زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

برگشتیم

1392/7/29 7:44
556 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ،سلام صد تا سلام  

   دوستای خوبم من از مسافرت برگشتم ولی متاسفانه اینترنت قطع تشریف دارند ..در اولین فرصت با کلی عکس و خاطره های خوب میام پیشتون 

 

 

 

راستی ثنا جونم 92/7/26

روز 18 ماهگردت بود که نبودیم بهت تبریک بگم با کمی تاخیر 

گل من عزیزترینم ورودت به 18 ماهگی را تبریک میگم...

انشاالله سرشار از خوشی و لحظه های خوبی برات باشه..

  

ماچ

 

 

دوستای گلم به زودی میام و کامنتهاتون را تایید میکنم...

 

 

دوستتون دارم یه عالمهبغل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان اهورا
29 مهر 92 15:35
منتظریم!!!!!!!!!!


حتما میام منتظر بمونفدات
negin
29 مهر 92 20:33
رسیدن بخیر
لبها خندون دلا شاد

آپمممممممممم


ممنونم ..چشم میام پیشتون
الهام(مامان اميرحسين)
29 مهر 92 23:24
سلام مريم جون
خوبيد؟
زيارتتون بول!!
زود بياكه منتظرما!!


سلام الهام جون دلم براتون تنگ شده بود جاتون خالی کلی براتون دعا کردم
در نبود ما اینترنتمون توهم زده و حسابی قاطی کرده از خونه مامانم میام اینترنت ببخشید
الهام(مامان امیرحسین)
30 مهر 92 15:38
کجایید پس؟؟
ترکیدم!



اخیه بمیرم الهی چرا؟
زیر سایه شما هستم..
مامان الهام كوچولو
1 آبان 92 1:57
سلام خاله من الهام كوچولوام.تو وبلاگم برام نظر گذاشته بودين كه با هم دوست شيم.من .و مامانم لينكتون كرديم شما لينكمون كنين.


سلام لطفا ادرستون را برام بگذارید.تا منم شما را لینگ کنم..چون ادرستون را گم کردم....
مامان حسین جون
1 آبان 92 23:44
در فصل خطر امیر را گم نکنید / آن وسعت بی نظیر را گم نکنید
تنها ره جنت از علی می گذرد / ای همسفران غدیر را گم نکنید . . .




سلام زهرا جون خوبی خیلی زیبا بود...حسین جون را ببوس و عیدتون مبارک