زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

بهداشت شخصی

1393/4/2 11:13
486 بازدید
اشتراک گذاری

 

من از تمام گلها بویده ام تو را

 

دختر گلم یکی یک دونم دو ماهی میشه این پست را می خوام برات

 

بگذارم ولی نشده بود امروز 93/4/2 وقتش پیش اومد 

 

حالا میریم سر بهداشت شخصیت که چه عرض کنم مرغابی خانم من

 

که شستن دست و صورت و دندونات را از حد گذروندی...

 

بیا ادامه مطلب بوس

 

روزی چند بار میگی مامانی دندون بزنم (مسواک بزنم)

منم میگم بزن و این میشه نتیجه..

این عکسها مال دیشبه 93/4/1 ساعت 1.30 دقیقه 

بعد بهت میگم حالا باید چکار کنی بعد از مسواک میگی

اَبَل جیش..بوس نه، بعدا لالا تعجب

از بوسیدن توسط هر کس باشه خوشت نمیاد گریه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مراحل شستن دست و صورت که چند روز پیش اومدم دیدم داری

وضو می گیری بهت میگم چکار میکنی میگی ضو ،نماز.

جراتم ندارم دلم برات میره دست بهت بزنممحبت

بوست کنم لهت کنم سریع شاکی میشی ...

قربونت برم مرغابی روزی چند بار میگی بریم حمام سرم بشورم

دستم بشورم خوشل بشمتعجب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بعد از هر بار شستن که روزی هزار بار اتفاق می افته باید

 

دستت خشک بشه چند روز چیش حوله را شسته بودم دیدی

 

سر جاش نیست میگی حوله من پو ؟(کو)

 

گفتم شستم دویدی رفتی تو دراور تخت خوابت یکی دیگه برداشتی و میگی

 

مامانی اون خُش بشه بعدا بداریم..کلی بوست کردم که همیشه سریع

 

جای بوس و گازت را پاک میکنی و میگی مامانی دستم کَندی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینجا داری میگی مامانی من شُشتم خوشِل شده

2سال و 1 ماه و7 روز

ساحل تنهایی من همیشه دوستت داردمحبت

 

 

پسندها (9)

نظرات (4)

ღ• KǶ∂ℓɛ Ƕ∂Ɲ! •ღ
2 تیر 93 15:26
نظرت همینجاااست نیگاه کن بیا وبم تولد داریممممممم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم اومدم
مامان امیـــرحسیــــن
3 تیر 93 19:31
سلام عزيزم خاله من عاشق بهداشت شخصيت شدم!! با اون ركابيت!! صد بار به مامانت گفتم اين عكسارو نزار تو وبلاگ مگه گوش ميده موهاتم كه صفا داديو خلاصه مباركه!!
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام به روی ماهت خاله الهام واااااای هواسم نبود بازم ولی اینبار خداییش اینبار لخت نبود سلامت باشید
آجی محمدمهدی
5 تیر 93 15:17
فدات بشم که انقدربه نظافت شخصی ات اهمیت میدی؛دخترک تمیزودوستداشتنی.
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
خدا نکنه خاله جون ممنونم بهمون سر زدید
مامان حسین جون
7 تیر 93 13:12
فدای ثنا جون تر و تمیزم بشم من بـــوس عزیزم تو همیشه خوشل هستی الانم که ماه شدی
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
خدا نکنه خاله جون کار هرروز مون شده شستن دست و صورت خشک کردن با حوله و گفتن مامانی خوشل شدم حسین جونم را ببوس