زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

زیباترین معجزه ی خلقت

1393/5/28 14:40
699 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ..........ســــــــــــــــــــــــــــــلـام  فنج مامان...

 

دخترکم تو با ارزشترین موجود روی زمین هستی..............محبت

 

این پست را قبلا نوشته ام در تاریخ 93/5/25 و یادم رفته بود اپ کنم ببخش دیگه از بس

 

همش دکتر هستیم و هنوز زانو دردم ادامه داره اصلا حوصله هیچ کاری را ندارم..

 

تو را دوستت دارم ..خدا را دوست دارم که تو را به من وبابایی داد...محبت

 

 

این گلهای خوشکل را تو باغ ثنا جون کاشتیم تقدیم به همه 

 

 

 

 

ثنا جون تو راه رفتن به پارک با اقاجون و مامان جون و زن عمو...و عمه ها..

ببین کارادا کجا نشستی...بین تو تا صندلی به زور...خندونک

 

 

 

 

ثنا و ابیاری باغش کسی جرات نداره بگه این باغ منه چنان

اخمی میکنه و فریادی میکشه که نه باغ منه..

 

 

 

 

سنگ بزرگ...قربون اون لبهای دراز غنچه شده ات..

 

 

 

 

ثنا در اکواریوم خالی از ماهی خونه مادر جون...

بهت میگم کجا نشستی میگی خونه  ماهی ها..تعجب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ثنا جون کو؟شما ندیدید کجا رفت...

بله تازه گیها میره داخل تشک خوابش و میگه ثنا نیست و بعد میگه گیر افتادم خمک(کمک)

 

 

 

روز چهار شنبه93/5/22   هفته قبل صبح زود بیدارت کردم تا با هم دیگه بریم بیرون تا اومدم

لباس بپوشم این شکلی خوابت برده بود..

 

 

 

 

 

 

 

و بیدار شد و تعجب کرده که چی شده..فدات بشم عزیزکم 

منا ببخش تمام اون لحظه هایی که باید با همدیگه بازی و شیطنت میکردیم رفتیم

تو نوبت دکتر و منتظر موندیم تا نوبتم بشه و هر بار هم بعد از دکتر پرسیدی مامانی

پات خوب شد و من با لبخند گفتم بله خوب شد عزیزم مهربونم..

 

جون دلم عمرم...

معجزه ی مقدسم.

فدای معصومیتت بشم 

دیـــــونتم....

 

 

 

 

 

شنبه با عمو ابوالفضل و خاله زهرا رفتیم پارک خیلی خوش گذشت جاتون خالی..

عمو بهت میگه یکم از اون چیپس هات بده به من میگی بابایی واسه من خریده نَتونم

بدم تو اگه بدم تمام میشه ببین اون وقت من دیده (دیگه) ندارم و کف هر دو دستت را نشون

میدی و میگی ببین دیده ندارم هان..خندونک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عین پسرها ای شیطون من..

 

پی نوشت ...موقعه ایی که ثنا جون با خودش تنها بازی میکنه و حرفهایی که میزنه..

اول اواز خوندن

..اگه می خوااااااااااااای بریییییییییییییییی پااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک

اگه نَخوااااااااااااااااااای برییییییییییییییییییی پاااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک..

 

اگه می خوااااااااااااااااااای بریییییییییییییییی تُتُررررررررررررررر(دکتر)

اگه نخواااااااااااااااااااای برییییییییییییییییییی تترررررررررررررررررررر

 

اگه بابایییییییییی پول نداااااااااااااااشته باااااااااااااااااااااااااشه

نَتونه برررررررررررررررره بستنییییییییییییییی بخرهههههههههههههه

اگه بابایییییییییییییی پول داشته باااااااااااااااااااااااااااشه  

میتونههههه واسه من بستنی خَرههههههههههه

کاملا همینطور که نوشتم اواز می خونه..

به این زیبایی همیشه صدای اواز خوندنش میاد...

 

برای همه چیز همین اواز را می خونه...

اولش اگه بخوای یا اگه نخوای را اضافه میکنه ..

 

برای هر کاری اجازه میگیری امروز بهم میگی مامانی اجازه میدی توپ هام را بریزم زمین منم

یکم مکث کردم و بهش نگاه کردم اومدم بگم باشه بریز ولی خودت باید جمع کنی گفتی من

که تو را دوست دااااااااارررررررررم اجازه بده منا بگی مونده بودم چکار کنم گفتم باشه...

