زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

رفتن به زادگاه مامان

1392/5/28 16:04
945 بازدید
اشتراک گذاری

فواصل رووعة لتزيين المواضيع .....

 

 

سلام شاخه نباتم

 

روز جمعه 92/5/25

 

 

 می خوای بدونی چی شد پس بیا ادامه مطلب.

 

 

 

 

اقاجون جعفر اومد دنبالمون رفتیم زادگاه مامان چونکه استخر بعد از یک هفته که آب

 

 رفته بود داخلش پر آب شده بود و باید باهاش آبیاری می کردند من و تو هم از روزی

 

 که  رفته بودیم تولد پدر بزرگ و مادر بزرگ نرفته بودی اونجا....

 

 

بابایی را سر راه پیاده کردیم تا باغ را آبیاری کنه من و تو به همراه دایی جون علی

 

 و خانمش و مادر جون و اقاجون رفتیم به سوی ولایت.. 

 

به روایت تصویر....

 

 

دایی جون داره کنجد ها را آب میده زن دایی هم تو را صدا زد تو

 

 

هم براشون دست تکون دادی..منم داشتم ازت عکس می گرفتم

 

 

که نا خواسته این تصویر به ثبت رسید.تعجب

 

 

 

 

 

 اینجا پدر بزرگ یونجه کاشته برای گوسفنداش

 

 

 

 

اینجا قبلا گندم بوده که درو شده  

 

 

 

 

 

 

 

اینم آبی که از استخر میاد برای آبیاری ...

 

اونم امامزاده ایی که هر موقعه مامانی دلم میگرفت می رفتم اونجا اخه کسی که

 

 اون همه مسیر پا نمیشد ببرتمون پارک بیشتر وقتها خودمون برای خودمون

 

 

همونجا یه صفایی میکردیم..ولی یادش بخیر چقدر خوش بودگریه

 

 

 

 

پشت سرت مزرعه کنجده

 

 

وقتی برات نان پختم میگذارم روی نانها

 

 

 

 

 اینجا این آب از استخر میاد نبردمت پیش استخر چونکه اگه می رفتیم

 

 

می خواستی بری داخل آب...اگه ببینی از چاه آب به اندازه یه شیر کوچولو ازش آب

 

 

میاد هفته ها طول میکشه تا استخر آب بشه ..خدایا بهمون رحم کن

 

 

و این آّب را ازمون نگیر...آمـــــــــــــین

 

 

 

 

 

 برای اینکه نمیگذاشتم دست بزنی تو آب ناراحتی اخه آبش بوی بدی میداد..

 

 

 

 

 

کدو را دیدی تعجب کردی

 

 

 

به  مورچه و خاک نگاه میکنی

 

 

 

 

تا حالا انار به درخت ندیدی تعجب کردی 

 

 

 

 

راستی عزیزم حتما بعدا ازم می پرسی چرا تو تمام عکسام همین لباس تنمه ..

 

 

میدونی چون هر موقعه میگم ثنا جون لباس بپوش بریم بیرون میری و اینها

 

 

 را میاری اصلا هم منصرف نمیشی فکر کنم توش راحتی....

 

 

از اونجا کلی بلال اوردیم و بو دادیم خوردیم جات خالی چون خواب بودی

 

 

وقتی بیدار شدی بلال بو نداده می خوری..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوش جونت عزیزم

 

پسندها (1)

نظرات (16)

الهام (مامان امير حسين)
29 مرداد 92 0:10
سلام مريم جون
خوفي؟!
به به!!نگفتي زادگاهت كجا بود!!ميترسي ردتو بگيرم؟
فهميدي كاراگاه گجتم؟!
عجب جاي باصفايي!!
مگه نون هم خودت ميپزي!!
بابا شما كه ديگه واقعا هنرمندين!!من خودمو بكشمم به گرد پات نميرسم!!
الهههي بگردم خوب حق داره آخه اين لباس خيلي قشنگه خيلي هم بهش مياد!!اي آقا كاش منم برسم به جايي كه از اينا بدوزم!
ميگم كاش چندتا عكسم از تو امام زاده گذاشته بودي...
جام خالي!!
بدون من بلال خوردين؟!
من خيلي بلال دوست دارم!!


