زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

خوردن بستنی

1392/4/5 0:47
657 بازدید
اشتراک گذاری

 

31/2/92

 

سلام بر دخمل ناز نازم...

 

من را ببخش دیر به دیر میام خاطراتت را  مینویسم

 

این روزها اصلا حال و حوصله ندارم دلم خیلی گرفته

 

 روحیه ام خسته شده..ناراحت

 

بگذریم انشاالله هر چه زودتر خوب بشم.

 

دنبالم بیا..ماچ

 

عزیزم بستنی را خیلی دوست داریخوشمزه

 

تازه از خواب بیدار شدی موهات ژولیده هستش..

 

رفتی جلو در فریزر و به من میگی که بهت بستنی بدم...

 

منم الکی گفتم نداریم و باید به بابایی زنگ بزنیم بگیره..

 

یکمرتبه دیدم نیستی و صدای شماره گیر تلفن میاد.

 

گوشی را برداشتی گذاشتی دم گوشت و میگی الووو

 

و به زبان خودت به اصطلاح داری به بابایی میگی بستنی بگیره.

 

اومدم چند تا بوس بهت کردم و یه بستنی بهت دادم.

 

قربونت برم...ماشاالله باهوش من.

 

 

 

قربون اون دست کوچولوت من بشم که اینقدر

 

زیبا بستنی را دستت گرفتی

 

 

 

 

 

تازه مدلهای دیگه هم میخوری من ازت عکس نگرفتم.

 

نوش جونت عزیزم

قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نازنین (مامان ثنا)
5 تیر 92 13:14
سلام عزیز خاله چ خوشمل بستنی می خوری .....به به دلم آب افتاد
نوووووووووش جونت شاپرک........




سلام ممنون خاله جون حسابی ثنا جونم را ببوســـــس
الهام(❤مامان امیرحسین❤)
5 تیر 92 14:16
چرا مریم جون؟؟نباشم الهههی!!
چرا روحیه ات خسته شده!!
ببین ثنا رو!!امیرحسینم عاشق بستنیه!!بیا و ببین!!یادم باشه عکساشو بزارم!!دیدنیه در حد تیم ملی...


خودمم نمی دونم با خودم درگیری پیدا کردم...خدا نکنه.الهام جون.
منتظرم زود زود عکساشا بگذار
مامان حسین جون
5 تیر 92 15:11
ای جوونم چه ناز میخوری بخور عزیزم نوش جونت باشه گلم


ممنون خاله جون بهم سر زدی..بوـــــــــس واسه حسین جون و شما