 

داری با عروسکهات بازی میکنی بهش میگی کجات درد میکنه دلت درد میکنه نترس بهت

امپول میزنم جیز نَوا امپول میزنم خوب میشی..باشه چشم

و در مواقعی که یه اتفاقی واست می افته .

مثلا دلت درد می گیره..

هر چی مامانی گفت شابه(نوشابه) نخور! خوردم گوش ندادم دلم درد اومد..دیدی

هر چی مامانش گفت نرو بالا می افتی گوش نداد رفت بالا افتاد دیدی ..هان

خیلی خیلی زیبا حرف میزنی حیف که نمیشه همه را نوشت..

دیروز میگی مامان پُقادال (پرتقال)می خوام 

میگم نداریم رفتی در اَخچال را باز کردی میگی دیدی بود ...

بهت میگم شوخی کردم میگی خدا دوستت نداره..

هر جا می خوایم بریم میگی اومدم اومدم یعنی منم ببرید...

اگه جیش داشته باشی بهم میگی مامان مِمون(مهمان) داریم شلوارم ما تو سالن درارم خودتم

جواب میدی نداریم همین جا در میارم دسشویی کثیث میشه.. 

داری واسه خودت بازی میکنی بهت صدا میزنم بیا یا میگی خواب بودما بِدارم کردی

یا میگی بله کارم داری..و بدو بدو میای میگی بگو مامان..

وقتی میخوای یه چیزی بگی ..چند بار میگی ..بخم بِخَم بگم منم میگم بگو ...

و شروع میکنی حرف زدن...

ماشالله به جونت نازنینم....

 

امشب..93/5/27 خاله منیژه با عمو امیر و زهرا و مهدی اومدند خونمون موقع شام

 میگی دادا غذات را بخور اگه نه بهت جیز میزنما ببین من غذا خورم...

به مهدی میگی البته با انگشت اشاره و با اخم..اجازه نیدم بیای اقاقم

اسباببازیام خراب میشه دیده اسباب بازی ندارمتعجب

 

ثنا جون تا این لحظه 2 سال و 3 ماه و 2 روز سن دارد..

زنده و پایدار باشی همیشه...

 

 

پسندها (2)

نظرات (8)

مامان امیرحسین
29 مرداد 93 9:58
سلام به دختر قشنگ ومامان خوبش.ایشالله که پاتون زودتر خوب بشه. چه گلای قشنگی تو باغت کاشتی ثنا جون ما را هم میزاری بیایم تو باغت چه ماهی قشنگی تو آکواریوم نشسته. ایشالله که همیشه تنت سالم ودلتون خوش باشیدقربون اون حرف زندت بشم خاله
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام به روی ماهت...ممنونم ایشاالله... تشریف بیاورید چند دقیقه اول ریاست میکنه و بعد قانع میشه.. فقط ماهیش شیرین زبونهو شیطون .. ممنونم بابت دعای خوبتون... خدا نکنه خاله جون
مامان محدثه
29 مرداد 93 12:10
ای جانم عزیزم دورت بگردم خاله جون با این کارای بانمکت
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم خاله بمون سر زدید خدا نکنه خاله جون
mamane aysel
30 مرداد 93 16:29
آخی عزیز دلم قربون شیرین زبونیت برم من عزیزم نازم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم خاله جون نظر لطفتونه
مامان عطرین
31 مرداد 93 16:01
سلام قالب نو مبارک معلوم شد مشکل من بخاطر قالبتون بوده چون باز شد الان اما ادامه مطلبتون برام باز نشد
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام خدا را شکر قالب ادامه مطلب را هم عوض کردم خبر کن اگه باز نمیشه بازم عوض کنم
مامان ایلیا
1 شهریور 93 2:03
مامانی خصوصی دارید
مامان ایلیا
1 شهریور 93 16:09
سلام واقعا لطف کردی عزیزم ممنون از راهنمایی کاملت
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
خواهش میکنم.
مامان گلشن
6 شهریور 93 10:33
خدا عزیزت رو برات نگه داره. به ماسربزن
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم همچنین.. چشم
مامان امیـــرحسیــــن
27 شهریور 93 16:01
زانو بهتره مريم جون؟؟ چه گلاي خوشگلي من عاشق گل كاغذي هستم! مباركش باشه!! با اين هيكل كوشول موشو لو از ماهي چيزي كم نداري!!
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
خدا را شکر یکم بهتره.. قابلتون را نداره.. ممنونم.. واقعا