زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

مامانی قهرم

1393/2/11 2:34
648 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر گوشه مامان

سلام قشنگترین هدیه من 

کاش همیشه تو بچه بودی و من بهت شیر میدادم خیلی دلم تنگ شده برای اون لحظه هایی

که در کنارم میخوابیدی و من خیره میشدم تو چشمات و بهت شیر میدادم.اون لحظه هایی

که بهم میگفتی مامانی مِ مِ............

بعضی وقتها خیلی دلم به حالت می سوزه ولی چه میشه کرد .

بیا ادامه مطلب قربونت بشم منبغل

یکم اردیبهشت بود که با بابایی رفته بودی خونه مامان جی یکمی بعد دیدم صدای

حرف زدنت با بابایی تو راه پله ها میاد در را باز کردم دیدم تو راه پله ها نشستی

دست به سینه و میگی من قَرم ..تعجب

بابایی هم میگه چرا تو باز حرفت را تکرار میکنی اومدم بهت میگم با کی قهری

گفتی مَن نمیدونم چرا با خودت قهر کرده بودی ..بیشتر وقتها تو خونه با

من قَهر میکنی منم ذوق میکنم اخه خیلی قشنگ میگی مامانی قَرم..

 

خلاصه به بابایی گفتم چون وقتی کار بدی انجام میده و من باهاش قهر میکنم میاد

بوسممیکنه و بغلم میکنه تو هم برو و همین کار را بکن که با همین طرفند اومدی داخل

و گفتی اتی (اشتی)یا اشی

 

 

به روایت تصویر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قربونت برم با اون قهر کردنت فرشته کوچولوی مامان

تنها ارزوم غذا خوردنته 

خدایا کمکم کن 

خدایا منم به ارزوم برسون 

 

ببخش دیر شد میدونم خیلی خیلی عقب هستم خجالت

دلم میخواد همه خاطره هات را بنویسم ولی سرعت اینترنتم خیلی خیلی پایین هست انشاالله درست بشه میام و زودی برات مینویسم

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان امیرحسین
11 اردیبهشت 93 19:09
شب آرزوهاست و با هر زبان ، با هر عقیده در هر کجا و هر زمانی که با امید از خدا خواهشی دارید ما را بی نصیب از دعاهایتان نگذارید . . . التماس دعا
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
خیلی زیبا بود محتاجیم به دعا
مامان امیـــرحسیــــن
12 اردیبهشت 93 17:47
سلام مريم جون.... خوبين؟؟ آخي نازي!! چه با مزه قر ميكنه!!؟ من بخورمت نيم وجبي!! آخه با اون قد يك متريت قهرت برا چيه؟! ماماني عروسم اذيت نكن!!اذيتش كني زود ميام ميبرمشا!! ايشالا اوضاع نتيتونم به زودي خوب بشه... خودت ميدوني اينقدر سخته و منم اينقققققققققققققققدر دل نازك چرا سرزنشم ميكني؟؟؟!
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام به روی ماه هر دوتون ممنونم من که نمیدونم واسه چی قهر میکنه موش خورده بلا نگیره ایشاالله دقیقا میدونه کدوم کلمه را کجا به کار ببره حالا که فعلا باید بیای منا ببری از دست این عروس زبون درازت و کاراش قربونش برم من ایشاالله خوب دختر در این مورد باید جلوی بچه سنگ دل بشی وگرنه که هیچ انشاالله در مرحله بعدی موفق بشی شما هم از عروست یاد گرفتی قهر میکنی ببوس امیر حسین جونم را
mamane aysel
13 اردیبهشت 93 14:12
اخ زبونتو بخورم من با اون حرف زدنت عزیزم دخترمنم غذانمیخوره اعصاببم کلی. داغونه نازم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
نوش جونت خاله از دست این بچه ها که ادم نمیدونم چی بپزه چکار کنه
مامان گلشيد
16 اردیبهشت 93 12:28
اي قربون اون قهر كردنت برم عزيزم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
خدا نکنه عزیزم گلشید جون را ببوس در اولین فرصت میام پیشتون
مامان عطرین
22 اردیبهشت 93 1:30
اخی چه بامزه