زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

ثنا جون در شب قدر

1392/5/6 17:03
815 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

شبهای پر فضیلت قدر..

 

امام صادق(ع):‌«قلب ماه رمضان شب قدر است»

 

«حضرت درباره شب قدر فرمود:‌شب فاطمه است و قدر خداوند است



پس هر کس حق شناخت فاطمه را به جا آورد ، ‌شب قدر را درک کرده است»

 

شهادت حضرت علی و شب قدر را به همه تسلیت عرض میکنم ..

 

التماس دعا...

 

بفرمایید ادامه مطلب تا دخمل خوشکل من را ببینید...

 

بفرما دیگه ...

 

بدو...

 

اومدی....

 

 

خوب بلاخره اومدی...

 

اول یه بوس ابدارماچ

 

من و شما دختر گلم نرفتیم احیا و برای خودمون داخل خونه احیا گرفتیم..

 

اخه هم مامان جون ، و هم مادر جون رفته بودند امامزاده روبه خونه و من

 

چونکه اونجا قبرستان هست شما را نبردم..

 

از داخل بالکن چراغهای خوشکل و رنگارنگش پیدا بود.

 

 

فقط بگو ماشاالله...

 

هزاران هزار ماشاالله...

 

اینم فقط به خاطر خاله الهام که گفته بود چادر عربی برات بدوزم

 

ولی قدش را بلند گرفتم تا سال دیگه سر کنی...

 

خاله الهام بفرما کیف کن و لذتش را ببر...ماچ

 

 

 

 

 

اینجا فکر کنم داری از ته دلت از خدا خواهش میکنی!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

خوشکل من انشاالله که همه به حاجاتشون برسند شما هم برسید..

 

امــــــــــــــــــــــــــــــــــین یا رب العالمـــــــــــــــــــــــــــین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نازنین مامان ثـــــــــنا
6 مرداد 92 17:37
وااااااااااااااااااااااااای ببین این شاپرک کوچولو رو
بوووووووووووووووووووووس
گااااااااااااااااااااااااز
مااااااااااااااااااااااچ
هزار هزار ماشالله عزیز دلم خدا حافظت باشه چ خوشمل شدی خاله جونی.......
هوس کردم براس ثنا بدوزم .......
ولی مریم جون فقط به خاطر خاله الهام ؟؟؟؟؟؟پس خاله نازنین چی پس؟ من دل ندارم ........
دوست دارم علوسک من


ممنونم خاله جون گازم نگیر دردم میاد
نازنیین جون خدا راشکر که مشکل کامپیوتر هل شد.
حتما بدوز
خاله جون برای این نوشتم خاله الهام چون اون درخواست کرد که چادر براش بدوزم ببخش منا به خاطر شما هم هست چرا اخه گریه میکنی ..گریه نکن ناراحت میشم.ببوس شاپرکم را
معصومه
6 مرداد 92 23:31
آخی فرشته کوچولو رو..قبول باشه ثنا جونم..مارو دعا کردی خاله جون؟


ممنون خاله جون قبول حق ..بله عزیزم..انشاالله نی نی صحیح و سالم به دنیا بیاد..
الهام(مامان اميرحسين)
7 مرداد 92 1:35
سلام مريم جون
خوبي؟؟
وايييييييييييييييييييييييييي
كلي سورپرايز شدم
عزيزم خيلي بهت اومده!!
مباركت باشه
مرسي
خيلي دوسسسسسستتتتتتون دارم
خيلي قشنگ شده
آفرين مريم جون
برا منم ميدوزي؟؟


چشماتون قشنگ میبینه ولی ثنا جون قشنگه که چادر قشنگ به نظر میاد..

قابل نداره
الهام(مامان اميرحسين)
7 مرداد 92 1:36
التماس دعا براي خودم و پسرم دارم
يادت نره تو اين شبا دعامون كني خانوم خانوما!!!



چشم به روی جفت چشمام ..پس اقای پدر چی؟؟؟؟
شما هم ما را فراموش نکن
الهام(مامان اميرحسين)
7 مرداد 92 1:36
من فقط به عشق وبلاگ شما ميام تو اينترنت!!
دوستون دارم در حد لاليگا!!!


وااااااااااااای عجب تفاهمی ...
همچنین
میگم الهام جون حالا که این همه تفاهم داریم نظرت چیه با هم ازدواج کنیم
راستی لالیگا؟؟؟
مامان حسین جون
7 مرداد 92 10:09
ماشالله هزار ماشالله به این خوشکل خانمواااای چقدری چادر بهش میاد کلی ذوق کردم الهی قربونت برم عزیییییییزم بوووووووووووووس بووووووووووس
یادتون نره تو این شب وروزا ما رو هم دعا کنین


ماشاالله...ممنونم خاله جون
بله خاله خیلی بهش میاد.
خدا نکنه .
چشم حتما حتما.محتاجیم به دعا
دایی نی نی ها
8 مرداد 92 7:36
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ امیرمحمد واسرا کوچولوبه روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ، نی نی ها ماروخوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید
مامان ثنا
8 مرداد 92 13:38
وای چه خوشگل شده این ثنا خانمی هزار ماشالله خاله جون برای منو دخملم دعا کن


ممنونم .چشم محتاجیم به دعا