زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

آبنبات خوردنِ شکلات من و.......

1392/5/27 15:51
918 بازدید
اشتراک گذاری

            سلام ای گل نازم 

 

     

                                         سلام محرم رازم

 

 

 

 

خوبی ، خوشی، خدا را شکر

 

 

 

میای ادامه مطلب..

 

 

 

بیا تا بهت بگم چه کارها که نمیکنی..

 

 

 

 

اومدی عزیزمبغل 

 

 

Peixolat Peixolat حلاو آب Peixolatدر 1 سال و 2 ماه و 27 روزگی Peixolat Peixolat حلاو آب Peixolat

 

 

اولین آبنبات زندگیت را خوردی اونم چه طوری ؟؟؟؟؟

 

 

این شکلی!!!!!!

 

 

 

 

 

 

Peixolat Peixolat حلاو آب Peixolat

 

 

 

 

 

 

وقتی دیدی دارم ازت عکس میگیرم یکمرتبه این شکلی شدی...خوشمزه

 

 

 

 

 

 

 

اگه ندیدی بخورمت ای شکلات خوشمزهء آبنبات خور نیشخند

 

 

92/5/14

 

 

 

اینم یه مدل جدیده فکر کنم مزه آبنبات بدهخنده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هرکس آبنبات بخوره شب این شکلی می خوابهخواب

 

 

 

باور نمی کنید امتحان کنیدنیشخند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بعدا نوشت:تجربیات جدید

 

 

وقتی با ماشین اقاجون میریم بیرون به چراغ راهنمایی که

 

میرسیم وقتی سبز میشه به بابایی میگی بوورو..

 

 

قرمز که باشه یه نگاهی میکنی و میزنی به دست بابایی

 

 

 یعنی نرو ....اگه شب باشه و ماه تو اسمون باشه

 

 

 

 با انگشت نشون میدی و میگی ماه

 

 

 

امشب( ٩٢/٥/٢٦ )با حلقه هوش بازی میکردی و من رنگها

 

را میگفتم تو هم پیدا میکردی و بعضی هاش را که میتونستی

 

را تلفظ میکردی و سر جاشون میگذاشتی..

 

 

سبز=ابز

 

زرد=ارد

 

 

بنفش=تبش

 

 

خیلی جالب بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وقتی تمام میشه این شکلی میکنی یعنی تمام شد وارونش کن

 

 

 

 

 

 

 

تو هم خرابش میکنی و می خندی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قربونت برم تیز هوش من

 

 

 

 

ماشــــــــــــــــــــــــاالــــــــــــــــله

 

 

 

 

وقتی میگم چند تا النگو داری شروع میکنی

 

 یکی یکی شمردن جالبه که همشون یا 2 یا 10 میباشد..

 

 

اگه کسی گفت النگوت را بده به من زودی دستت را میگذاری

 

 

رو همشون و میگی نـــــــــــــــــه..و کلی غور میزنی..

 

 

یعنی تمام وسیله هات به جونت بسته....

 

 

 

هر موقع می بینی هر کی هر کجا تا حتی تلویزیون ...

 

آب یا نوشیدنی می خورند هنوز نخورده داری میگی هو

 

یعنی یا حسین و سرت را میبری بالا...

 

 

 

بای بای دیگه یادم نیست

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نسرین(مامان پریا)
27 مرداد 92 18:32
یه ماشاا... به دخترمون بگیم
افرین خاله جون خیلی خوبه که رنگ ها را یاد گرفتی بهت تبریک میگم


ماشاالله
ممنونم خاله جون
الهام (مامان امير حسين)
27 مرداد 92 20:39
سلام مريم جون خوبي؟؟
به به آفرين به كاراي جديدت باهوش من!!
ميبينم يه وبلاگ تكوني جزيي داشتين!!مبارك باشه!!
ماشالا عروس به اين زبون درازي نميخوايما!!بيا ببين زبون من دراز تره!!
آخه چقدر بامزه ميخواي گلم!!بخورمت هلو!
اوه ه ه ه ه...
حالا چه خبر!!!
اصفهاني بازي در نيار دختر!!آبرومون ميره!
بيا بيا النگوهاتو بده به من!!
بووووس برا دخمل با هوش


سلام خاله جون دیدی شما هم دقتت خوبه
همینه که هست میخوای بخواه نمی خوای نخواه
اصفهانی بازی نیست خاله بابام این همه زحمت کشیده برام خریده اونوقت میخواند مفتی مفتی ازم بگیرند
بــــــــــــــــــوس
مامان محدثه
28 مرداد 92 1:50
هزار ماشالله به هوش ثنا جون.مامانی براش اسپند بدود
آفرین خاله جون که اینقدر زود رنگارو یاد گرفتی
راستی آبنبات هم نووووووووووش جونت


ماشاالله چشم حتما بلا دور دشمن کور
ولی مامان را خیلی خسته کردم چون همیشه برام تکرار میکنه
مرسی خاله جونم
معصومه
28 مرداد 92 11:33
ماشاالله به این دختر باهوش و زرنگ..
الهی.....بخورمش زبونشو..
بوس..بوس


ماشاالله ..ممنونم که به من سر زدید
مامان شاران
28 مرداد 92 16:26
مرسی عزیزم لطف کردی درست شد
راستی صفخه وب شما نسبت به وبای دیگه دیرتر باز میشه چرا؟ یامن فکر میکنم


خواهش میکنم قابل نداشت....
برای خودم که سریع باز میشه کسی تا حالا شکایت نکرده بود..شاید از ویندوزتون باشه
مامان ثنا
29 مرداد 92 17:39
هزارماشاالله به این دخمل باهوش خدا حفظش کنه
مامانی براش اسپند دود کن
یه عالمه بوس برا ثنا گلی


ماشاالله ..ممنونم عزیزم
چشم
یه عالمه بوس برا ثنا گلی
بهار
7 مهر 92 2:33
ای جونم.
قربونت برم که انقد باهوشی.
ایشالا همیشه بخندی خوشگلم.


مرسی بهار جون همچنین شما و