زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

تولد 2 سالگی فرشته نازم

1393/3/12 20:22
786 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــــــــــــــــلام کوچولوی مامان 

 

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام ستاره خوشبختی من

 

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام وروجک شیطون شیرین زبون 

 

ببخش که دیر شد ولی خوب سوپرایزت کردم

تعجب

اینم به خاطر دل زهرا دختر خالت و مبینا دختر عمه ات..

 

بیا ادامه مطلب 

 

لحظه تولد تو ،شروع پرواز است برای پرستو ها و خاطره ماندنی برای تمام اسمانها.

و ما با تمام عشق خود به همراه قاصدکهای احساس،پیام تولدت را به اسمان

خوشبختی میفرستیم تا به تو بگویند عزیزترین 26 اردیبهشت،

روز تولدت بر تو مبارک باد.

روز 93/2/25

صبح که از خواب بیدار به اصرار مبینا و زهرا برات یه تولد کوچولو گرفتم سریع یه

اس ام اس زدم به خواهر و برادر پدر و مادر خودم و بابایی که شب بعد از شامشیطان

بدونکادو فقط برای اینکه دور هم باشیم تشریف بیاورند خونمون اونها هم

با کمال میل قبول کردند دلم میخواست برای شام بیوند ولی وقت نبود

ساعت 12 ظهر رفتم با عمه کیک سفارش

دادم که گفت چون عجله ایی هست فقط میتونم پرنده های خشمگین

یا باب اسفنجی بزنم منم گفتم باب اسفنجی بزن ساعت 9 شب هم

کیک را اوردیم و تولد گل دخترم شروع شد ..

اینم از کیک خیلی زیباس مگه نه..چشمک

 

 

 

فدات با اون ژست همیشه گیت

 

 

 

 

 

فقط میگفتی پتی، اوسف (مهدی و یوسف)دست نزنید ..

و خودت با قاشق و دست شروع کردی خوردن ببین چطوری بهت نگاه میکنند...

ولی ناخنک زدند و کار خودشون را یواشکی می کردند تو هم میدید و میگفتی

که دست زدی آره آره با یه حالت عصبی.

کیک منه دست نزنی یا...

 

 

 

 

می خوای ببینی یه موقعه محمد پولات را کش نره .خندونک

 

 

 

 

که اخر سر هم برنده شدی و گرفتی .

 

 

 

همه رفته بودند منم لباسهات را  عوض می کردم که مثل همیشه  به قول

خودت پرار کردی و متاسفانه یکم اب روی سرامیکها بود و من نمیدونستم

تو هم خوردی زمین نتیجه در عکسهای پایین قابل رویت هست ..بمیرم برات خطا

 

 

 

 

 

 

خلاصه بعد از کلی گریه با کادوی یوسف اروم شدی..

 

 

 

با عرض معذرت از خاله الهام ببخش دوباره به غیرتت بر نخوره ها...خندهچشمک

 

 

 

اینم کادو هات لباس خاله زهرا و عمو ابو الفضل که فردای اون روز رفت کربلا

خوش به حالش این اعیاد را اونجا هستش..

عروسک یوسف..

خمیر بازی مهدی...

مداد تراش رو میزی زهرا...

عمه ها نفری 20 هزار تومان 

مامان جون و اقاجون 40 هزار تومان

مامان و بابا خودم 20 هزار تومان

دستشون درد نکنه همین را هم توقع نداشتم...

 

 

 

 

فردای اون روز هر چه اسباب بازی تو ویترینت بود را اوردی و گذاشتی کنار سالنتعجب

چرا ؟نمیدانم

 

 

 

بعدا هم نشستنی خوابت برد که ازت باز فیلم گرفتم فرشته معصوم و مهربونم

 

 

 

 

انشاالله سال دیگه خونه خودمون جشن تولد با شکوه 

وقت ندارم برگردم بخونم ببینم چی نوشتم خودت ببخش دیگه 

هنوز مریض هستی و تو تب میسوزی 

راستی اتلیه هم که به خاطر مریضی کنسل شد و موکول شد

بعد از ماه رمضان چون شدی پوست و استخون

انشاالله هرچه زودتر خوب بشیمحبتبوسبغل

 

نگاهت را قاب می گیرم

در پس اون لبخند، که به من شور و نشاط زندگی می بخشد.. 

 

 

پسندها (7)

نظرات (3)

نازنین (مامان ثنا)
15 خرداد 93 3:02
قشنگ شدی گل شدی شدی مثل عروسک عزیز من گل من تولــــــــدت مبارک ثنا جوووونم چقدر خانم شدی ماشالله ....... بزرگ شدی ماشالله....... ببخش خاله انشالله 1000 ساله بشی زیر سایه مامان بابا مهربون از این به بعد تند تند میام پیشت قربونت برم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم زیبا بود
مامان بهار
15 خرداد 93 18:37
رمزت عزیزم .
مامان امیـــرحسیــــن
19 خرداد 93 10:40
تولدت مبارك عزيزم كيكيت خيلي قشنگ و به نظر خوشمزه ست! دست مامان مريم درد نكنه! خاله بذار دست بزنن!! اون پسر بلوز زرد رو نيگا!!چطور نگاهت ميكنه!!دلم براش كباب شد!!خاله بذار اونم بخوره! خوشم مياد از الانم حسابي اقتصادي فكر ميكني! معلومه كه ر مخوره!!عكس لخت عروسمو گذاشتي همه جاش هم پيداست!!نبايد بر بخوره!؟ مبارك كادوها و سوغاتيات باشه عزيزم! ايشالا زود خوب بشي و تپل بشي عكساي آتليه اي قشنگ بندازي!
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم خاله چشماتون قشنگ میبینه اخی الهی بمیرم بلوز زرده پسر خالشه و بهش نمیده ولی یواشکی انگشت زدند حسابی اقتصادی در حد المپیک بازم که بهت بر خورد تسیدم..نترسم کلمات ثنا موقع ترس.. انشاالله ممنونم ...قابل شما را نداره