زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

تبریک عزیزم

1394/3/23 12:59
729 بازدید
اشتراک گذاری

هوراااااااااااااااااااااا

 

عزیز دلم ثنا جون شما در جشنواره نی نی وبلاگ و طبیعت از

نظر هیت داوران رتبه هشتم شدی بهت تبریک میگم..

 

 

اول از همه از دوستان و اشنایانی که لطف کردند

و به ثنا جون رای دادند تشکر میکنم..

ممنونم 

دوم اینکه از هیت داوران تشکر میکنم که ثنا جون را انتخاب کردند...

سوم اینکه بازم به ثنا جونم تبریک میگم

امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی...

 

 

 

 

با تشکر از همگی

ثنا جون 3 سال و 27 روز سن دارد

راستی دوستان عزیز به اینجا بروید و پست جا مونده را ببینید..

 

 

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان هانیه
24 خرداد 94 1:29
سلام ثناجون تبریک میگم بهت عزیز دلم ، خیلی خوشحال شدم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام خاله جون ممنون از لطفتون
مامان امیرحسین
24 خرداد 94 10:19
سلام عزیز دلم.خیلی خوشحال شدم که اسمت را تو برنده ها دیدم.انشالله که در همه ی مراحل زندگیت به موفقیتهای بالاتری هم دست یابی.مبارکت باشه خوشگلممممممممممممممممم.
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام خاله جون ممنونم انشالله بوس
حسین جون و مامانش
24 خرداد 94 20:46
تبریک میگم عزیزم امیدوارم در تمامی مراحل زندگیت جز نفرات اول و برگزیده باشی
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
مرسی عزیزم از لطفتون
عمه فروغ
2 تیر 94 19:35
تبریک میگم ثنای گلم مبارکت باشه الهی که در تمام مراحل زندگیت موفق باشی
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
قربونت عمه جان
مامان اهورا (نرگس)
16 تیر 94 12:45
عزیزم امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشی...
خرید کریو
1 شهریور 94 11:30
ماشالا به این خانوم ناز و دوس داشتنی خدا نگهش داره و سایه پدر مادرش همیشه بالا سرش باشه
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ماشاالله ....ممنون از دعای خوبتون