زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

روزهای شیرین من و دخترک

1392/9/27 4:28
550 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخترم .تاج سرم


امیدوارم هر چه زودتر بیماریت خوب بشه..

92/9/26

روز ماهگردت بود و تو تا تونستی اتیش سوزوندی اتیش پاره من

منم سه تا پنی سیلین زدم بهت..

اخی دلم خنک شد..

چرا وایسادی نگاه میکنی بیا پشت سرم..قلب

 

 

 

 

دیگه واسه خودت خانمی شدی که نگو و نپرس.

خیلی خیلی شلغم دوست داری فکر کنم از من و بابایی هم بیشتر نیشخند

من دیدیم این بهترین چیزیه که میشه بهت داد هر روز برات چند تا می پزم

تو هم با اشتها و لذت تمام میل میکنی نوش جونت..

 

اینم از خوردن پنی سیلین البته اگه درست نوشته باشم.متفکرمتفکر

 

 

 

 

اوووووووم به بهخوشمزه

 

 

 

 

 

 بعد از خوردن شلغم شروع کردی به شکلک در اوردن..و بازی گوشی.

فدات بشم..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 وقتی نگاهم میکنی قشنگیات و دوست دارم

حالت معصوم چشات رنگ نگات و دوست دارم

 

 

 

 

 امشب خیلی خوشحالم کردی چون برای اولین بار ماست خوردی.نیشخند

کاش ادامه داشته باشه..دوستان دعا کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خیلی جالب بود انگشتت را می کردی داخل کاسه ماست بعد یکم بهشون

نگاه می کردی و از من اجازه می گرفتی می گذاشتی دهنت

از 10 ماهگی اسمش را یاد گرفته بودی ولی نمی خوردی 

نوش جونت

 

 

 

 

تو اشپزخونه بودم هر چه صدات می زدم جواب نمی دادی فقط به مدت 3 دقیقه

اومدم دیدم واییییییییییی کلی خندیدم بهت و ازت عکس گرفتمقهقهه

قیافه خودتم این شکلی بود تعجبکه چرا دارم بهت می خندم بردمت

جلوی اینه تازه متوجه شدی که چکار کردیخنده


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهت میگم ثنا جون بخند ازت عکس بگیرم کلی الکی خندیدیخنده

 

دلم می خواست قورتت بدم. خوشمزه

 

 

 

 

اینقدر تو را دوست دارم

که کسی کسی را اینجوری دوست نداشت 

 

اینقدر برات میمیرم  قد یه دنیا خوبی قد هزار تا ستاره

بی تو دلم می گیره..

 

 

1سال و 7 ماه


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

lمامان شیدا
27 آذر 92 9:01
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی روی گل ثنا جونم به سرخی انار
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
خیلی زیبا بود همچنین شما یلداتون مبارک
الهام(مامان امیرحسین)
27 آذر 92 15:12
سلام گل بانو خوبید؟؟ من عاشق پنی سیلینتونم!واقعا موثره!!خیلی هم خوشمزه ست!! حیف حیف که امیر و باباش دوس ندارن برعکس ثنا امیرحسین عاشق ماسته!! با همه چی ماست میخوره!!حتی دوس داره جای خمیر دندون روی مسواکش ماست باشه! من بخورمت خوشگل خالخالی!!شکلک بارون شدی که! گلم خصوصیتو چک کن
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام خوبیم شما چطور اِواااااااااا چرا دوست ندارند من و باباش و خودش پخته و نپخته را سرش دعوا میکنیم..یکی از ویارهای شدیدم تو دوران بارداری شلغم بود خدا میدونه چقدر شلغم خوردم خوش به حال اقای ماست خور بیا بخورش چشم عزیزم
غزال
27 آذر 92 20:44
عزیزم چه دختر ماهی!!! از وبلاگ خوشگلتون کلی لذت بردم!!! امیدوارم همیشه خدای مهربون سایهٔ پدر و مادر ثنا خانوم گل رو، روی سرش نگه داره و با تن سالم و لب خندون یه زندگی خیلی خوب کنار هم داشته باشین!!! اگه اجازه بدین خوشحال میشم لینکتون کنم!!!
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم دوست خوبم چرا که نه منم شما را لینگ کردم
مامان گلشيد
30 آذر 92 8:34
وجودمان گاهر چه گرم ميشود به يك "دلخوشي كوچك" به يك "هستم" به يك "كجايي" به يك "خوبي" به يك "سلام" سلام دوست من! هزاران هزار شادي نصيبت " يلدات مبارك"
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
زیبا بود عزیزم.. انشاالله که نصیب همه بشه همچنین
ارمیتا
30 آذر 92 18:53
سلام قشنگ بود شب یلدا هم به ثنا تبریک بگو
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
مرسی ..یلدای شما هم مبارک باشه.