زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

همه زندگیمی

1393/3/12 0:34
563 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام گیسو طلای مامان بوس

 

عزیزم هر روز خدا را بابت اینکه تو فرشته ناز را بهم داده شکر میکنم 

و بیشتر از پیش عاشقت میشم اگه بدونی با اون زبون نازت چه حرفهایی میزنی

شدی طوطی هر چه میگم تکرار میکنی و میخندی

و بعد از اون میگی مامانی خندیدیم خندونک

این جمله بعد از هر بار خندیدنت تکرار میشه..تعجب

دلم میخواد بخورمتخوشمزه

 

 

یک روز قبل از روز متولد شدنت...93/2/25

صبح که از خواب بیدار شدم این شکلی خوابیده بودی تعجب

 

 

 

 

2 دقیقه بعد این شکلی چنان پتو را پرت میکنی اون طرف که نگو و نپرسخنده

 

 

 

موقع خوردن ناهار و این حرکت شما برای نخوردن غذابی حوصله

 

 

 

ساعت 2 بعد از ظهر هر چقدر گفتم ثنا جون بخوابیم که حرفم را گوش ندادی و گفتی

خواب نَوا منم داشتم اتاقت را جارو برقی میکشیدم تو هم پشت سر من روی صندلی

داشتی با مداد بازی میکردی برگشتم دیدم این شکلی خوابیدی.تعجب

خنده

 

 

 

 

 

تازه تو خواب موهاتم میزدی کنار منم شدم مادر بد جنسشیطان

به جای اینکه به دادت برسم شده بودی سوژه کلی فیلم و عکس ازت گرفتمقه قهه

الهی بمیرم برات ..

 

 

 

 

ادامه این پست در پست بعدی 

 

بای بای عزیزمبای بای

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان امیـــرحسیــــن
19 خرداد 93 10:44
ماشاالله!! هر روز شيرين تر از ديروز! دينگ دينگ! خاله چقدر با كلاس ميخوابين شما! غذا بخور چاق بشي!!قايم ميشي؟ خوب بود خوابت نميومد!! عزيزي!!
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ماشاالله اونم چه کلاسی فکر کنم کلاس زلزله شناسی باشه غذا نه؟ خو نیست بده دل درد خوب پیش اومد دیگه