زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

همدم تنهاییم

1392/7/21 18:10
789 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام همدم تنهایی هایمقلب

 

 

فقط خواستم بگم که خیلی خیلی دوستت دارمماچ

 

و بدون تو زندگی برام هیچ ارزشی نداره..

 

همیشه و همه جا مواظب خودت باش

 

چند تا عکس در ادامه مطلب برات می گذارم...

 


خوشکل من ...بود و نبودم

 

هیپنوتیزمخجالت

 

با عرض معذرت گلاب به روتون 

 

 دستشویی رفتن ثنا جون از اول روی لگن نشستی

 

92/7/18

 

 

 

 

ولی باز با این حال باید مامی بشی ...البته موقع مهمونی رفتن

ساعت 11 شب بابایی برات مامی گرفته تو هم مثلا در حال خوردن شیر

و خوابیدن ولی به محض ورود بابایی پا شدی و با چه زحمتی داری

مامی را میاری انگشتات قرمز شده بود 

بعد هم گیر دادی به توپی که کنار اون نی نی روی مامیه می گفتی

می خوام اخر رفتم قیچی اوردم و چیدم و بهت دادمش...

 

92/7/19

 

 

 

 

 

 

 

 

فدات عزیزم....مرتب میگفتی چی چیه؟....

کیه ؛کیه...

فعلا عجله دارم بقیش برای بعدا....

 

 

نفس بابا هستی مامان ثنا تا این لحظه ، 1 سال و 4 ماه و 26 روز و 10 ساعت و 21 دقیقه و 36 ثانیه سن دارد :

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الهه(مامان یاسان)
22 مهر 92 2:32
دوست جونم با پست تولد آپیم


چشم حتما بهتون سر میزنم
الهام(مامان امیرحسین)
22 مهر 92 17:26
سلام مریم جون
بهتری؟؟؟
تو نبودتون مواظب وبلاگتون بودما!!
نرفتین؟؟
چرا؟؟
وای دسشوییم گرفت!!دخترت آدمو وسوسه میکنه!!
چه پوشک دوست تشریف دارن!!


سلام خوبم...مرسی که مواظب بودی...
خاله پا شو زود برو دستشویی..پا شو..
نه خاله از عکسش خوشم میاد
مامان حسین جون
24 مهر 92 22:58
سلام مریم جون خوبی عزیزم؟امیدوارم سفربهتون خوش بگذرهشرمنده عزیزم من نتم مشکل داشت نتونستم به موقع بیام وبلاگت کاش شماره یا آدرستو میذاشتی تا میومدم میدیدمتون اگه تونستی تو سفر بیای وبلاگت خوشحال میشم خبرم کنی بیام دیدنت


ای وای حیف شد زهرا جون انشاالله شما بیاید اصفهان و در خدمتتون باشیم ...متاسفم
مامان گلشيد
27 مهر 92 12:49
سلام ماماني ثنا جون لينك آدرستون رو توي وبلاگ گلشيد جون ديدم اگه دوست داشتي به آدرس جديد گلشيد بيا البته اين وبلاگ جديد رو خودم مي نويسم چون بابابزرگ گلشيد جون سرش شلوغه و زياد نميتونه در مورد گلشيد جون مطلب بنويسه


سلام منم خوشحال میشم که با شما دوست باشم چشم حتما بهتون سر میزنم و لینگتون میکنم...
مامان آیسلی
27 مهر 92 17:03
آخی جیگرتو


ممنونم خاله جون که بهمون سر زدید
عاشق
28 مهر 92 8:42
سلام حالت خوبه مامان؟من بهتون رای دادم..قبلا..
من دارم میرم سربازی اپ کردم بیا و اپمو بخون


سلام مرسی ..انشاالله که به سلامتی برید و برگردید
الهام(مامان اميرحسين)
28 مهر 92 15:51
سلام
ميدونم نيستي و كامنتمو نميخوني!!!
ولي خيلي دلم براتون تنگ شده!!مسافرتتون طولاني نشد يه ذره؟!؟!؟
از راه دور
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


سلام حالا که اومدم و خوندم منم دلم براتون تنگ شده بود...همش 5 روز نبودیم..
مامان عطرین
29 مهر 92 1:29
باز جای شکرش باقیه تا کاری نکرده بوده عکسو گرفتی


خوب دیگه