زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

شیطونک من

1392/4/29 14:51
743 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنده زیبای خوشبختی من و بابایی

 

انقدر شیطونی کردی تا کاری که نباید انجام میدادم

 

 را انجام دادم.خنده

 

بیاید ادامه مطلب تا با چشم خودتون ببینید.

 

sana jooonm  قلبقلب

 

 

 

I LOVE YOU

ماچ

روز 14/4/92 خونه خاله بودیم و من داشتم خیاطی می کردم

 

که یکدفعه دیدم صدای خندیدنت میاد..

 

عمه مهری (خودم )شما را به دیوار اویزون کرده بود

 

شما هم می خندیدی .. 

 

ببین عزیزم..

 

یه قاب واقعی بر روی دیوار....

 

 

 

وروجک.

 

 

 

بدون تو نفس کشیدن برام معنی نداره.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان عطرین
30 تیر 92 0:56
بامزه بود خوبه نیفتاده راستی چشمش بهتره


خوبه خدا را شکر ممنونم خاله جون که بهم سر زدید.
الهام(مامان اميرحسين)
30 تیر 92 15:52
سلام مريم جون خوبي؟؟

به افتخار عمه مهري!!!

عجب عمه اي داريا!!!
يه دونه از اين قابها برا ما هم درست ميكنين؟؟


سلام الهام جون خوبیم.


حتما قالبش را بیار قابش را ببر.
الهام(مامان اميرحسين)
30 تیر 92 15:53
نيگا خودش چه كيفي كرده!!
از دست تو دخمللللللللللللللللللل


از بسکه این دختر هیجانیه
بوس واسه شازده
مامان حسین جون
30 تیر 92 17:41
وای از دستشون چرا ثنا جونو آویزونش کردن ای که قربون خنده هات برم عزیییییییزم


خاله جون بیکارند کار که ندارند به کارهای شیطانی فکر می کنند.
خدا نکنه خاله جون.حسین جون را ببوس
کیانا
30 تیر 92 19:02
سلام
مرسی که به وبم اومدین
وایـــــ دخترتون خیلی ماه ماشاالله
ایشاالله خدا براتون حفظش کنه وهمیشه سایه مامان وبابایه گلش بالایه سرش باشه
به خاطر این نی نیه نازتون به اون شماره پیام دادم
از طرف من ببوسینش


سلام خواهش می کنم.
ممنونم نظر لطفتونه..
چشم حتما