اون جز اسراره..کاراگاه گجت باید با خودم ببرمت..چون پیداش نمیکنی
با صفا تر بود اگه اون روزهاش را میدیدی
بله من نان هم میپزم آب حوض میکشم ....شیر گاو میدوشم..یعنی هر چی که فکر کنی
میرسی عزیزم میرسی حوصله کن
نمیشد چون چند بار دزد اومد و وسایل و پولهاش را بردند درش قفله فقط روزهای 5 شنبه باز میکنند یا باید برند دنبال متولیش...
خاله دیر رفتیم اصلا خوب نبود سفت شده بود منم پیر زن نتونستم بخورم
ببخش دلت را آب کردم
شهرزاد
29 مرداد 92 2:37
به به چه جای خوب و با صفاییه آدم روحش تازه می شه از خدا که پنهون نیست از تو چه پنهون خانمی آرزوم اینه که سال دیگه خونه بسازیم و توی حیاطش کلی درخت میوه بکاریم انقدر دوست داررررررم البته الان خونه مال خودمونه ولی خونه ای که آدم خودش بسازه و حیاط با صفا داشته باشه هییییی آرزوی قشنگی می تونه باشه دعا کن بشه ما هم حال کنیم با طبیعت ...چقدرم لباسش مثل خودش خوشکله دست مامان هنرمندش درد نکنه


انشاالله همه به ارزوهاشون برسند من و شما هم میانشون.
آمیم
قابل نداره میخوای برای اراد جون
وقتی دخترش میکنی به دردش میخوره
سحر مامی(ترانه هستی من)
29 مرداد 92 9:09
سلام عزیزم دختر شما هم خیلی ناز و مامانیه، خدا حفظش کنه، منم مایلم باهات دوست بشم، مخصوصا که بچه‌های گلمون همسن و سال هستن می‌تونیم از تجربیات هم استفاده کنیم.


ممنونم نظر لطفتونه...
انشاالله دوستای خوبی باشیم برای همدیگه و از تجربیات همدیگه استفاده کنیم
لینگت کردم
مامان ثنا
29 مرداد 92 11:45
قربونت برم من خاله جون که اینقدر بامزه بلال میخوری

مریم جون خوبی همیشه به سفر خوش گذشت؟ به ثنا جون که معلومه خیلی خوش گذشته
من آپم دوست داشتی سر بزن


خاله جون نیست اولین بارم بود هول کرده بودم
خوبم ممنونم بله جاتون خالی خیلی خوش گذشت..
اومدم عزیزم
الهام (مامان امير حسين)
29 مرداد 92 16:14
خصوصي


اومدم وبت جوابت را بدم
الهام (مامان امير حسين)
29 مرداد 92 16:17
راستي يادت نره!!
قرارمون فردا شب پشت بام!!
فردا زيباترين حالت ممكن هستم!!
ماه شب چهاردهم!!


یادم نرفت اومدم دیدمت ولی بازم دلم قرار نگرفت باید حتما خود خودت را ببینم...
khakhs
30 مرداد 92 17:58
به نام صاحب شانس « با عشق هم چیزممکن است.» موقعی که این نامه را دریافت می کنید کسی راکه دوست دارید ببوسیدومنتظریک معجزه باشید. این نامه برای خوش شانسی شمافرستاده شده است نسخه اصلی درکشورانگلستان می باشد.این نامه9باردردنیاچرخیده است شانس برای شمافرستاده شده است ظرف مدت 4روزپس از دریافت این نامه اخبارخوشی را دریافت خواهیدنمود به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابرای دیگران ارسال نمایید.این شوخی نیست باارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد پول نفرستیدکپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنیدبه شانس احتیاج دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود. یک افسر آر.آ.پی.هفتاد هزاردلاردریافت نمود.جرلبرن ده هزار دلار دریافت نمود ولی چون این زنجیرراشکست آن را ازدست داد. درهمین حال درفیلیپین جین ولنز به دلیل اینکه این نامه رابه جریان نینداخت6روزپس ازدریافت آن همسرش راازدست داداگرچه قبل از مرگ همسرش775هزاردلاردریافت نموده بود.حتماُ20 کپی بفرستیدو ببینیدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شدواین نامه ازبانرک آنتولی پیگیری وبه میلیونری در آمریکای جنوبی نوشته است. ازآنجاکه این کپی باید در سراسرجهان بگرددشماباید20کپی تهیه نموده وبرای دوستان وهمکارانتان بفرستیدپس از چند روزشمایک سورپریزدریافت یک حقیقت است حتی اگرشمایک شخص خرافاتی نباشی واقعا شرمندم برا منم فرستادن مجبورم بفرستم...


