زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

ای عزیزتر از جانم مبارکت باشد...

1393/6/26 12:46
716 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ثنا هستم اینجا وبلاگ من است در نی نی وبلاگ خوش امدید...

هه هه ..هو هو .

 

فکر کنم از متن بالا متوجه شده باشید که برنامه خندوانه شبکه نسیمه ..

 

ثنا جون وقتی برنامه خندوانه شروع میشه با هیجان زیاد فریاد میکشه اخ جون دوستم اومده ..

هه هه ..

مامان بهت اجازه نمیدم دوست منا ببینیقه قهه ..میگم چرا ؟

میگی دوست منه دیده(دیگه)

میگم خواهش میکنم اجازه بده میگی ..

مامان حرصم نده دیده..دقیقا عین خندوانه..خنده

و میخ کوب میشه جلوی تلوزیون تا اهنگ هه هه یا دو دو  را گوش نده

 و باهاشون نخونه و ورجه وورجه نکنه ول کن نیست... 

بغل

 

  ماهگیت را بهت تبریک میگمجشن

      

 ثنا جونم 2 سال و 3 ماهگیت تمام با هم خندیدیم گریه کردیم ؛درد کشیدیم 

 

اطلاعات کسب کردیم ؛و خاطره های خوب از خود به جا گذاشتیم

 

و اکنون وارد 2 سال و 4 ماهگی شدی .

 

خدایا شکرت خدایا به داده ها و نداده هات شکر 

 

به امید خدا این ماه را هم با تو مهربانم اغاز میکنم با یه دنیا عشق محبت 

 

جشنجشن

 

ای آفتاب نازنین زندگیم همیشه درخشان بمان

 

 

ماهگردت مبارکتشویق

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (9)

صفورا
26 شهریور 93 15:38
سلام مامان ثنا من هم یه اصفهانیم خوشحال شدم باهاتون آشنا شدم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام همشهری عزیزم من همچنین
شهرزاد
26 شهریور 93 15:59
ای جونم دو سال و 3 ماهگیش مبارک باشه مریم جون ....دوسش دارم هزار تا
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام خاله جون ممنونم...همچنین
مامان نازنین جون
26 شهریور 93 16:47
29ماهگیت مبارک عزیزززززززززززززززم اگه با تبادل لینک موافقید لطفا بهم اطلاع بدین
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم چشم حتما
مامان امیـــرحسیــــن
27 شهریور 93 15:38
سلام مريم جون ماهگردت مبارك خوشگل خاله ايشالا صد سالگيت منم مثل ثنا عاشق خندوانه م!اينجوري گيس و گيس كشي نداريم! ميشيم يه مادر شوهر و عروس خوب و با هم تي وي ميبينيم!
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان امیـــرحسیــــن
27 شهریور 93 16:21
مريم جان شما كه تجربه بيشتري داري حتما ميتوني تو اين زمينه كمك كني: اصلا خوب پيش نميريم... امير با زندگي بدون پوشك كنار نمياد جيششو كه اصلا نميگه خودم مدام ميبرمش البته چرا!گاهي وقتا ميگه... پي پي هم تو شلوار يه بار كرد ترسيد ديگه تو شلوارش هم نميكنه وقتش كه ميشه ميره پوشك مياره ميگه پوشكم كن! تو دستشويي تا حالا پي پي نكرده شبا هم يكي دوبار جاشو خيس ميكنه! چيكار كنم؟ 2 هفته ست دستم بنده و اصلا پيشرفتي نداشتيم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام عزیزم ... البته نه تا اون حد ولی برات از کارایی که کردم تا ثنا جون را از پوشک بگیرم میگم البته تو وبلاگت...
مامان امیـــرحسیــــن
27 شهریور 93 16:24
ديدي به قولي كه دادم عمل كردم؟ دلم براتون يه ذره شده بود!
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
دیدم کامنت بارون شدم همچنین
ღ• KǶ∂ℓɛ Ƕ∂Ɲ! •ღ
27 شهریور 93 22:55
سلاااااااااام عزیز دلممم مرررررررسی 29 ماهگرد دخمل گلت مباااارککککک
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلااااااااااااام خاله جون.. ممنون
مامان اعظم
29 شهریور 93 21:07
سلام مامان مریم عزیز ممنونم که در پرسش و پاسخ با نظرات قشنگت ما رو همراهی کردی. روی ماه کوچولوتو ببوس عزیزم بدرود
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام خواهش میکنم ..وظیفه بودچشم حتما
مامان محدثه
30 شهریور 93 0:15
29 ماهگیت مبارک عزیز دلم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم خاله جون