زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

تو را خدا دعا کنید

1392/4/23 16:42
412 بازدید
اشتراک گذاری

اسمش پریاست ویه سال ودوماهشه بخاطر عفونت شدیدی که داشته بستری شده...دکترا ازش قطع امید کردن...براش دعا کنید

ازطرف Ali Rasouliپدر این کوچولو..

لطفا به اشتراک بذارید تا همه براش دعا کنن...شاید دعاتون معجزه کنه...

 

لطفاً به اشتراك بزارین تا همه واسش دعا كنن، شاید دعایِ یه دلشکسته بتونه معجزه كنه...........................))
واسه کوچولوی عزیزمون دعا کنید دوستان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

معصومه از Sarzamin Royaha
23 تیر 92 16:46
سلام.طاعات وعباداتتون قبول حق.التماس دعا.
برای شما جزء15قرآن کریم درنظر گرفته شد.
باتشکر


با کمال میل .محتاجیم به دعا
مامانی وروجک ارمیا
24 تیر 92 11:12
با ارزوی قبولی طاعات و عباداتتون.ارمیا وروجک در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده .با کد 603.پس مهربونی کنید و کد 603 رو به 20008080200ارسال کنید.البته تنها یه بار میشه با گوشیتون به 3 نفر رای بدین.کد 603 رو فراموش نکنید.مرسی. لینک عکس ارمیا شکمو. http://www.niniweblog.com/images/festival92/603.jpg
الهام(مامان اميرحسين)
24 تیر 92 16:22
واااي
خيلي ناراحت شدم
خدا همه بيمارارو به خصوص كودكان بيمار رو و به خصوص پريا رو شفا بده
آمين


انشاالله امین یا رب العالمین
طراحی قالب با طرح کودک شما
24 تیر 92 17:07
سلام دوست عزیز یه پیشنهاد دارم برای شما، که تا به حال توسط هیچ کس انجام نشده و شما می تونید با ایجاد اون وبلاگتون رو از همه ی وبلاگ های نی نی وبلاگ متفاوت کنید ما می تونید عکس کوچولتون رو تبدیل به قالب وبلاگتون کنیم، البته فقط این نیست، شما اگر مایل باشید عکس کوچولوتون رو می دید و ما اونا به یکی از هنرمندان طراح نقاش مون می دیم و ایشون از عکس شما یه نقاشی با قلم می کشه و ما اونو براتون تبدیل به قالب می کنیم در سایت نمونه کارها موجود است برای سفارش با ما در تماس باشید h.asghari102@yahoo.com اصغری09156446977
مامان حسین جون
24 تیر 92 18:59
خدایا به حق این ماه عزیز همه بیماران مخصوصا پریا جونو شفاش بده
اللهم اشف کل مریض


امین یا رب العالمین
الهه(مامان یاسان)
25 تیر 92 16:25
واااای خدا ایشاالله همه ی بیمارارو شفا بده


انشاالله
milaniyom
27 تیر 92 19:53
منم از طرف خودم دعا هم تو وبم قرار میدم
خدا کنه خوب شه


ممنون انشاالله که همه کودکان مریض شفا پیدا کنند.
آليش
29 تیر 92 8:50
يا من اسمهُ دواء و ذكرهُ شفاء
يا من اسمهُ دواء و ذكرهُ شفاء
يا من اسمه ُ دواء و ذكرهُ شفاء
يا من اسمه ُ دواء و ذكرهُ شفاء
يا من اسمهُ دواء و ذكرهُ شفاء
ان شا الله زود زود خوب بشه .


انشاالله