زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

بخور بخور خیلی بخور

1392/5/11 5:43
909 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هندوانه مامان دلقک

 

خوبی ،خوشی امیدوارم وقتی این پست را می خونی بتونی برای خودت

 

یه هندوانه قرمز بخری و در ارامش کامل میل کنی..این را از ته دلم

 

برات ارزو میکنم ،که همیشه  نعمتهای خوب خدا به وفور یافت بشه.. 

 

یعنی باشه ..اب باشه.نان باشه..و همه و همه چیز..

 

الهــــــــــی امــــــــــــــــــــــین

 

خوب اینم یه پست همه جوره...

 

ادامه مطلب را نگاه:

 

 

اومدی عزیزکم ،خوشکلکم،خانم گلی من ،لپ قرمزی من

 

داشتم عکسهای شرکت کننده های مسابقه شکموها را بهت نشون میدادم

 

تا که دیدی هندوانه میخورند پریدی دم یخچال و مام اوووووووووم..

 

یعنی بیا یه چیزی داخل یخچال می خوام...بله دیگه خاله هوسی...

 

هندوانه هوس کرده بودید..

 

.............................

...................

........

 ...

 

اجازه مامانی من  هندوانه بخورم..

 

بفرما ..مو قشنگم نوش جونت ..

 

فقط یه سوال چرا وقتی موهات را مرتب میکنم دوباره خرابشون میکنی؟؟؟؟

 

 

 

 

خوشحال هستی که بهت اجازه دادم...

 

 

 

 

 

اووووووووووووووووم بفرما.خوشمزه

 

 

 

 

 بدو بدو شهر فرنگه ،از همه رنگه،بیا و تماشا کن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوب دیگه خوردن هندوانه تا اطلاع ثانوی تعطیل.

 

خدایش تو هندوانه خوردن به بابایی رفتی..

 

سر خوردن باهمدیگه رقابت میکنید..

 

 

 

.............................

...............

....

 

حالا نوبتی هم باشه نوبت سیب زمینی خوردن..

 

بفرما ببخشید ماه رمضان دلتون را اب کردم...

 

 

بین اون همه غذا که من درست میکنم ،فقط نیمرو و سیب زمینی.

 

من هم این شکلیکلافه

 

 

 

 

 

 

 

 نوش جونت عزیزم ولی کاشکی گوشت و مرغ و حبوبات و

 

 خلاصه چیزای دیگه را هم بخوری.

 

بگو ایشاالله.

 

 

 

 

..............

......

..

 

 

 متفرقه...

 

 

 

 

این عکس گلدونیه که خاله و مامانی درستش کرده بودیم و شما شکستیش.

 

فدای یه تار موت..

 

راستی دیشب بردیمت به قول خودت آرک.(پارک)

 

کلی بازی کردی و تاب تاب را خوندی..تا..تا..

 

از بس تو خونه همیشه تو توهم به سر میبری

 

میری کنار دیوار یا متکا و کمرت را میگذاری بشون و خودت را میندازی زمین .

 

(سر میخوری)..تا که میگیم کجا بریم دستات را میبری بالا از سرت هم بالاتر

 

و میگی..هووووووووو.هو و دستت را میاری پایین.بستگی به

 

سر،سرش داره اگه بلند باشه میشه..هووووووووووووووووووووو.هونیشخند

 

خیلی دوست دارم که اینجوری میکنی...

 

عزیزم امروز روز قدسه ..روزیست که فکر نکنم تا جای اون بیچاره ها نباشیم

 

بتونیم عمق فاجعه را درک کنیم..واقعا که سخته خدا به فریادشون برسه.

 

انشاالله بعد از 60 سال جنگیدن اینبار دیگه پیروز بشند..

 

بیچاره بچه های طفل معصوم..

 

خدایا نجاتشون بده...

 

کمکشون کن..