الهام (مامان امير حسين)
31 مرداد 92 16:43
بي خبرم ازت مريم جون!؟
كجايين؟؟
جواب سوالامو بده!؟
مردم!!


سلام الهام جون امتحان کنکور داشتم
گریه نکن دلم گرفت بخند
الهام (مامان امير حسين)
1 شهریور 92 17:05
وا
كنكور چي؟؟
جدي ميگي؟؟


تعجب نکن عزیزم مگه فقط شما میتونی خیاط بشی منم میخوام پرستار بشم[نیشحند]
جدی نگیر
یه نفر بهم گفت تو یه عمره داری قالی میبافی و همه کاراش را هم بلدی چرا امتحان نمیدی تا هم از بیمه استفاده کنی هم اینکه اگه یه موقعه وام خواستی بگیری بهت میدند...منم دست به کار شدم ولی از پشت خنجر خوردم هنوز ثبت نام نکرده امتحانش بود
اگه عملی اول بود بیست میشدم ولی حیف
الهام (مامان امير حسين)
1 شهریور 92 17:45
به اندازه دیوونه های دیوونه خونه ، دیوونه وار دیوونتم دیوونه !


منم عزیزم
بــــــــــــــــوس واسه امیر حسین جون و خودت
شیدا مامان الینا
2 شهریور 92 11:53
به به همیشه به گردش خووووش به حالتون ولایت دارید میرید صفا .ثنا گلی هم حسابی کیف میکنه .راستی دخملی خوش سلیقه هست دیگه میدونه چی بهش میاد آخه لباسش خیلی شاد و قشنگه من هم دلم خواست
اینمخصوص ثنای خوشگل خودم


ممنونم جاتون خالی
قابل شما را نداره چشماتون قشنگ میبینه
نازنین (مامان ثــــــــــــنا)
2 شهریور 92 16:05
معلومه حسابی خوش گذشته .......
عجب بلالی می خوری خاله جون ..... نوش جان .....
عکسات خیلی قشنگ شده ثنا جونم ....
بوووووووووووس............مااااااااااااچ


جاتون خالی
اونم خام
چشماتون قشنگ میبینه
بوووووووووووس............مااااااااااااچ
الهام (مامان امير حسين)
3 شهریور 92 16:16
قالي هم بلدي ببافي؟؟
بابا ايول
به شما ميگن يه خانم هنر مند!!
ايشالا قبول بشي
برات دعا ميكنم
زياد



من کم کم هنرهام را رو میکنم تا کف بر بشی
بیشتر از این شرمنده نکن
ممنونم ولی فکر کنم فایده ایی نداشته باشه چون خیلی بد امتحانم را دادم
مامان عطرین
4 شهریور 92 12:18
زادگاهو لو ندادی حواسمون هست ها
ببوسش این گل دخترو


شمال اصفهان یه روستای کوچولو
چشم خاله
مامان علي
23 شهریور 92 11:09
چقدر باصفا
خوش به حالت


ممنونم جاتون خالی
مامان علي
23 شهریور 92 11:11
من عاشق اين جا ها هستم
و جون گرفتم باعكسات


دفعه بعد شما هم با من بیا
ممنونم که بهمون سر زدید