زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

تشکر ویژه

1392/5/7 14:03
579 بازدید
اشتراک گذاری

 

ثنا جونم امروز مثل همیشه رفتم

 

 یه سری به وبلاگ امیر حسین جون زدم .

 

 

 

بگو چی دیدم چشمم از حدقه زد بیرون.

 

 

 

باز شرمنده شدم..

 

تو هم بیا ادامه مطلب تا ببینی..

 

 

  

حالا که اومدی خودت برو و حقیقت را ببین....

 

اینجور که معلومه خاله الهام می خواد منا ذوق مرگ کنه...قهقهه

 

 

اصلا نمیدونم چطوری ازش تشکر کنم.

 

 

 

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

 

اینجا برات مینویسم تا وقتی بزرگ شدی بری و

 

 ببینی که چه خاله مهربونی داری.

 

اگه خواستی بری و اون چیزی که من دیدم تو هم ببینی..

 

برو به اینجا که خونه زیبای مجازی امیر حسین جونه...

 

انشاالله که تو خونه حقیقیش هیچ موقعه غم و مریضی  نباشه.

 

الهی امین..

 

الهام جون در را باز کن و این کادوی ناقابل را از من بپذیر..

 

 

 

ناقابله یه دنیا ممنونم...

 

 

دیگه منا تو امپاس شدید نگذار..

 

باشه ..بگو چشم

 

امیر حسین جونم را ببوس و بچلونش

 

حتما یادت نره..ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان نازی
7 مرداد 92 16:13
سلام عزیزم.با کمال میل برات میفرستم.فقط لطف کن ایمیات رو بهم بده.شبها بیشتر فرصت دارم برات میفرستم.


از لطفتون ممنونم میام و ادرس را میگذارم.
الهام(مامان اميرحسين)
7 مرداد 92 16:37
چرا!!
تشكر نميخواد!!
هي من تورو سورپرايز ميكنم هي تو منو!!
عكس يه خوراكي خوشمزه رو گذاشتم!!
حالا از آمپاس بيا بيرون واينقدر شوكه نشو!!
ممنون چه گلاي قشنگي !!
چرا زحمت ؟؟
شرمنده نكن ديگه!!

دقیقا
هي من تورو سورپرايز ميكنم هي تو منو!!
ولی خیلی شیرینه و جالب.نه
اونم چه خوراکی
دشمنت شرمنده بشه عزیزم اصلا کور بشه چلاق بشه
الهام(مامان اميرحسين)
7 مرداد 92 16:38
I LOVE YOU TO...



I LOVE YOU TO...
مامان حنانه زهرا
7 مرداد 92 17:46



الهام(مامان اميرحسين)
7 مرداد 92 21:21
شيريني،داشتن يه دوست مجازي خوب مثل شماست...


بله دیگه مثل شما
عاشق
8 مرداد 92 12:02
سلام مامان خوبی؟دلتنگتما برام دعا میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام چرا دل تنگی
چشم حتما
بابای ملیسا
8 مرداد 92 15:52
با سلام . ضمن قبولی طاعات و عباداتتون در این شبهای پر خیر و برکت و همچنین تبریک به دلیل وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر با تشریف فرماییتون به کلبه کوچک و مجازی ملیسا با نوشتن یک یادگاری دنیای زیبای ملیسا رو قشنگتر از قبل کنید. منتر حضور سبز شما هستیم
ارلا
8 مرداد 92 19:37
وب نازی داری


ممنون نظر لطفتونه.
بانوی ایرونی
11 مرداد 92 12:32
sghl
ufhnhjj,k rf,g ]i o,f ;i ]kn jh lhlhk hdk[hk , ..



il]kdk alh ..llk,kl ;i fil,k sv cndn