 

الــــــ ـــــــ ـــــــهی امــــ ـــــــ ـــــــ ــــــــین.. 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

الهه(مامان یاسان)
11 مرداد 92 13:16
نوش جونت خاله جون بخور تا ایشاالله زودتر بزرگ شی و دل خاله الهام مامان امیرحسین رو آب کنی


ممنونم خاله جون حالا چرا دل خاله الهام دل شما اب نمیشهببوس یاسان جون را
طراح وبلاگ
11 مرداد 92 14:55
سلام وبلاگ قشنگی دارین. اگه میخواین قالب وبلاگتون مخصوص خودتون و با عکس های انتخابیتون طراحی شه به پیج http://ghalebe-weblog.blogfa.com سر بزنید. به 10 نفر اول 4000 تومان تخفیف داده میشه
الهام(مامان اميرحسين)
11 مرداد 92 16:43
به به....
چه گل هندونه رو هم ميخوره!!
به خودت برس خاله!!
من هندونه دوس ندارم بهم تعارف نكن!!


اینجا را دیگه بچه حلال زاده به باباش رفته
اونم گل هندونه را می خوره.
چرا دوست نداری
بفرما نوش جونت .یادم باشه اگه اومدی خونمون برات بیارم
الهام(مامان اميرحسين)
11 مرداد 92 16:44
هندونه قرمز و شيريني كه من دوس دارم بخورم و هنوزم نخوردم ثناست!!


شما که دوست نداری.ولی خیلی شیرینه
بازم دندون تیز کردی
الهام(مامان اميرحسين)
11 مرداد 92 16:45
ميگم مريم جون امير حسين ترتيب امريكا و اسراييل رو داد،غصه نخور!!تموم شد!


مرحبا ؛افرین؛باز شما که ترتیبش را دادید.ما که نتونستیم.
الهام(مامان اميرحسين)
11 مرداد 92 16:46
ايشالا همه چيز بخوره!!
دختر سيب زميني كه خاصيت نداره!؟
يه چيزي بخور جون بگيري؟!
(به قول مامان بزرگم!!)


ایشالله .یعنی میشه یه روز بشینه و تمام غذا هاش را بخوره.
هر چی بهش میگم گوش نمیکنه
براش دعا کن.
الهام(مامان اميرحسين)
11 مرداد 92 16:49
سلام مريم جون خوبي عزيزم؟
آخيش!!
جيگرم خنك شد...
پس تركشاي اين شيطونيا به تو هم اصابت كرد!!
دلم خنك شد!!چرا همش من بايد ضرر بدم؟يه ذره هم تو ضرر شيطوني اين بچه ها رو ببين!!
شوخي كردم!!
فداي سرت خاله جون بازم بشكن
هنراي اين مامانتو!!



سلام خوبیم
باشه الهام جون دارم برات.
اخه حیف بود چونکه گلدونش یادگاری بابا بزرگ شوهری بود منم اونجوری درستش کرده بودم که خوب بدرخشه.
ولی فدای سرش حتما باید الان میشکسته.
مامان زیبا
11 مرداد 92 16:56
عزیزم حالش خوبه و دکتر اجازه داده واسه اوردن نی نی اقدام کنه و وبلاگشم به روز میکنه
این یکی از پستای وبلاگشه
سلام عزيزمامان

سلام عزيز مامان خوبي قربونت برم تو مهموني خدا با فرشته ها خوش ميگذره؟

ماماني امروز اومدم كمي باهات دردو دل كنم دفعه ي قبل كه برات نوشته بودم قراره برم يسري آزمايش انجام بدم رفتم كنجدم و جوابش و هم گرفتم همه چي خوب بود يعني مشكل خاصي نداشتم فقط دكتر گفت بايد تا ميتونم خودم و تقويت كنم تا انقدر كه بدنم ضعيف شده جبران شه تا وقتي شما قدم رو چشم من ميزاري نه تو اذيت شي نه من .منم كه دختر خوب گفتم چشم نگي مامانم شكمو ها نه فقط بخاطر عشقي كه به تو دارم گفتم چشم آخه نميخوام اذيت شي .بغل

