زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

هندوانه جونم

1392/9/28 1:58
409 بازدید
اشتراک گذاری

 ســــــــــــــــــــــلام

هندوانه شیرین و خوشمزه من و بابایی

 

 

 

 

این پست بعدا تکمیل میشه با کلی عکس 

 

یلدا  پیشاپیش بر همگی مبارکتشویق 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

غزال
28 آذر 92 11:32
یلدا مبارک باشه همشهری جونم!!! دختر نازتو از طرف من ببوس با اون لباس هندونه ای خوشگلش!!!
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم عزیزم چشم حتمااینم بــــــــــــــوس
الهام(مامان اميرحسين)
28 آذر 92 12:24
سلام مريم جون واااااااااي خيلي قشنگه!! خودت بافتي!!بابا هنر مند! واقعا هندونه شدي عزيزم!! بابت خصوصي هم ممنوناز كجا فهميدي خوشگلم!؟ يه سوال من ميخوام يه شال سه گوش برا خودم ببافم با قلاب ميتوني يادم بدي؟!
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم.. چشماتون قشنگ می بینه بله خودم بافتم خواهش میکنم خوب فهمیدم دیگه حس ششمم بود.. چه مدلی باشه به شکل موتیف یا اینکه ساده فقط پایه بلند..عکس بفرست تا مدلش را بهت یاد بدم..
مامان امیرحسین
29 آذر 92 9:05
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای عشقت و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم پیشاپیش یلدا مبارک.
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
چه زیبا بود.. یلدا بر شما و مبارک
مامان ترنم
29 آذر 92 9:26
الاهی که صد یلدا کنار هم به خوشی باشید. لباس دخملی هم حیلی قشنگ شده. راستی خانومی کد وان یکادتو یا کپی متنشو میتونی به من بدی؟
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم که بهمون سر زدید قابل شما را نداره چشم حتما
الهام(مامان اميرحسين)
29 آذر 92 11:36
http://crochetschool.ir/site/?p=1392&nggpage=2 سلاممريم جون خوبي؟؟ شرمنده! يه نگاه به اين الگو ها بنداز من سر در نميارم!! خودت ببين كدومش ساده تر و خوشگل تره بهم بگو!! همش خوشگله ولي الگوهاشو نميفهمم!
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
دیدم همشون زیبا هستند ولی به خدا شرمنده دنبال یه فرصت مناسب هستم تا بتونم یکی را انتخاب کنم و بهتون یاد بدم..کاش شرمنده نشم و بتونم یکی را یاد بدم..اخه منم زیاد بافتنی بلد نیستم همینطوری برای دل خودم میبافم...
الهام(مامان اميرحسين)
29 آذر 92 11:40
http://crochetschool.ir/site/?p=1388 ينا هم هست... شنله!! اگه اينا بافتش آسون تر باشه بهتره! ببخش تو رو خدا
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
چشم در اولین فرصت میام و بهتون میگم که میتونم بهتون یاد بدم یا نه.. راستی اگه زمستون سال بعد شد اشکال که نداره
الهام(مامان اميرحسين)
29 آذر 92 16:37
دو قدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما و به یخ چشم در چشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما یلدات مبارک گلم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
زیبا بود عزیزم
مامان بهار،مهرنگار
29 آذر 92 20:19
چرا قربونت برم لینکت کردم ولی چون تعداد محدوده نشون نمیده ولی من نام زیبایتو می بینم تو تنظیمات لباسشووووو .قربونت بره خاله بهار انشالله سالم باشی همیشه. یلداتون مبارک.
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
اهان پس مشکل اینه... خدا نکنه عزیزم. همچنین
مامان یکتا و تینا
30 آذر 92 8:45
یلدایت مبارک هندوانه کوچولوی من خوشرنگ و ابدار هستی
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم همچنین
غزال
30 آذر 92 10:35
یلدا یعنی بهانه ای برای در کنار هم شاد بودن و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا!!!یلدایتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد!!!
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
خیلی زیبا بود.. یلدای شما هم مبارک
مامان حسین جون
30 آذر 92 10:53
اگرميم مشكلات رابرداريم زندگى شيرين ميشه . برايت هزاران يلداى شكلاتى آرزو دارم عمرتان
 طولانى، قلبتان آفتابي، روزيتان بارانى
يلدا پيشاپيش مبارك
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
کاملا درسته عزیزم از دعای خوبتون تشکر میکنم.. یلدای شما هم مبارک باشه
مامان خانم
30 آذر 92 11:09
سلام به مامان هنرمند بسيار زيبا شده مرحبا به اين ذوق و سليقه يلداتون مباركــــــــــــــــــــــ درضمن يه مدل كلاه بافتني مناسب براي دختر نه ساله ميخواستم يا كلاه پفي مي تونيد راهنمايي ام كنيد با كمال افتخار لينك شديد
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام.. چشماتون زیبا میبینه... یلدای شما هم مبارک باشه... عزیزم من خیلی بافتنی بلد نیستم و بعضی وقتها یه مدلی را که ببینم کلی تلاش میکنم تا بتونم ببافم بعد 10 بار بافتن و شکافتن اون چیزی که میخوام میشه مثل لباس ثنا جون که هیچ الگوی بافتی نداشتم و کلی بافتم و شکافتم تا درست شد.. حالا شما هم میخوای یه مدل را بهم نشون بده تا منم ببینم میتونم بهت کمک کنم یا که نه..شرمنده..
مامان آینده
30 آذر 92 13:24
سلام.به به چه هندوانه ی قشنگی. یلداتون مبارک. خوشحال میشم مهمون وبم بشین.
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام ممنونم چشم حتما یلدای شما هم مبارک..
مامان خانمي
2 دی 92 19:49
سلام ممنون ازپاسخ گرم و صميميتان و از وقتي كه گذاشتيد دشمنتون شرمنده
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
خواهش میکنم نتونستم بهتون کمک کنم ببخشید..
مامان اهورا (نرگس)
13 دی 92 18:47
چقدر خوشگل شدی هندونه کوچولو!!!!!!!!!!!!!!!
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم چشماتون خوشکل میبینه