زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

ثنا جون نوازنده می شود

1392/5/28 15:57
813 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

٢٤/٥/٩٢

 

 

 

 

بفرماروی استیچ (سن)تعارف نکن...

 

 

 

 

 

سلام  عزیزم چی فکر میکردم چی شد..

 

 

 

همگی اماده ایید ..

 

1...

 

2...

 

3.... 

 

 

 

بدو بیا تا تمام نشده...بدو

 

 

 

 

حالا قرش بده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 نمیدونم چی میخوای...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینجا چونکه زهرا به حرفت گوش نکرده داری خودت را میزنی...

 

 

نمی دونم چرا همیشه وقتی کسی کاری را برات انجام نده خودت را میزنی.کلافه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ماشالله چشم نخوری ایشاالله....

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام (مامان امير حسين)
29 مرداد 92 0:20
همه برن كنار ميخوام بيام رو استيج....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ميخوام بتركونم!!
كنار كنار


..
.
.
.
.
.
اوا مريم جون
چرا هول ميدي؟
چه خبره؟!
خوب بيا اول تو برو قر بده!!
اوه اوه اوه
حالا يك دو سه
از اين ور به اون ور به بالا به پايين
اوه او ه اوه
اين كمره يا فنره قرش بده قرش بده!!
اوه اوه اوه اوه



از دست تو باید چکار کنم کلی خندیدم
فکر کنم اونی که هول میداد مامور بود لو رفتیم
دستت را بده به من تا فرار کنیم
بدو دختر چکار میکنی
انقدر یئاش اومدی که کار از کار گذشت
حالا آبرومون جلو بچه ها رفت
کمک.
الهام (مامان امير حسين)
29 مرداد 92 0:22
ميدوني چرا خودشو ميزنه؟
چون يادش ندادي!!
عوضش من ياد پسرم دادم!!
دست بزن داره!!توپ!!يادش دادم از خودش خوب دفاع كنه!!!


خاله جون اونا که نگو مثل امیر حسین جون توپ توپ از خودم دفاع میکنم..!!!