خلاصه از دكتر پرسيدم ميشه ديگه از اين ماه اقدامم رو شروع كنم ؟سوال

دكتر هم اولش اذيتم كرد و گفت نه فعلا ني ني رو ميخواي چيكار من و ميگي كم مونده بود گريه كنم كه دكتر گفت خب حالا بغض نكن شوخي كردم ميتوني بري اقدام حالا من و ميگي اين شكلي بودمنگرانشدم اينطوريهورالبخندخلاصه ميوه ي عمرم حالا هم اقدام و دوباره شروع كردم و منتظرم كه بياي تو دل ماماني نميدونم ولي خيلي اميدوارم كه زودي مياي تودلم و من و بابايي رو خوشحال ميكني

كنجدم ازت خواهش ميكنم كه دل از بهشت بكن و اين ماه بيا تو دل ماماني ديگه اگه اين ماه بياي تو دلم تولدمون يكي ميشه يعني جفتمون هم ميشيم فرورديني بابايي انقدر دعا ميكنه كه اين ماه بياي تو دلم ميگه خيلي دوست دارم تولد ني ني و مامانش يكي بشه حالا هرچي خدا بخواد ولي اين و بدون كه ماماني مثل هميشه نه بيشتر از هميشه دل تنگته قربونت برم پس بيا و مارو از اين انتظارخلاص كن خب منم تو اين شباي عزيز دارم به خدا التماس ميكنم كه اجازه بده تا تو بياي ومهمون دلم بشي وميدونم كه خدا هم تو اين ماه عزيز دست خالي برم نميگردونه البته اولش برا خاله ها دعا ميكنم كه همه گي به ارزوهاشون برسن هركي هر حاجتي داره براورده بشه بعدش ارزوي من براورده بشه

عاشقتمممممممممممممممممممم فنجوك من
اینم ادرسش شاید شما اشتباه وارد میکنی
http://tahurami.niniweblog.com/


خیلی خیلی ممنونتم ولی فکر کنم مشکل از قالب وبلاگشون بود چون ادرسی که دادی همون ادرسیه که منم داشتم.ولی الان باز میشه.
مامان حسین جون
12 مرداد 92 0:57
نوش جونت گلم ولی عزیزم سیب زمینی سرخ کرده زیاد خوردنش خوب نیست بهتره غذاهایی که مامانی میگه بخوری تا قوی وسالم باشی خوشکل خانم
ایشالله به حق این ماه عزیز تموم مظلومای جهان پیروز بشن وهیچ بچه ای مورد آزار واذیت قرار نگیره و همه شون آزاد باشن


شما بگید خاله جون من چکار کنم که این دخمل خوشکل غذا بخوره.
انشاالله
ببوس شازده را
نسرین(مامان پریا)
12 مرداد 92 2:10
سلام عزیزم
چه پست بخور بخوری بود دلمون اب شد
دست گلم که اب دادی شما بچه ها زندگی برا ما نزاشتید
خاله به ما هم سر بزنید


سلام ممنون که بهمون سر زدید.
ببخشید ماه رمضان دلتون را اب کردم
فدای سرشون.
چشم اومدم.
مامان ثنا
12 مرداد 92 13:25
قربونت برم خاله جون که اینقدر شکمویی
چقدر بامزه شدی بااون هندونه


خدا نکنه خاله جون.من فقط هندوانه را خیلی دوست دارم و چیز دیگری نمیخورم..
بوس واسه ثنا جون
الهام(مامان اميرحسين)
12 مرداد 92 15:47
كجايي؟


زیر سایه شما
الهام(مامان اميرحسين)
12 مرداد 92 23:53



چرا بخند تا دنیا به روت بخنده.