زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

اتفاقات این روزهای خوب

1392/3/31 15:05
768 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم این روزها مصادف بود با کلی اتفاق خوب و جشن و شادی

 

اعیاد شعبانیه یعنی تولد امام حسین (ع) و امام سجاد (ع)

 

و حضرت ابوالفضل و حضرت علی اکبر که برای ما شیعیان

 

سراسر شادی و سرور بود.

 

چند روز دیگه هم نیمه شعبان _تولد امام زمان_ که شادیها

 

 و جشن هامون تکمیل میشه.

 

یکی از اتفاقات دیگه انتخاب آقای روحانی به عنوان رییس جمهور

 

به جای اقای محمود احمدی نژاد که رییس جمهور ٨ ساله ایران بود.

 

انشاالله به همه وعده هاش عمل کنه...

 

و دومی صعود ایران به جام جهانی 2014 که مردم رو خیلی خوشحال کرد .

 

دیشب من و بابا رسول ؛اقاجون حجی؛مامان جون و زن عمو رفتیم

 

 پارک تا شما سرسره بازی کنی می خواستیم چند تا عکس

 

هم از پل خواجو بگیریم که هوا تاریک شد...و نتونستیم..

 

وقتی اسم سرسره بازی میاد دیگه سر از پا نمی شناسی...

 

موقع شام خوردن اصلا نگذاشتی شام بخورم همش

 

می خواستی بری دم اب من هم مجبور شدم شما را ببرم

 

 بابا رسول شام بخوره و بعد شما را ببر من شام بخورم..خنده

 

 داشتی برای خودت می گشتی که دو تا عمو بوست کردند..

 

 

کلافهکلافهکلافهکلافهکلافه 

 

عکسها ادامه مطلب:

 

شیر سنگی و ثنا و خیاری که اصلا به هیچ عنوان رهاش نکردی

 

یه اقایی اونجا بود گفت چای نبات بدید بهش سردیش نکنه..

 

 

خیار به دهان

 

 

قربون اون دو تا دندونت برم

 

 

مامان جون صدات زد داری نگاهش میکنی..

 

 

 

اینجا هم دماقت را میگرفتی ولش میکردی گیر اساسی داده بودی.

 

 

 

 

دیشب این شکلی خوابیده بودی

 

 

 

 

امروز این شکلی

 

 

 

قلبقلبقلب بدون تو نمی شود نفس کشید قلبقلبقلبقلب 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

الهام
31 خرداد 92 20:19
سلام خاله
از اينكه اومدي و تو جشن تولد وبلاگي من شركت كردي ازت بي نهايت ممنونم
ايشالا تو شادي هاتون براتون جبران كنيم
تقديم به شما
ناقابله

با يه بوووس بزرگ

از طرف اميرحسين


خاله جون خواهش میکنم وظیفه بود..
بابت کادوت ممنون
مامان محدثه
1 تیر 92 12:28
جیگرتو برم خاله جون اینقدر باحالی


ممنون بوس برای محدثه جان
الهام
1 تیر 92 14:01
سلام مریم جون خوبی
تبریک بابت همه ی اتفاقات خوب
قربون خوش عکس!!
با شیر سنگی هم عکس گرفتی؟!


ممنون ...
چکار کنیم دیدیم شب شد با اب که نمیشه عکس گرفت دست خالی بر نگردیم..این شد که با شیر سنگی عکس گرفتیم..
الهام (مامان امیرحسین)
1 تیر 92 16:15
راستی مریم جون!!
عکس امیرحسینو که ادیت کرده بودی از کجا اورده بودی!؟؟؟


تو قسمت پیوندهای وبلاگم ادیت 8
شهرزاد
2 تیر 92 2:29
الهی فداش چه خوشگلم خوابیده!اون دو نفری که اومدن بوسش کردن با اجازه ی کی اینکارو کردن هااا!مگه من مردم کسی جز من بوسش کنه


خدا نکنه خاله جون...
من که خودم چندین بار صورتش را شستم....
بوسسسسسس واسه اراد جون
مامان نسرین
2 تیر 92 13:22
سلام مامانی.هزار ماشاا... چه دختر نازی داری خوشحال میشم به ما هم سر بزنید.با هم همشهری هستیم


مرسی همشهری عزیز از حضور گرمتون ممنون
الهام(مامان امیرحسین)
2 تیر 92 16:27
منظورم خود عکس بودا!!!
عکسو از کجا اوردی؟؟


شب بود ماه پشت ابر بود...من هم اومدم خونتون داخل البوم عکستون و برش داشتم
خانم خوشکله همونه که دادی به عنوان هدیه برای ثنا جون
یادت اومد
نازنین (مامان ثنا)
2 تیر 92 17:02
فدای تو عروسک معلومه که حسابی لثه هات می خاره که این خیار بدبختو ول نمیکنی
همیشه به گردش عزیزدلم


خدا نکنه خاله جون..
بعلــــــــــــه.چه جورم
همچنین شماو
حانیه
3 تیر 92 2:31
سلام نینی خوشگلی داری به وبلاگ گل پسرما سر بزن و نظر بذار
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶


مرسی چشم حتما بهتون سر میزنم بوســـــــــــ
شهرزاد
3 تیر 92 2:50
آره بعضیا واقعا؛ روشون زیاده یه بار یکی اومد لپ آرادی رو کشید! البته اجازه گرفته بود ولی اون که نمی دونه من چقدر برای اون لپها تلاش کردم که!اگه بوسش می کرد که شهیدش می کردم!


واقعا خبر ندارند که ما با چه زجری بچه ها را بزرگ میکنیم...منم می خواستم همین کار را بکنم ولی دیدم دستم به خون الوده میشه
الهام(مامان اميرحسين)
4 تیر 92 12:00
ok!!!!!!!


واسه چی!!!!!!!
الهام(❤مامان امیرحسین❤)
5 تیر 92 14:19
okبه خاطر اینکه یادم اومد عکسو از کجا اوردی!!
یادت اومد؟
اومده بودین خونمون!تو آلبوممون!یه شب مهتابی!


بله خانمی یادمه.چه شبی بود..فکر کنم افتاب بود
بابای سید علی
7 تیر 92 7:36
یکی از دوستام که خیلی هم دوستش دارم یه دختر داره هم اسم ثنا خانوم شما که خیلی شبیه دخترتونه ولی یه کم شیطونه خدا واستون نگهش داره و امیدوارم بزرگ شدنش و خوشبختیش رو با چشمای خودتون ببینید/



انشاالله همه پدر مادرها بزرگ شدن و پیر شدن بچه هاشون را ببیند.از اینکه بهمون سر زدید ممنونم.