زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

در ادامه پست پایین

1392/10/16 9:54
455 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقهای زندگیم

سلام امیدهایم.

خیلی خیلی دوستتون دارم..

 

 

  قلب    ماچ     بغل

 

 

بیا ادامه داستان


خوب میریم سر اصل داستان..

داستان از این قراره.

روز شنبه 92/10/14 داشتم باهات بازی میکردم تو هم تا تونسته بودی

خونه را ریخت و پاش کرده بودی.که صدای زنگ در اومد اول مامان زن عمو.

بعد از اون مامان جون ..بعد از اون بابایی از سر کار اومد..

دیگه ساعت 7 شب بود که دوباره صدای زنگ اومد بابایی در را باز کرد

دو تا عمه ها و خانواده هاشون بودند.(زهرا و زهره)

خوب حالا من موندم و این همه شرمندگی با همدیگه هماهنگی کرده بودند

من را سوپرایز کنند به بابایی هم چیزی نگفته بودند .

منم سریع با کمک خودشون کباب شامی و سالاد را اماده کردم

بابایی هم یه کیک سریع گرفت و برگشت که از دست شما دو تا وروجک

که نگذاشتید کیک را بگذاریم روی یه میز و چند تا عکس دست جمعی بگیریم

فقط جیغ و داد که شمع خاموش کنید و کیک را قسمت کنید و بخورید..

دستشون درد نکنه زحمت کشیده بودند برام کادو هم اورده بودند..قلب

خلاصه اینکه شب خیلی خوب و خاطره انگیز بود..

جا داره اینجا هم از زحمتهای بابایی  تشکر کنم که همیشه تولدم را یادش بوده

و همیشه سنگ تمام گذاشته .ماچ

خجالت

 

 

 

اینم سند از فوت کردن شمعها.

واای چقدر زود پیر شدید کوچولوها..

 

 

 

 

چند روزه تا میشینی روی صندلی پاهات را اینطوری میکنی.

قربونت برم..شیطون بلا.قلب

 

 

 

 

از چی تعجب کردی .که اینطوری نگاه میکنی..عینک

 

 

 

اشاره میکنی به کیک و به بابایی میگی شمعها را روشن کن...

 

 

 

 

این لباس با یه لباس عروس که در دست دوخت هست برای عروسی

دایی جون دوختم ولی تو خودت مجبورم کردی که بپوشی .. 

خیلی دوستش داری.

 

 

 

 

 

اینم کیکی که ساعت 10 شب به بعد خریداری شد .

دیگه اون موقعه شب بهتر از این نمیشه

ممنونم همسر مهربونم.بغل

خیلی زیبا بود.

 

اینم از شیطونیهای اون روز که گفتم وقتی میخوای غذا بخوری پیش بند برات میبندم

که تازه دو روزه کشف کردی جیب داره حالا شبانه روز بستی و داخل جیبش

هر چی که دیدی میریزی و میبری یه قسمتی از سالن خالی میکنی.

و ذوق می کنی میگی جی.(جیب) 

 

بیشتر وقتها هم ای شکلی می ایستی

 

 

 

 

 

 

 خودت از کارات خندت گرفته.

 

 

 

 

 

 

 چیه تعجب کردی یا که دعوا داری .نیشخند

 

 

 

 

 

قربون اون نشستنت.

 

 

 

 

دو تا کادو بدون مناسبت بابایی برات خریده..هوش چین ،مداد رنگی.

ممنونم باباییماچ

 

 

 

 

حالا من باید مثل همیشه دور دستت را خط بکشم و با هر رنگ یه ناخن رنگ بشه.

مانند نمونه.به سبز میگی تبز.به قرمز میگی ق

 

 

 

دیشب 92/10/15

بابایی به مناسبت تولد من شام بردمون بیرون..هورا   تشویق

 

تشکر بابایی.

 

 

 

 ای لواشک خور چشمک نزننیشخند

 

 

 

 

داری سیب زمینی می خوری.نوش جونتخوشمزه

 

 

 

 

اینجا تلفن همراه من را می خواستی بهت ندادم ناراحتی.

 

 

 

 

خواب شیرین و رویای..

ارامش شیرین..

 

مثل یه تشدید خوابیدی.خنده

 

 

 

 

 در پایان از تمام کسانی که برای من زحمت کشیدند تشکر میکنم ...

از دوست و خواهر بسیار مهربونم در دنیای مجازی تشکر ویژه دارم.

الهام جون ممنونم ازت..ماچ

 

 

 

ثنا جون 1 سال و 7 ماه و 20 روز 2 ساعت 7 دقیقه 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیرحسین
16 دی 92 10:34
واقعا خیلی قشنگ بود .مخصوصا لباس ثنا جون.ایشالله همیشه شاد باشید.برای ثنا جون.
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم عزیزم..قابل شما را نداره انشاالله
شهرزاد
17 دی 92 21:07
چه سورپرایز شیرینی مرسی آقای شوهر ...تولدت مبارک خانومی ایشالا 1000 ساله بشی ....
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
واقعا زیبا بود. ممنونم عزیزم
مامان حسین جون
18 دی 92 12:09
سلام مریم جون تولدت مبارک عزیزم ایشالله در کنار ثنا جون وهمسر مهربونت 120 ساله بشی آفرین به این مامان خیاط و هنرمند که لباسای خوشکل خوشکل برای دختر گلش میدوزه فدای ثنا جون بشم با همه زیباییهاش
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام ممنونم وای 120 سال خیلی زیاده ولی خوب تحمل میکنم قابل شما را نداره..
الهام(مامان اميرحسين)
18 دی 92 16:00
سلام عزيزم خوبي؟؟ چه خبر بوده!!جاي من خالي بوده! عجب كيكي بوده! اوووووووووووه مريم جون چي به دخترت گفتي كه اينقدر قيافه ميگيره!؟ لباستم خيلي قشنگه مباركت باشه!!كاش منم بلد بودم مثل مامانت بدوزم! چه پيش بند قشنگي!!آماده ست؟ ضد آبم كه هست!! مبارك كادوهات باشه عزيزم از هوش چين خوشم اومد! خانه كنتاكي تشريف برده بودين؟؟اونم بدون من! هميشه خوش باشين عزيزم عزيزم كاري نكردم ايشالا هميشه شاد باشي!
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام خیلی خیلی جاتون خالی بود. هیچی نگفتم خودش خودش را تحویل می گیره و واسه مادر شوهر ایندش ناز می کنه چشمات قشنگ میبینه..شما دیگه چرا شما که از منم زدی جلو بازم می گی کاش پیش بند خوبیه ولی ثنا در تمام موارد ازش استفاده می کنه در حمل اسباب بازی و جابه جایی اجسام کوچولو نه عزیزم می خواستن همسری ببرندمون شب نشین ولی من گفتم سرده و ثنا جون اب ببینه دیگه هیچی این شد که جاتون خالی رفتیم جمیرا انشاالله همیشه همه کسانی که باعث شاد شدن دیگران میشند شاد باشند...امین
زهرا مامان سارا
19 دی 92 12:27
سلام مامانی تصویر کتاب رو ار کجا گرفتی خیلی باحاله ممنون میشم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام قسمت پیوندهای وبلاگ ثنا جون ..قسمت ادیت عکس 3