زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

مسافرت ..مسافر کوچولو قسمت اول..

1392/8/2 4:12
1,259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولو

 

همچنان اینترنت قطع ..الان ساعت 3 نیمه شب و پا شدم عکسهات را اپلود کنم

 ولی باز هم نمیشه..این چند تا عکس را با کلی وقت صرف کردن اپلود کردم من

را ببخش انشاالله وقتی که وصل بشه میام و مفصل برات مینویسم و نظرات دوستان

را تایید میکنم ...در ضمن عید غدیر را به همه دوستان و دختر گلم تبریک میگم....

 

 

بفرما ادامه مطلب...

 

 

 

 

قبل از رفتن به مشهد خونه مادر جون و اقاجون دخترک انار دوست ...

 

بفرما...اینجا 17 ماه و 24 روزه بودی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شب موقع خواب با عروسکت خوابیده بودی این شکلی....

 

 

 

 

 

 

 

و در یک چشم بر هم زدن شدی این شکلی  حالا تو خواب چطوری

از این طرف عروسک رفتی اون طرف بماند...

 

 

 

 

 

 

ساعت 4 نیمه شب روز سه شنبه 92/7/23  شروع سفر  و مسافر کوچولو موقع 

 رد شدن از زیر قران من میخواستم بیدارت نکنم ولی یکمرتبه پاشدی سر 

پا ایستادی و کلی همینطور بدون منظور چنان خنده ایی کردی که نگو مثل

اینکه فهمیده بودی که داری میری مسافرت...

 

ثنا جون کجا میریم ...مَ...یعنی مشهد...

 

 

اینم ناز دونه من...

عاشقتم عزیزم.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انگار هزار بار اینکار را انجام داده باشی ..سریع از زیر قران رد شدی و کفشهات

را پوشیدی و بدو بدو رفتی...ماشاالله....انشاالله سفر بی خطر...

 

تا که سوار ماشین شدیم یکم شیر خوردی و خوابیدی این شکلی....

 

 

 

 

 

 

و ساعت 10 صبح امامزاده  حسین ابن موسی کاظم در طبس و هیجان و اشتیاق ثنا جون ..

 

 

 

 

 

 

 

کلاهت را بر داشتم میگی چرا؟

 

 

 

 

 

 

جاتون خالی برای همتون زیارت کردم...چقدر به محض ورود تعجب کردی دیدی

همه ضریح را بوس میکنند ....

 

 

 

 

 

 

تا دیدی من و مامان جون مهر برداشتیم نماز بخونیم تو هم از من اجازه گرفتی

و یه مهر برداشتی و نماز خوندی..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فدات بشم با اون سجده کردنت....

 

 

 

 

 

اینجا یه نی نی را دیدی داری باهاش دکی میکنی...

 

 

 

 

 

دکی....پخ....

 

 

 

 

 

و یکمرتبه دودی طرف ضریح و یه بوس محکم کردی که صداش تو فضای حرم پیچید....

 

 

 

 

 

زیارت قبول....

 

 

 

 

 

ماه رخ من ...مهره وسط شطرنج

 

 

 

 

 

 

 

وقتی اومدی بیرون نمیدونستی از خوشحالی چکار کنی بری سمت

گلها یا که بری سمت آبها..خلاصه تصمیم گرفتی اول آبها و با کلی خواهش

و التماس داری بای بای میکنی تا بریم..

 

 

 

 

 

 

گل من در کنار گلها ولی هنوز چشمش دنبال آب...

موهاتم به خاطر کلاه خراب شدند و عکسها را با موبایل گرفتم.....

 

بعد از زیارت در طبس به سوی مشهد حرکت کردیم و ساعت 6

 بعد از ظهر دم در هتل بودیم ...

ادامه در پست بعدی...

دوستتون دارم یه عالمه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

خواب گو
2 آبان 92 7:52
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.


ممنونم نظر لطفتونه
lمامان الهام كوچولو
2 آبان 92 23:53
اينم ادرسم


عزیزم وبلاگت باز نمیشه مینویسه 404
الهام(مامان اميرحسين)
3 آبان 92 16:04
اي خدااااااااااااااااااااا
آخيش!!خيلي دلم براتون تنگ شده بود!!
خيلي عكساي نازي شده!!معلومه حسابي هم خوش گذشته!!

منتظرم
بووووووووووووووووووووووووووووووس


همچنین
جاتون خالی خیلی خوش گذشت....
در اولین فرصت انشاالله...
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان گلشيد
4 آبان 92 8:04



مامان آیسلی
4 آبان 92 13:15
ایشالله همیشه به سفر وگردش نازم


انشاالله ممنونم که بهمون سر زدید
مامان گلشيد
6 آبان 92 8:15
امان از اين اينترنت من هنوزم منتظر عكساي جديد هستم پس چي شد

سلام عزیزم در اولین فرصت میام و عکسهای جدید را میگذارم...
الهه(مامان یاسان)
6 آبان 92 11:45
سلام مریم جون خانمی همیشه به گردش
پس بقیه ی خاطرات هم برامون بزار دیگه
دوست جونم

ممنونم که بهمون سر زدید چه عجب از این ورا..
چشم حتما
مامان امیرحسین
6 آبان 92 21:28
سلام خانومی.وبلاگ قشنگی دارید اگر موافق باشید تبادل لینک کنیم.


مرسی من شما را با افتخار لینگ کردم....
مامان ثنا
7 آبان 92 10:24
سلام مریم جون خوبی
زیارت قبول اتفاقا ماهم چند هفته پیش مشهد بودیم
عزیزم کم پیدا شدی چرا به ما سر نمیزنی؟


سلام مرسی که بهمون سر زدید..
عزیزم نتم قطع بود..
الهام(مامان اميرحسين)
7 آبان 92 14:58
سلام مريم جون
دلم براتون تنگيده!!!
نت تون درست نشد؟؟
بابا تر كيدم!!


سلام الهام جون...
منم همینطور...
درست شد..هوررررررررررا
الهام(مامان اميرحسين)
8 آبان 92 14:05
سلام عزيزم
خصوصي گذاشته بودي؟؟
ببخشيد تو رو خدا من نديدم!!!
اصولا تا كسي نگه كه خصوصي گذاشته من چك نمي كنم!!
شرمنده


سلام
داشتم برات مینوشتم که خصوصی گذاشتم نتم قطع شد...
ببخشید
الهام(مامان اميرحسين)
8 آبان 92 14:06
خصوصي داري


شهرزاد
17 آبان 92 14:51
الهی فداش بشم پس مسافرت بودید همیشه به سفر و خوشی ...حالا ثنا جووون شده مشهدی ثنا
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
خدا نکنه خاله جون جاتون خالی همچنین شما فداش بشم مشهدی ثنا جونم را
مامان نرگس
18 آبان 92 21:45
سلام عزیزم زیارت قبول باشه
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام جاتون خالی
نسرین(مامان پریا)
20 آبان 92 0:52
سلا مریم جون.ببخشید اگه دیر بهتون سر زدم این اینترنت ما را کچل کرد.زیارت قبول خانمی ایشاا... همیشه به سفر .الهی ثنا جونم چه ذوقی کرده معلومه خیلی بهش خوش گذشته
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
خواهش میکنم خاله جون...ممنونم همچنین شما جاتون خالی خیلی خوش گذشت