زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

دخترم کارتن خواب شده

1392/5/13 1:05
1,124 بازدید
اشتراک گذاری

 

فرشتهسلام خوشکل مامان ،نفسم،عشقمقلب

 

شاپرکم اخه مگه من و بابایی چه کارت کردیم که رفتی تو کارتن.. 

 

می خوای ببینی بیا ادامه مطلب :

 

بدو عزیزم...

 

 

 

میخوام خودت خوب کاراتا ببینی..

 

اخر منا از ترس سکته میدی..کلافه

 

از دست تو با این کارات...

 

7/5/92 بابایی زحمت کشیدند و برای شما یه دستگاه اب تصفیه کن خانگی

 

خریدند تا شما اب سالم نوش جان کنی..اول که داشتم کابینت را خالی

 

میکردم رفتم تو اتاق و برگردم دیدم در کابینت را باز کردی و این شکلی

 

نشستی داخلش.قبل از اونم بستنی خوردی لباست را کثیف کردی...

 

 

 

 

 

 

تازه ژست میگرفتی تا من ازت عکس بگیرم و میومدی میدیدی و میرفتی .

 

 

 

 

بعد از اینکه نصاب دستگاه را نصب کرد و رفت.

 

داشتم داخل اشپزخونه را تمیز میکردم که برگشتم دیدم وای خدای من.

 

از دست تو که فکر کنم میخواستی پسر بشی دختر شدی.تعجب

 

اخه چطور روی کارتن خالی رفتی ایستادی...به عقل جن هم نمیرسه...

 

خدا را شکر که کارتن پاره نشد.

 

 

 

 

 

 

بعد از اونم رفتی سراغ کارتن بزرگتره ...

 

همینم مونده بود بری کارتن خواب بشی.گریه

 

 

 

 

اومدم دیدم این شکلی رفتی نشستی داخلش.خنده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میخواستی این شکلی بیای بیرون دیدی نمیشه..

 

 

 

 

 

این شکلی اومدی بیرون..تازه کلی منم باهات دالی بازی کردم و تو خندیدی

 

قربون اون خندیدنت...

 

اون تو بودی که بابایی از سر کار اومد نان تازه گرفته..

 

تو هم که از نان نمیتونی بگذری..اومدی از بابا رسول نان گرفتی

 

 و رفتی داخل کارتن و خوردی..نوش جونت.وروجک..

 

 

 

خودت کم بودی مهدی هم بهت اضافه شد.نیشخند

 

قربونت برم که از تمام وسیله ها بهره میبری...

 

از دستگاه بگم که واقعا عالیه..یعنی یه چیزی میگم یه چیزی می شنوی..

 

قربونت بریم بابایی که اینقدر به فکر ما هستی.قلبماچ

 

قصه ما به سر رسید ثنا جون به خونش نرسید..

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

طراح وبلاگ
13 مرداد 92 2:30
سلام. اینجا قالب های سفارشی قشنگی داره و با عکسای خودتون و دلخواه خودتون قالب های سفارشی قشنگی درست میکنه. حتما سر بزنید. http://ghalebe-weblog.blogfa.com/page/nemooneghaleb
الهام(مامان اميرحسين)
13 مرداد 92 14:45
\\\ ////

–o0O———00o–
-
-
-
-
-
Delam barat tang shode bud.Kelid nadashtam Az divar umadam bala bebinamet

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اِوا خاله این چه کاریه خوبیت نداره برو پایین از در بیا خودم برات باز میکنم شما امر بفرما
ببوس امیر حسین جونم را
بعدا بزرگ بشه ازش می پرسم مامانت چند تا بوس از طرف من بهت کرده حواست را جمع کن
الهام(مامان اميرحسين)
13 مرداد 92 14:58

از دست دخترت!!
انگاري واقعا ميخواسته پسر بشه يهو دختر شده!!
چه كارايي داره؟!
ميگم مريم جون
مبارك دستگاه تصفيه آبتون باشه!!


