زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

تولد مامان

1392/10/15 2:15
1,266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دسته گلم  سلام عشقمقلب

 

زیباترین .قشنگترین.محبوبترین.باهوشترین.شیطونترین

هدیه من تو هستی و بس.

 

امروز 92/10/15

تولد مامانه.

این روز را خودم به خودم تبریک میگم...نیشخنداز خود راضی

 

 


 

اینم ثنا جون در شب تولد مامان

داره نا نای میکنه...

این پست بعدا تکمیل میشه..

ببخش  عکست را خیلی بد برش دادم اخه ساعت 2.15 نیمه شبه

منم خسته و خوابم میاد...

ثنا جون 1 سال و 7 ماه و 18 روز و 18 ساعت.

 

بای بای  ماچ   قلب



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان ثمین
15 دی 92 10:09
سلام عزیزم. تولدت مبارک من هم دی ماهی هستم! تازه دخترم هم تقریبا همسن و سال ثنا جونه، خوشحال میشم به ما هم سری بزنی.
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام ممنونم چه جالب . چشم حتما بهتون سر میزنم...
مامان امیرحسین
15 دی 92 10:24
سلام مریم جون تولدت مبارک اینم هدیه تولدتون ببخشید اگه شمع هاش کمه.فکر کردم اینجوری بهتر باشه.ارزو میکنم همیشه سلامت وشاد در کنار خانواده باشی *************************** *******\/***\/****\/********** *******/\***/\****/\********** *******||***||****||********** *******||***||****||********** ***(---------------------------------)***** ***(-----------تولدت مبارک-------)***** ***(---------------------------------)***** ***(---------------------------------)***** ****************************
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم از دعای خوبیتون انشاالله همچنین شما... کیکتونم قشنگ بود.
الهه(مامان یاسان)
15 دی 92 10:31
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک مریم جونم ایشاالله تولد 120 سالگیت رو برامون آپ کنی
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم و انشاالله ولی فکر کنم خیلی دیر باشه تا اون موقعه من خسته میشم.چقدر باید بشورم بپزم عین کوزت کار کنم فکر کن یاسان جون را ببوس
مامان آیسلی
15 دی 92 15:07
تولدت مبارک عزیزم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
شرمنده فرمودید ممنونم.
الهام(مامان اميرحسين)
15 دی 92 15:20
وااااااااااااااااااااااااااااااااي تولدت مبارك نميدونم چرا؟؟ولي كلي ذوق كردم!!متولد دي بودي؟! تولدت مبارك مريم جون خاله نانايت منو كشته!
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
واااااااااااااااااااااااااااااااای منم با اون همه کامنت که گذاشتی ذوق مرگ شدم ممنونم دوست خوبم و انشاالله که بتونم جبران کنم. نکنه شما هم متولد دی ماه هستی .که اینهمه تعجب کردی و خوشحال شدی.زود باش راستش را بگو. ممنونم .منونم..ممنونم
الهام(مامان اميرحسين)
15 دی 92 15:22
سالیان درازی است که در گلخانه دلم گل محبتی را که خودت کاشته‌ای آبیاری می‌کنم تولد مهربان ترین گل دنیا مبارک . . .
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ای گل مهربان من مواظب خودت باش . مواظب گلی که من کاشتم باش خشک نشه مواظب اون دل مهربونت باش که نشکنه گلم پر پر بشه.
الهام(مامان اميرحسين)
15 دی 92 15:23
امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک . . .
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
وایی خدای من دیگه دارم کم کم لوس میشم.. یه لحظه فکر کردم واقعا نی نی هستم ممنونم فرشته مهربون
الهام(مامان اميرحسين)
15 دی 92 15:23
هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی عزيزم تولدت مبارک . . .
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
بسیار زیبا بود عزیزم یک بار بهم تبریک میگفتی من تبریک نگفته همه جوره در کنارتم و کشته مردتم و شرمنده ..
الهام(مامان اميرحسين)
15 دی 92 15:24
IN SOFT GLEAMING NIGHT OF STARS MAY ALL UR DREAMS COM TRUE MAY EVERY STAR OF EVERY NIGHT BRING LOV N JOY 2 U HAPPY B’DAY 2 U…
الهام(مامان اميرحسين)
15 دی 92 15:25
One day sky was crying. I ask him why are you crying today. He told me i have lost my beautiful start. It was a day when you were born. “HAPPY BIRTHDAY”
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ای کاش منم انگلیسی بلد بودم و با انگلیسی جوابت را میدادم. خیلی زیبا بود ولی فکر کنم اسمان اون روز گریه نمیکرده بلکه میخندیده چون از دست من راحت شده بوده.اون زمین بوده که گریه میکرده. واسه امیر حسین جونم
الهام(مامان اميرحسين)
15 دی 92 15:33
اينم دوتا كارت پستال كه اصلا نميتونه محبت منو به شما منتقل كنه: ناقابل خواهشا مثل هميشه شرمنده نكن! تولدت مبارك http://www.8pic.ir/images/74227859180201243777.jpg http://www.8pic.ir/images/86976674855008190594.jpg
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
عزیزم بسیار شرمنده کردی و بسیار زیبا بود من که شکه شدم و همیشه از محبتهای شما به من رسیده..ممنونم خیلی خیلی خوشحالم از اینکه در این دنیای مجازی دوست و خواهر خوبی مثل شما دارم.. این بهترین هدیه تولده برام
الهام(مامان اميرحسين)
15 دی 92 15:34
BoOss♥ ♥BoOss♥…..♥BoOss♥ ♥BoOss♥..........♥BoOss♥ ♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ♥BoOss♥..♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss* ♥BoOss♥……..♥BoOss♥ ♥BoOss♥............♥BoOss♥ ♥BoOss♥..………♥BoOss♥ ♥BoOss♥………♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥........♥BoOss♥ ..♥BoOss♥..........♥BoOss♥ .♥BoOss♥...........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥…...♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥........♥BoOss♥ ..♥BoOss♥..........♥BoOss♥ .♥BoOss♥...........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥…...♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ .........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥...♥BoOss♥ .♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ...♥BoOss♥......♥BoOss♥ ......♥BoOss♥ ...........♥BoOss♥ ♥BoOss♥......*BoOss♥ .♥BoOss♥…....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥...*BoOss
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
بسیار زیبا بود ممنونم خواهر جونم..
حامده(مامان امیرمحمد)
15 دی 92 18:59
سلام عزیزم تولدتون مبارکالهی که 120ساله شوی وهمیشه شادوسلامت باشیدخانم طلاراببوسید
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام ممنونم .چشم حتما اینم یه بوس محکم
نسرین(مامان پریا)
17 دی 92 15:31
سلام مریم جون تولدت مبارک عزیزم ایشاا... هزار سال سایت بالا سر ثنا جون باش. ببخشید ناقابله
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام بابت دعای خوبتون ممنونم همچنین شما خیلی زیبا بود.
مامان خانمي
18 دی 92 17:19
سلام تولدت مبارك خانمي
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم عزیزم
شهرزاد
20 دی 92 18:29
تولدت مبارک خانومی ایشالا هزار ساله بشی