زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

مبارک باشه عزیز دلم

1393/1/26 7:04
890 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجکم قلب

باورم نمیشه که داری به 2 سالگی نزدیک میشی انگار همین دیروز بود

می بینی عزیزم چه زود میگذره من و بابایی یکسال پیرتر شدی

تولدت مبارک عزیزمتشویق

ورودت را به 24 ماهگی تبریک میگم  ماهی که گذشت ماه پر از تجربیات

سخت ،خوب ،بد بود ولی با کمک تو ناز نازی با موفقیت به پایان رسید..هورا

انشاالله که این ماه را هم به خوبی سپری کنی..

این ماه که همش می خوایم بریم عروسی به سلامتی چشم دشمن کور..شیطان

93/1/19

دایی جون و زن دایی یوسف را گذاشتند و رفتند خانه خدا زیارت من و تو هم

از شنبه بار و بندیل و بر داشتیم اومدیم خونه اقاجون جعفر تو هم که از خدا خواسته

میری پارک.و دم به دقیقه تو پارکینگ مامانی ب ِیِم آشین اُسف(بریم ماشن یوسف)

وقتی هم بری با کلی کلک  میاریمت بالا مثلا من اومدم اینجا خیاطی کنم

تا دایی جون به سلامتی بر می گرده..لبخند

بعد از اونجا بِ یم اساسور بوم جوجو خاله

(بریم اسانسور بریم جوجه های خاله را ببینیم)

قربون اون حرف زدنت بشم...

دیشب تو راه پله ها بهت میگم بیا بالا نشستی میگی قهرم میگم با کی

میگی من میگم چرا میگی خوب دلم می خواست بخورمت...

دوباره که میپرسم با کی میگی اُسفتعجب

دیگه بیشتر از این نمیتونم بنویسم

دوستای گلم به زودی بر می گردم و کامنتاتون را تایید میکنم...

همه گیتون را دوست دارمماچ

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محدثه
30 فروردین 93 15:49
مبارک باشه خاله جونم
الهام(مامان اميرحسين)
31 فروردین 93 0:03
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری... مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی... مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری... مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد... مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود... مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن...!!! روزت مبارک
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام الهام جون خیلی زیبا بود همچنین عزیزم
مامان حسین جون
31 فروردین 93 11:15
گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربانی روزت مبارک...
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم خاله جون همچنین روز شما مامان مهربونم مبارک باشه
مامان پرنسسها
1 اردیبهشت 93 16:39
به به پس يه تولد تو راه داريم ماماني خانم اين تولدم با تم كفشدوزكي ميگيري ؟ ثنا جون ماشالله خيلي باهوشه براش اسفند دود كن قربونش برم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم خاله جون حتما براش اسفند دود میکنم
مرضیه مامان امیرحسین
5 اردیبهشت 93 22:14
سلام عزیزم چطوری دخمل نازت خوبه خیلی دوست دارم باهات آشنا بشم آدرستم از طریق الهام جون پیدا کردم با افتخار لینکت کردم اگه افتخار بدی لینکم کن
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام ممنونم خوبیم منم شما را با افتخار لینگ میکنم