زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

چادر نماز

1392/4/26 10:20
541 بازدید
اشتراک گذاری

 

بغلسلام عشقم ,سلام هلوی خوشکلِ منبغل

 

دوشنبه:24/4/92

 

چند روز پیش تصمیم گرفتم برات یه چادر بدوزم چونکه هر وقت چادر سرم

 

می کردم تو هم می خواستی..ولی خاله گفت چادر زهرا هست و براش کوچولو

 

 شده همون را براش میارم ..و خاله جون دیروز چادر را برات اورد.نیشخند

 

اگه گفتی بقیش کجاست.

 

درست حدس زدی عزیزم ادامه مطلب:

 

 

 

تو هم پوشیدی و کلی باهاش کلاس گذاشتی و عشوه اومدی .

 

حالا تا که می خوایم بریم پایین چادرت را می پوشی و بعد میری.

 

اون موقعِ من دلم می خواد قورتت بدم...

 

مبارکــــــــــــــــت باشه عزیزم

 

قبلا تا صدای اذان را می شنیدی سجاده را پهن می کردی الان

 

چادر هم بهش اضافه شد..حیف که فقط سفید نیست..ناراحت

 

الله اکبر.

 

 

 

 

خدایا همه نی نی ها صحیح و سالم باشند.امـــــــــــــیـــن

 

 

 

 

از وقتی دندون بالات در اومده لبهات را غنچه می کنی .

 

که توی این عکس زیاد مشخص نیست .فـــــــــــدات

 

 

 

 

چونکه همیشه تسبیح را می نداختی گردنت الان هم همینکار را کردی.

 

 

 

اینجا هم داری میای طرف من تا عکسات را ببینی..

 

قبول باشه دختر گلم ؛عشقم؛نفسم

 

ماشاالله

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام(مامان اميرحسين)
26 تیر 92 15:30
من بخورمت دخمل چادريى!!!
التماس دعا
ماماني من خيلي دوس داشتم اگه دختر دار شدم براش چادر ملي بدوزم به نظرم بامزه مياد بچه اينقدري چادر ملي سرش كنه!!
براش بدوز!!
توروخدا!!
به خاطر من


ثنا جون فرار کن تا تو دام خاله الهام اسیر نشدی و نخوردتت فــــــــــــرار
چشم الهام جون حتما
گریه که نداره
مامان شاران
29 تیر 92 15:32
سلام مامان ثناجون

امیدوارم خوب باشید
راستش مامان بزرگ شاران هم براش یه چادر دوخته و خیلی دوستش داره البته هنوز وارد وبلاگش نکردم انشالله بچه های پاکمون همیشه سلامت باشند راستی لینکتون کردم دوست داشتی خوشحال میشم شما هم اینکارو بکنی

سلام خوبیم.مرسی.
مبارکش باشه.
منم شما را لینگ کردم