واقعا
اوووووووووووه کجاشا دیدی
مرسی الهام جون قابل نداره
پیشنهاد میکنم شما هم یکی نصب کنید و تفاوت را احساس کنید و لذتش را ببرید
الهام(مامان اميرحسين)
13 مرداد 92 14:59
لباشو!!
غنچه كرده!!


از وقتی داره دندان در میاره لباشو این جوری میکنه
خاله جون فکر بد نکن
الهام(مامان اميرحسين)
13 مرداد 92 15:00
چي شدي؟؟
مسموم شدي؟
چرا؟
الان بهتري؟


نمیدونم چی شدم.
فقط اگه بفهمم علتش چی بود
خدا را شکر بهترم
مامان حسین جون
14 مرداد 92 10:30
وای از دست خانم خانماثنا جون از حالا اینقدر شیطونی!!!!!!!!خوشکل خانم اگه کارتن پاره میشدواااااااای نه چیزی نمیگمخدا روشکر که چیزی نشده البته مریم جون اینو بدون دخترای حالا دست پسرا رو از پشت بستننگاه نکن ماها چطوری بودیم نسل جدید کلا متفاوتن عزیزم باید کم کم عادت بکنی به این شیطنتای وروجک خوشکلمون


سلام زهرا جون شیطون شده اونم چه شیطونی من نصفی از اون نبوغ دخملم را به نمایش میگذارم میترسم چشم بخوره
خودم تا اومدم برسم بهش نصف جون شدم وقتی دیدم محکمه رفتم دوربین را اوردم و ازش عکس گرفتم
رسما عادت کردم به تفاوتها و شیطنتها..
ولی اگه اینکار ها را نکنه که نمیشه گفت بچه که اونوقت منم خومارم(درست نوشتم)خمارم
مامان ثنا
14 مرداد 92 12:23
ثناجون این کارا چیه عزیزم مگه دخترم اینقدر شیطون میشه؟!
ولی خداییش خیلی بامزه بود
امیدوارم ثنای منم وقتی همسن توشد از این شیطونیا بکنه خیلی بامزه میشه


خوب خاله مگه دخترا دل ندارند
انشاالله که همیشه سالم و شیطون باشند
ما هم این شکلی
شهرزاد
14 مرداد 92 15:27
چه بچه ی بلایی شدی ثنا جووونی خدا به مامانت توان و قدرت مضاعف بده ! آمین اون عکسش که تو کارتن نشسته لباشو غنچه کرده خیییییلی باحاله


سلام شهرزاد جون دعای به جا و به موقعی بود نه تنها به من بلکه به همه مامانهای مهربون امین
منم اون عکسش را دوست دارم خیلی زیاد.
عزیزم وبلاگت باز نمیشه
معصومه از Sarzamin Royaha
14 مرداد 92 16:27
سلام اگه قرائت جزء15قرآن کریم رو به پایان رسوندید خبرم کنید.التماس دعا

به پایان رسوندم.عزیزم نمیدونم چرا وبلاگت باز نمیشه



نازنین مامان ثنـــــــــــــــا
14 مرداد 92 18:00
عــــــــــــــــــــزیزم
شیطنتات خیلی شیرینه گلم .....
ولی مواظب باش خاله جون من واقعا نگرانتم خاله جون
مامانی کار و زندگی رو ول کن چهار چشمی مواظب این وروجک باش



شیرین و پر از ترس و هیجان
خاله جون باورت میشه البته معذرت میخوام یادم نمیاد کی یه حمام و دستشویی و خرید دل چسب رفتم
یادم نیست همش در حال اظطراب
ببوس دخمل گلم را
نسرین(مامان پریا)
16 مرداد 92 13:41
چه شیطون بلایی شدی
بهت نمیاد از این کارا کنی
مبارک تصفیه ابتون باشه


نیستی ببینی که چه کارهایی میکنم
خوب دیگه
ممنونم خاله جون ببوس پریا جونما
مامان بابای الیسا
17 مرداد 92 13:56
ای جانم وروجک خاله


ممنونم نظر لطفتونه