زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

شمیم عطر نرگس

1392/4/2 22:58
294 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

  

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا

 

 من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه امین

.

.

چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی .....

 

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی .....

 

خلیل آتشین سخن ؛ تبر به دوش بت شکن .....

 

خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی ......

 

 برای ما که خسته ایم نه ؛ ولی .....

 

برای عده ای چه خوب شد نیامدی ......

 

تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام .....

 

دوباره صبح ؛ ظهر ؛ نه غروب شد نیامدی

.

.

 

 

 

 

 

چه انتظار عجیبی

 

تو بین منتظران هم

 

عزیز من چه غریبی

 

عجیب تر که چه آسان ندیدنت شده عادت

 

چه بیخیال نشستیم

 

نه کوشش نه وفایی

 

فقط نشسته و گفتیم: خدا کند که بیایی....

.

.

 

میلاد دوازدهمین گل بوستان امامت و ولایت،

 

 امام عصر و الزمان مبارک

 

انشاالله همه نی نی ها و عزیز دل من زیر سایه

 

حضرت مهدی صحیح و سالم باشند..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محدثه
3 تیر 92 16:20
عید شما مبارک


همچنین مرسی
عاطفه
4 تیر 92 1:15
ایشالا گا دختر دوست داشتنی تون زیر سایه آقا بزرگ شه . عیدتون مبارک


همچنین شازده شما مرسی خاله مهربون که بهمون سر زدیدبوـــــــــــــس
مامان حسین جون
4 تیر 92 10:51
اللهم عجل لولیک الفرج
عیـــــدتان مبـــــــارک


ممنون خاله جون بوســـــــــــــ
الهام(مامان اميرحسين)
4 تیر 92 11:59
عيدتون مبارك
بوووووس



ممنون خاله جون بوووووس
مامان دوقلوها
4 تیر 92 15:10
سلام عزیزم خوبی؟ عزیزم باور کنید من هفته ایی چند بار میام و ثنا خوشگل و دوست داشتنیرو میبینم ولی از دست سارا و ثنا مجبورم زودی برم به خاطر همین فرصت نمیشه براتون کامنت بزارم دوستتون دارم خیلی زیاد


سلام خاله جون دو قلوها خوبنددرکت میکنم من که یکی دارم به هیچ کاری نمیرسم