زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

خاطرات تولد

1392/10/23 10:14
961 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام کلوچه مامان،سلام توت فرنگی قلب

خدایا شکرت بابت چنین فرشته ایی..

خدایا شکرت که بچه صحیح و سالمی بهم دادی..

خدایا همه بچه ها و پدر و مادراشون صحیح و سالم باشند.امین.

جمعه 92/10/20

همانطور که در پست قبلی گفتم تولد و جشن تکلیف زهرا جون بود..

بیا ادامه مطلب تا بهت بگم چی شد..ماچ

 

هورا هوراهورا

 

 

وقتی که وارد سالن خاله شدیم فقط به سقف و تزینات نگاه می کردی

و می گفتی اِ اِ اِ کلی تعجب کرده بودیتعجب و ذوق زده شده بودی ..خنده

خیلی بهت خوش گذشت با اینکه ظهر نخوابیدی ولی دختر خوبی بودی ماچ

اصلا اذیت نکردی و تا اخر مجلس بیدار بودی بعد از اینکه کیک را خوردی خوابیدی .. 

 

خواب 

همانطور که می بینی این کیک تولد و جشن تکلیف بسیار زیبای زهرا جون بود..

که تو فکر کردی میشه تسبیحش را برداری که استینت را مالیدی

به لب کیک و یه گوشه کیک خراب شد..قربونت برم مومن کوچولوی من..

پی نوشت..تا که میبینی من وضو می گیرم سریع میای و جانماز من و خودت

را پهن می کنی و چادرت که همیشه می گذاری کنار چادر نماز من سرت می کنی

تسبیح ها را می ندازی گردنت و مثل من نماز می خونی..

خدایا شکرت انشاالله همیشه زنده و پایدار باشی و ارتباطت را با خدا قطع نکنی...

 

 

 

 

 

 

اینم عروسک مجلسماچ 

 

 

 

 

از این عکس خیلی خوش اومد چون هر کدوم دارید یه کاری انجام میدید..

و یه شکلکی در اوردید..مخصوصا مهدی جون.نیشخند 

 

 

 

 

 

عزیزم داره زهرا جون را بوس میکنه...

 

 

 

 

 بالا نشین خوشکلم..قلب

مهدی،زهرا،دوستش،نازنین..ثنا جون که نمیشناسیدش..نیشخند

 

 

 

 

نازنین ،زهرا،امین بغل زهرا،اون که ایستاده و مجلس را به عذاب گذاشته بود

و بچه ها را گاز می گرفت مهدی پسر همسایه..کلافه

ثنا جون،مهدی،یوسف که کلی برامون تنبک زد و خوانندگی کرد و ما هم خندیدیم..

 

 

 

 

 

خدایا ببین چطوری داره دختر خالش را بوس میکنه و کادوش را میده...

یادم رفت از کادو عکس بگیرم...

به شکل یه پیراهن تا شده بود و مقداری وجه نقد داخلش بود.. 

 

 

راستی لباسی که زهرا جون پوشیده با مال شما جفته به در خواست

زهرا جون مثل همدیگه دوختم براتون

 

 

 

 

 اینم کادوی ثنا جون که اگه اشتباه نکنم زن دایی وحیده بهش داد...

 

ممنونم  

 

 

 

 

اینم مدل جدید سال 2014

خوابیدن  یه فرشته ناز نازی

 

 

 

 

 

خوابهای رنگی رنگی ببینی ...بغل 


 ثنا جون 1 سال و 7 ماه و 27 روز و 2 ساعت سن دارد..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

حامده(مامان امیرمحمد)
23 دی 92 13:34
سلام عزیزم تولدت مبارکالهی که 120ساله بشی وزیرسایه پدرومادربزرگ بشیدست مامان خانمی هم درد نکنه که اینقدرزحمت کشیدندوعکسهای قشنگت روگذاشتند ممنون
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم خاله جون که بهم سر میزنی
الهام(مامان اميرحسين)
23 دی 92 14:51
سلام مريم جون خوبي؟؟ درد دندون داري بازم؟؟ به دندونات برس دختر!!اگه خرابه درستشون كن!واقعا دندون سرمايه ست!! به فكر باش!! عجب كيكيه!! عجب كلوچه ايه!اون خوشمزه تره! چقدر شما ناناز ميخوابين!! چه گل سر خوشگليم داره!!خوش به حالش با اين مامان هنر مندش! پروژه ي شال سه گوش من كه شكست خورد! دلم شكست! اين كاره نبودم! از بس عادت كرديم سرمون تو درس و كتاب باشه هيچ هنري ياد نگرفتيم!! خاله واقعا مثل فرشته خوابيدي كي بشه من تو رو از نزديك ببينم و يه گاز گنده بزارم رو لپ نداشته ات!!
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام خوبم باورت میشه از وقتی که دندون در اوردم همیشه درد دندون داشتم.. دو هفته پیش از در دندون رفتم همون دندون پزشکی که همیشه می رفتم گفتند عصب کشی داره در دو مرحله یکیش را امشب درست میکنیم و مرحله بعد دفعه دیگه خلاصه تا که بی حسی زد همون ان صورتم تا جلوی چشمم اومد بالا تا دو هفته یه طرف صورتم سیاه و وروم کرده بود اگه میدید منا خلاصه گفتند عفونت داشته باید خوب بشه..بگذریم دور از جون بعضی هاشون خاک برسر بعضی هاشون کلا یه عمره با این دندونا من در گیرم.. چرا؟؟ می خوای از الان شروع کنم یکی برات ببافم سال دیگه بهت بدم... خوش به حالتون من که نتونستم درسم را ادامه بدم اصلا نه روابط عمومی خوبی دارم نه اطلاعات خوبی دارم صفرِ صفر هستم... انشاالله بهار همدیگه را میبینیم چون هوا سرد نباشه...
مامان کوثری
24 دی 92 9:27
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مامان هلیا
25 دی 92 12:00
سلام ناناز تولدت مبارک انشاالله صد و بیست سال واسه پدرو مادرت زنده باشی.
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم خاله جون از دعای خوبتون
الهام(مامان اميرحسين)
25 دی 92 12:26
از دست تو مريم خانوم كه به دندونات نميرسي!! ايشالا زود بهتر شي! اصلا يه كاري كن! همشو بكش بنداز دور!!راحت ميشي! اين چه حرفيه!!شما تاج سري! من با سر زدن به شما گذاشتن كامنتو و خوندن كامنتات كلي انرژي ميگيرم! چرا اينطور ميگي! خانوم به اين فهميده اي و پر انرژي و روابط عمومي خوب نديده بودم!و البته اينقدر هنرمند! مگه همه چيز به درس خوندنه؟ شما تو هنر كارت بيسته! دوستون دارم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
خودمم همیشه اخر کار به همین نتیجه میرسم که برم همه را بکنم راحت بشم از بس یه عمره دارم عذاب میکشم.. منم مثل شما همیشه با خواندن کامنتهاتون خوشحال میشم. دیگه بیشتر از این شرمنده نکنید شما خودتون خوبید و لطف دارید...من شما را خیلی دوست دارم با اینکه ندیدمتون ببوس گل پسری را