زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

عید فطر

1392/5/17 21:59
466 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سلام و عیدت مبارک

 

 

خوشکل من امروز 17/5/92 مهمانی خدا تمام شد. 

 

حیـــــــــــــــــــــــــــف شد.

 

این پست را با تمام عجله دارم مینویسم چونکه اگه خدا بخواهد داریم

 

برای اولین بار میریم مسافرت کجا نمیدونم چون اقاجون جعفر دعوت گرفته

 

و معلوم نیست کجا بریم ..

 

 

عید فطر بر تمام مسلمانان جهان مبارک..


 

اخیـــــــــــــــــش بلاخره رسیدم و این پست را نوشتم..

 

به زودی با کلی عکس بر میگردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان حسین جون
18 مرداد 92 9:27
سلام عیدتون مبــــــــــــــــــارک

سفر به سلامت ایشالله بهتون خوش بگذره منتظر خبرای خوش سفرتونم


سلام عید شما هم مبارک باشه..
ممنونم عزیزم ببوس حسین جون را
مامان ثنا
20 مرداد 92 12:04
سلام عزیزم مسافرت خوش بگذره ما که بخاطر گرمی هوا نتونستیم بریم چون ثنا هنوز کوچیکه طاقت گرما رو نداره
امیدوارم هرجا میرید بهتون خوش بگذره


سلام انشاالله اشکال نداره منم به خاطر ثنا جونم هیچ جا نرفتم تا الان که یکم بزرگتر شد.به سلامتی شما هم به یه مسافرت عالی میرید.
الهام(مامان اميرحسين)
20 مرداد 92 15:36
سلام عزيزم
خوبي؟
عيد گذشته ات مبارك!!
آخرش زورت رسيدا!!حالا كجا رفتين؟
خوش گذشت؟
به افتخار آقاجون جعفر!!



سلام ممنونم همچنین
نه بابا من که چیزی نگفتم اونا زورشون به من رسید
جای شما حسابی خالی بود
واقعا به افتخارش
الهام(مامان اميرحسين)
20 مرداد 92 15:37
زود باش!!
عكسا رو بذار!!
زود باش


چشم عزیزم به زودی زود
مامان شاران
21 مرداد 92 16:41
سلام عزیزم مسافرت حسابی بهتون خوش بگذره


ممنونم بوس واسه دخملی
مامان محدثه
22 مرداد 92 2:43
سلام خاله جونی عیدتون مبارک
ایشالله مسافرت حسابی بهتون خوش بگذره منتظر عکسای خوشگلت میمونیم عسل خاله


سلام همچنین
انشاالله به زودی میام با یه عالمه عکس
الهام(مامان اميرحسين)
22 مرداد 92 15:09
كجايين پس؟؟
آپ كن!


خودمم نمیدونم فکر کنم گم شدم
معصومه
22 مرداد 92 16:04
بر نگشتین هنوز..همیشه به گردش و خوشی عزیزم...


برگشتیم خاله جون ولی هنوز وقت نکردم اپ کنم مرسی که بهم سر زدی