینجا واقعا افتادی ولی بازم نمی خوای بیای بیرون میگی کُم کُم یعنی کمک کمک

 

 

 

میمیرم برات  عزیزم کلی برات حرف دارم بعدا بقیه را مینویسم

فعلا بای بای..بای بای

 

دو سال و 1 ماه و 11 روز

 

 

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان حسین جون
7 تیر 93 13:07
سلام مریم جون خوبی ؟شرمنده ببخش که مدتیه نیومدم وبلاگتون ثنا سوگلی چطوره؟الهی که قربونش برم ببین چه خانمی شده ماشاله هزار ماشالله یه پا مهندسی شده برای خودش بچه های این دوره زمونه همینن دیگه سرگرمیشون همینه فقط کمتر استفاده کنه که خدای نکرده چشمای خوشگلش ضعیف نشه مثل حسین جون من
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام به روی ماهت خواهش میکنم دشمنتون شرمنده خیلی خیلی تلاش میکنم تا کمتر استفاده کنه.. ماشاالله که از هر چیز میخواد سر در بیاره
مامان نسرین
8 تیر 93 12:34
سلام خوشگل خاله.وای چقدر بزرگ شدی عزیزم چه این مدل مو بهت میاد.ماشاا... به هوشت.مامانی اسپند یادت نره
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام به روی ماهت چشم دود میکنم
مامان امیـــرحسیــــن
11 تیر 93 13:00
ماشالا معلوه تو عكاسي به مادر شوهرش رفته! ببين بچه از خودت ياد گرفته از بس نشستي پشت اين لپ تاپ بچه هم اين كاره شده چه نقاشي خوشجليه!!
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ماشاالله هر دو تون حرف ندارید من اصلا اجازه نمیده بشینم و دست بهش بزنم چشماتون قشنگ میبینه