زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

ثنا جون اشپز می شود

1392/5/5 6:16
372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اشپز باشی خوشمزهکوچولو و خوشمزه خوبی نفسم خدا را شکرقلب

 

هر وقت میخوام غذا بپزم باید بگذارمت روی کابینتها تا منم به کارم برسم.

 

دیروز داشتم برات سیب زمینی سرخ میکردم که شما هم بهم کمک کردی...

 

 

حتما می پرسی چه شکلی ..بیا تا ببینی...

 

 

 

اومدی خوشکلم همه وجودم ..

 

ماشاالله، میلیون میلیون بار.

 

 

 

 

 

 

سیب زمینی را از داخل ماهی تابه در می اوردی و بهم با دست اشاره میکردی

 

 که بشقاب بیارم وقتی می اوردم می گذاشتی داخلش و به من می گفتی

 

بخور و سرت را به چپ و راست حرکت میدادی که یعنی خوشمزه ،به به..

 

همین کارها را میکنی که همه فکر میکنند وقت شوهرت و هر روز باید

 

خواستگار ها را جواب بدیمخنده

 

عشق من ؛ویتامین من؛ نبض زندگیم

 

با تمام وجود دوستت دارمماچ

 

ماشاالله نشه فراموش...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

معصومه
5 مرداد 92 12:06



مامان حسین جون
5 مرداد 92 15:02
آفرین ثناجون خوش بحال مامانت دیگه چه غصه داره تا تورو داره ؟آشپز کوچولوی نازم


غصه که نداریم خدا را شکر فقط ترس از سوختن و افتادن از بلندی
ببوس حسین جون را
الهام(مامان اميرحسين)
5 مرداد 92 15:38
واي مريم جون ميشينه رو كابينتا؟؟
امير من كه اصلا يه جا بند نميشه!!
غافل بشم تو تابه داره سرخ ميشه!!
خوب البته فرق دختر و پسر همينه ديگه؟!؟
دختر خانمانه عمل ميكنه ولي پسر نه!!
خوب حالا دست پختش چطوره؟؟
بايد امتحان كنم!!
دستپخت خودت چطوره مريم جون؟
هنوز سر حرفت هستي؟هنوزم ميخواي آدرش كفش فروشي آهني رو بهم بدي؟؟


بله میشینه چه جورم.اصلا خیال پایین اومدن هم نداره
یاد میگیره و میشینه دلیلش را که خودت گفتی
دستپختش به مامانش رفته دیگه توپ ؛بیست؛بیست
من که ادرسش را ندارم ولی بگردی پیدا میکنی
شهرزاد
6 مرداد 92 20:19
وای چه کدبانویی حیف آراد کوچیکه!


ممنونم خاله مهربون حیف ولی اگر بزرگ هم بود فایده ایی نداشت من دخترم را به راه دور نمیدهم
پرهام
6 مرداد 92 23:37
ثنا جون من بهت رای دادم وبه حرف مامانت گوش کردم


یه دنیا ممنونم..