زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

روز جهانی کودک

1392/7/16 1:32
599 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونمقلب

 

هورا  سه شنبه 16 مهر هورا

 

روز جهانی کودک را به تو و دوستای وبلاگیت 

 تبریک میگم عزیز دلم ....تشویق

کودک زیبای من بسیار دوستت دارم بغل

و تا بی نهایت بهت عشق می ورزم...قلب

 

 

animated gif of weaponry - baby on seasaw 

 

 

 

گاهی دلت از سن و سالت می گیرد

 می خواهی کودک باشی

کوکی که به هر بهانه ایی

به اغوش غمخواری پناه می برد

و اسوده اشک می ریزد

بزرگ که باشی

باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی

کاش  همیشه کودک می ماندیم..

 

ارام بخواب کودکم....

ای همه هستی من.....

ساعت 1.40 دقیقه نیمه شب

 

 

 

animated gif of weaponry - baby sleeps in bed with teddy bears

 

 

راستی به مناسبت روز جهانی کودک با بابایی رفتیم

برات کلی پارچه گرفیم تا برات بدوزم...

در ضمن امسال جشنواره کودک در اصفهان برگذار میشه...

 

 

ماچ  نفس بابا هستی مامان ثنا  تا این لحظه ، ماچ

1 سال و 4 ماه و 20 روز و 17 ساعت و 41 دقیقه و 4 ثانیه سن دارد :.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

چتروم نی نی ها
16 مهر 92 1:40
سلام بدو بیا چتروم نی نی ها یه کد هست می زای توی وبلاگت بعد با دوستات چت می کنی الان بیا من انلاینم مشکل داشتی به خودم بگو
مامان حسین جون
16 مهر 92 12:26
دنیای کودکانه ، صمیمی ترین دنیایی است که هر لحظه بارها آرزو می کنیم تا کاش می شد یک بار دیگر به این دنیای کودکانه قدم بگذاریم !

عزیزم روز کودک مبارکت باشه . . .




واقعا که چه دنیاییه ...
ممنونم خاله مهربون
الهام(مامان اميرحسين)
16 مهر 92 14:59
روزت مبارك فرشته ي كوچك...
http://www.8pic.ir/images/57581057698586571269.jpg



ممنونم بسیار زیبا بود...
بازم شرمنده فرمودید
مامان هستي
16 مهر 92 15:15
شما خيلي نانازي روزت مبارك خانم


ممنونم نظر لطفتونه
مامان معین
17 مهر 92 8:50
ممنون خاله جون . از طرف ما به ثنا جون تبریک بگین


خواهش میکنم چشم حتما...
نسرین(مامان پریا)
18 مهر 92 17:59
سلام خوشگل خانم.ببخشد خاله جون اگه دیر اومدم.
روزت مبــــــــــــــــــــــــــــــــارک


شما نیومده عزیزی...
ممنونم
نازنین (مامان ثــــــــــــنا)
21 مهر 92 10:49
سلام ثنا جون خاله
الهی فدات بشم چقدر دلم برات تنگ شده بود .....
هزار ماشالله توی این مدت چقدر بزرگ شدی ........
روزت مبــــــــــارک گلم

سلام ما هم همینطور
ممنونم نازنین جون...ببوس ثنا جونم را

شهرزاد
21 مهر 92 12:24
من تازه فهمیدم روز کودک بوده
با شرمندگیه فراوان ثنا جووونم روز ت مبارک عزیزم


هر چه دیر اید خوش اید..اشکال نداره ممنونم