زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

پشه بند

1392/4/26 10:16
935 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ؛سلام اتیش پاره ِ من

 

یکشنبه23/4/92

 

دیشب برای اولین بار با بابا رسول تصمیم گرفتیم که از پشه بندی که 7 سال

 

 پیش خریده بودیم استفاده کنیم .از بس پشه ها شما را نیش زدند الهی اون

 

 خون تمیز و قرمزت کوفتشون بشه. الهــــــــــــــــیچشمک

 

بفرمایید بقیه در ادامه مطلبه:

 

دیگه پشه ها هم پیش رفت کردند دنبال نور پشه کش برقی نمی روند.

 

و به وسیله هیچ حشره کشی هم نابود نمی شوند فکر کنم ماکس

 

استفاده می کنند.حالا ببینیم واسه پشه بند چه طرفندی دارند.نیشخند

 

شما اول که تعجب کرده بودی و فقط نگاه می کردی وقتی اماده شد .

 

دیگه نمی شد جلوی شیطنتات و خنده هات را گرفت از یکطرف می رفتی

 

 تو و از طرف دیگه می یومدی بیرون وااااااااااااای .از دست تو وروجک .

 

مراحل ورود به پشه بند..عینک

 

1...خم میشدی و لب پشه بند را میگرفتی و با کلی زحمت می بردی بالا..

 

هر موقع نمی شد باز هم تلاش می کردی و نا امید نمی شدی.

 

 

 

2...

 

 

3...

 

 

 

4...

 

 

 

5..و محو شدن شما.

 

 

 

6...خارج شدن با جیغ و خوشحالی

 

 

7..دکـــــــــــــــــــــــــــــی

 

 

 

8...اخرین مرحله که داری اردک کوچولو را از هیجان زیاد می خوری..

 

 

 

 

البته اون اردک را پرت میکردی روی پشه بند و برش می داشتی..

 

عاشقانه دوستت دارم  قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام(مامان اميرحسين)
26 تیر 92 15:32

چه كارايي داره اين دختر!!
اين پشه بندو ميذاري رو جهازش ديگه!؟!؟
خاطرم جمع باشه؟
بده به ثنا به درد شما نميخوره(((من عاشق پشه بندم!!!)))!!



قابل شما را نداره
باید در موردش فکر کنم[تفکر]
اخییییییییی الهی اقا عماد نفهمه
الهام(مامان اميرحسين)
26 تیر 92 15:33
من و بابا عماد و اميرحسين و ثنا
ميخوابيم زيرش!!
اشكالي داره؟


شما و بابا عماد و امیرحسین جون
بخوابید زیرش
چه خبره الهام جون عجله داری حالا حالاها باید ناز بخری