زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

شبهای قدر

1393/4/26 0:26
425 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلام خوبی نمیدونم اون موقعه که این پست را میخونی چند ساله هستی و چه کار میکنی ولی بدون که همیشه دوستت خواهم داشت و عاشقت خواهم ماند...

پارسال با همدیگه رفتیم احیا ولی امسال کمر و زانو را بستم و خوابیدم و بابایی تمام کارهارا انجام میده..

بابایی دوستت داریم و عاشقت هستیم .

خدا را به این شبهای عزیز قسم میدم که هر انچه ارزو داری و حاجت داری برااوره کنه..

آمـــــــــــــــــیـــــن..

دلم خیلی گرفته خسته شدم از بس همیشه از درد ناله کردم و به یاد اون مریض هایی بودم که همیشه روی تختهای بیمارستان ناله میکنند ..

خـــــــــــــــــــــدایا همه را شفا بده من و خانواده ام میان اونها....

دوستان عزیز التماس دعا خیلی خیلی .....

 

راستی بیست و هفتمین ماهگردت را بهت تبریک میگم ..جشن  جشن

مصادف شده با شب نوزده ماه مبارک رمضان... 

انشاالله همیشه شاد و خندان باشی..محبت 

دو سال و دو ماهه شدی گلم..بوس

 

پسندها (6)

نظرات (1)

مامان امیرحسین
27 تیر 93 12:21
امشب از آسمان باران انا انزلنا بر فرق زمین می بارد امشب چشمانمان را با آب توبه بشوییم و کلام قرآن در دهانمان بریزم (التماس دعا)
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
محتاجیم به دعا...چشم حتما