زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

خدایا از دس ثنا

1393/4/20 12:18
785 بازدید
اشتراک گذاری

منبع : www.PersianMob.Net

 

الهی مامان فدات بشه ناز گلم تو همه کارات شیرینهخوشمزه

 

هزار ماشاالله به تو گل دختر مامان

 

تو جون و عمرمی نفسم

 

دورت بگردم کهانقدر مهربونی و لجباز

 

قربونت بشممحبت

مکالمه های ثنا جون ما بین خانوادهFamily

 

مامان.....ثنا جون اسباب بازیهات را جمع کن مهمان میاد خونمون

ثنا جون....باشه چشم ..و در حین جمع کردن میگی خدایا از دَس مامانی.محبت

 

 

مامان ...ثنا جون تخم مرغ را بده بشکنم برات بپزم

ثنا جون....مامانی سرت درد میکنه نمیتونی خُخ مرغ را بشکنی صَب کن سرت خوب بشه.خندونک

 

 

اقاجون (بابای بابایی).....داره کبریت روشن میکنه..

ثنا جون....اقاجون اینا واسه تو خوب نیست روشن میکنی خطرخنده

 

 

مامان...ثنا جون بیا بخوابیم ساعت 1 نیمه شبه...

ثنا جون...صب کن یه چوچولی خَرصم بیامniniweblog.com

 

 

ثنا جون...ساعت 7 صبح بیدار شده میگه مامانی پاشو خوشید اومد آسون بیدار شو ببین ساعتا..

مامان ...خوابم میاد یه کوچولو بخوابم...

ثنا جون ....ببین قوقولی صداش میاد پاشو میاد غذاتا می خوره..niniweblog.com

 

 

ثنا جون ...مامانی اَنَلگو نداری...

مامان...نه ندارم 

ثنا جون ...صبح بشه خوشید بیاد آسون اقاهه بیاد مغازه باز کنه برات می خرم..

مامان ...همین الان بخر..

ثنا جون...ببین الان ماه اومده آسون اقاهه خوابه.مغازه بستسniniweblog.com

 

 

ثنا جون...ساعت 1 نیمه شبه میگه ماخاری(ماکارونی) می خوام...

بابایی...اخه الان موقع ماکارونی خوردنه...بخواب صبح برات میپزیم...

ثنا جون....همین الان از اونا که پیل (فیل)داره..شیر داره بیا بابایی در را باز کن بهت نشون بدم ..

بابایی ...در را باز کرد و ثنا جون اخر به مراد دلش رسید...خوب بود برات نودولیت خریده بودم

وگرنه باید حتما ماکارونی میپختم خیلی دوست داری ..منم که زانوم درد میکنه و بابایی زحمتش را کشید...

 

 

مامان ....ثنا جون بیا بازی کنیم..niniweblog.comو تو عاشق بپر بپر هستی یکم بازی کردی ...

ثنا جون...مامان خستم نه

 

 

ثنا جون....مامانی خوم برم پایین پیش مامان جون

مامان...ثنا جونم مامان جون داره افطار میکنه..نه غذا نمی خوره نشسته رو مبل..تعجب

 

 

اقاجون و مادر ....ثنا جون بیا بریم خونه ما.

ثنا جون ...مامانی تهناس(تنها) ترسه(می ترسه) من پیشش باشم...بغل

 

 

مامان ..ثنا جون بیا کنترل TV را بده به من..

ثنا جون....سریع میشینه روی زمین و میگه آختیش(آخیش) من خستم صب(صبر کن) کن میارمآرام

 

 

ثنا جون .....مامانی بیا میگم چکار داری..

ثنا جون...کارد دادم...(کارت دارم)هیس

 

 

مامان....ثنا جون بیا بیرون از اتاق اینا ببین ...

ثنا جون .....بدو بدو اومده بیرون میگه کارم داری...خوشمزه

 

 

ثنا جون....سوسکه بیا منا بخور چند بار با صدای بلندمتفکر

مامان ...چرا بیاد شما را بخوره...

ثنا جون....ادَکی(الکی) گفتم...خندونک

 

 

ثنا جون....مامانی من بستنی چشی (عروسکی)می خوام...ساعت 1 نیمه شبه

مامان....عروسکه چشماش را بسته خوابیده صبح بیدار میشه..

ثنا جون ....دهنشم بسته خوابیده صُب بشه خورشید بیاد آسون چشش باز بشه من بخورمشخندونک

 

 

مامان.....ثنا جون جیش داری..

ثنا جون.....خودم شَبارَما در میارم نیایا...جیش کنم بیا

وقتی هم جیش کردی صدا میزنی ولی خودت خودت را میشوری..کلا میخوای زودی مستقل بشی...

 

 

یه عالمه دیگه هست یادم نمیاد پست بعدی انشاالله..

کلا یه داستانی داریم با این حرف زدن این وروجک...

ماشاالله به جونش ....محبت

 

2سال و 1 ماه و27 روز

 

 

پسندها (8)

نظرات (5)

فروشگاه نادین
22 تیر 93 19:12
سلام خدمت شما دوست عزیز انشاالله همیشه شاد و سلامت در کنار اعضا خانواده باشید. تم تولد - دست سازهای نمدی - ادویه ترکیبی nadin-shop.ir
مامان امیرحسین
23 تیر 93 10:47
ای جانم خاله جون خیلی قشنگ وبامزه حرف میزنی.این جوابها را از کجا پیدا میکنی .ماشالله هزار ماشالله بچه های امروز حاضر جوابند. ثنا جون دوستت دارم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
همه جوابها تو استینمه ممنونم خاله جون بهم سر زدی منم شما را دوست دارم خاله جون
مـــــــامــــــــان سبحان جون
24 تیر 93 9:00
سلام ممنون دوست خوبم میدونم عزیزم دشمنت شرمنده دیدم نوشته که باید به جون بچش هرکی رمز میخواد قسم بخوره برا همین دیگه به هیچ کدوم از دوستای خوبم نگفتم که برن رمز بگیرن خودم هکر هستم نمیخواستم هک کنم وبشو چون هکر کلاه سفید هستم و نباید به حریم شخصی نفوذ کرد ولی خب مثل اینکه دیگه چاره ای نیست زیر قوانینم باید بزنم ممنون از لطفت دوست خوبم ایشالا همیشه کنار دخمل گلی ناناز به خوبی و وشی ندگی کنین
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
شرمنده ممنونم همچنین عزیزم
مامان امیـــرحسیــــن
25 تیر 93 19:03
یادم رفت مارک خصوصیشو بزنم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام الهام جون راست میگی ..نظر شما حذف شد...اون پست را هم حذف میکنم...
هدیه
25 تیر 93 21:20
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگم اومدی بفرمایید دوستم در خدمتم.
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
چشم خواهش میکنم