زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

باز سوپرایز شدیم

1392/4/26 1:02
519 بازدید
اشتراک گذاری

 

فرشتهسلام فرشته زیبای من سلام فرشته ناز نازیِ منقلب

 

امروز بعد از ظهر اومدم قسمت نظرات وبلاگت دیدم خاله الهام جون شرمنده

 

 کردند و این کادوی زیبا و به یادماندنی را برات فرستاده.یه دنیا ممنون

 

خاله جون انشاالله تو عروسی اقا امیر حسن جون جبران کنیم.اونم چه

 

 طوری با قر دادن ثنا جون جلوی عروس خانم توجه کنید عروس خانمخنده

 

وگرنه غیرتی می شمعینک

 

دست گلت درد نکنه خیلی زیبا بود.ماچ

 

 

 

 

اینم من خودم بهت کادو میدم بابت تولد ١٥ ماهگیت عزیز دلمماچماچماچماچماچماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام(مامان اميرحسين)
26 تیر 92 15:35
وايييييييييييييييييييي
تو تو سورپرايز كردن خبره تري مريم جون!!!!

عكس من در مقايسه با شما قشنگ نشده!!
بازم هنرتو بكش به رخم!!!
ايشالا


الهام جون مرسی که بهمون سر میزنی و کامنت می گذاری
دوستت دارم یه دنیا.
شکست نفسی نفرمایید از شما خیلی زیبا بود اصلا کادوی شما به ذهنم انداخت که برای ثنا جون اینکار را کردم.بازم ممنونم
الهام(مامان اميرحسين)
26 تیر 92 15:36
بازم پست بارون كرديا!!!
بيبين كارادا
آدمو سورپرايز ميكني!!!!!!!!!!!


خوب دیگه دیگه خودمم غافل گیر شدم