زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

تولدت مبارک ..عروسکم

1393/2/26 6:40
499 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم محبت

 

با تو ارامش می گیرم دختر نازنینم..

 

دلم برای همه چیز تنگهگریه

 

این دفعه سومه که این پست را مینویسم و میپره از دست این اینترنت که نمیدونم چکارش کنم 

 

متاسفانه هنوز خرابه و از این طریق هم که یه متن 10 دقیقه ایی 10 ساعت کار میبره.گریه

 

برای همین بی خیال متن های زیبام میشم که با تمام وجودم برات نوشته بودم و.....

 

فقط بهت میگم عزیزم ورودت را به سه سالگی تبریک میگم ...

 

امیدوارم هیچ وقت تو زندگیت غم نبینی و دچار مشکل نشی..

 

آمــــــــــــــــــــــــــــــــین

 

راستی یه سوپرایزم برات دارم اگه تونستید حدس بزنید مامانهای مهربون...سوال متفکر

 

می خواستم عکس متولدین امروز را برات بگذارم که نشد....

 

انشاالله جبران میکنم...بوس

 

حالا بفرمایید تولد..

 

هزار ساله بشی با دل خوش ..

 

بغل

 

 

پسندها (8)

نظرات (10)

حسین جون و مامانش
26 اردیبهشت 93 10:47
سلااااااااااااااااام ثنا جوووووووووووووون تولدت مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک عزیــــــــــــــــــــــــــــــزم انشالله 120 ساله بشی عزیزم چه سوپرایزی؟ بگو عزیزم من طاقتشو ندارم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام خاله جون ممنونم میام و میگم چی بوده
مامان اعظم
26 اردیبهشت 93 11:12
ثنا جون تولدت مبارک دختر اردیبهشتی نازنین. مامان ثنا جون وبلاگ هلیا جونی ماهم با عکسای تولدش بله روز شد با نظرتون یه یادگاری بذارید ممنونم.
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم خاله جون چشم در اولین فرصت میام
مامان امیرحسین
28 اردیبهشت 93 11:48
سلام خوشگل خاله تولدت مبارک .ایشالله 1200ساله بشی .منتظر پستهای جدیدتون هستیم.
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که بهم سر زدید
mamane aysel
28 اردیبهشت 93 17:04
تولدت مبارک ایشالله بخوبی وخوشی خوتنون میسازین ومیرین توش
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم انشاالله از دعای خوبتون سپاسگذارم
مامان نسرین
31 اردیبهشت 93 19:35
سلام عزیز دلم تولدت مبارک خانم گل الهی هزار ساله بشی گلم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام به روی ماهت خاله جون ممنونم
حامده(مامان امیر محمد)
1 خرداد 93 15:54
تولدت مبارک خاله جون الهی که 120ساله بشی وشادباشی
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان امیـــرحسیــــن
4 خرداد 93 14:32
غم های زمانه ام که بی حد باشد یا آب و هوای دل من بد باشد در تَق تَقِ این قطار حل خواهد شد وقتی حرکت به سمت “مشهد” باشد ! حلال کن عزیزم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
خوش به حالتون جاتون سبز و خرم خوش بگذره عزیزم
بهار
7 خرداد 93 15:00
سلام بانو کوچولوی اردیبهشتی من عاشق اردیبهشتیم اخه مامانم اردیبهشتیه ان شاالله همیشه سلم باشی لینک شدی
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام خاله جون ممنونم منم شما را لینگ کردم....
مامان هستي
10 خرداد 93 9:55
سلام ناناز خانوم تولدت مبارك مامان خانوم منتظر عكس ها هستيم و هنرمنديهات و لباس هاي خوشكلي كه ميدوزي... ايشاله هزار ساله بشي خاله
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم چشم حتما در اولین فرصت
مامانی
17 خرداد 93 8:55
سلام مریم جان.ممنون از دعای زیبات خدا دختر نازتو واست حفظ کنه
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام خواهش میکنم امیدوارم به ارزوتون برسید