زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

مراحل ابیاری گلها

1392/3/8 6:53
793 بازدید
اشتراک گذاری

7/3/92

سلام گل سرخ و سفید و ارغوانی

 

گل دختر مامان دیروز کمک من گلها را آبیاری کردی  ..کلی بهمون خوش گذشت

 یکم اب داخل سطل مونده بود که ریختی سر خودت...

خوشت اومده بود و به من میگفتی برات اب بیارم...چندین بار این کار را تکرار

 کردی و ذوق کردی.

 

ثنا نوشت:

 

دوستان مهربونم امروز تصمیم گرفتم به مامانم کمک کنم...

 

خوووووووب ،اول گلدونای اینطرف را اب بدم...

 

 

 

 

حالا یکم به اونطرفی ها اب  بدم.

 

 

 

 

خسته شدم برم یکم اب بازی کنم..شما مواظب باشید مامانم نبیند...

 

 

 

 

اخه من خیلی اب بازی را دوست دارم...

خوب دیگه پاشم برم بقیه گلها را اب بدم..

 

 

 

 

خدا را شکر موفق شدم.از روی زمین با اون سطل پاشم..

یکم اب بریزم روی سرامیکها...ببینم چی میشه...واای زمین لیز شد نخورم زمین مامان برو دستمال بیار زمین را خشک کن..

 

 

.

 

 ببینم توی سطل چیه.

ای وای ابها ریخت روی سرم..لباسم و موهام خیس شد دیگه اب ندارم...

ببینم دیگه مامانم برام اب میاره.

 

 

 

 

 مامان ! برو برام اب بیار

 

 

 

 نه مثل اینکه دیگه مامان برام اب نمیاره...

کسی نمیتونه جای تو را توی قلبم بگیره.

عمرأ...ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مدرســـــه ی مامان هـــــــا
9 خرداد 92 7:03
سلام مامان مهربون
خدا ثنای عزیز رو بهتون ببخشه، ماشاءالله
مدرسه ی مامان ها محیطی است از جمع مامان هایی که یکی از مهمترین دغدغه های فکریشون تربیت فرزندانشونه، توی این مدرسه همه هم معلم هستند و هم شاگرد و با بیان نظرات و تجربیات خودشون به هم چیز یاد می دهند و از هم چیز یاد می گیرند.
امیدواریم شاهد حضور گرم و نظرات خوب شما در جریان بحث ها باشیم.
با تشکر


چشم اووووومدم
مامان حسین جون
9 خرداد 92 18:04
ای جووووووووووونم فداش بشم چه دختری
تموم کاراش شیرینه


مرسی خدا نکنه..
شیرین شیرین...
الهام
10 خرداد 92 22:48
سلام مریم سرخ و سفید و ارغوانی!!!
خوبید؟؟
یه بازی وبلاگی هست بد نیست!تو وبلاگم سوالاش هست جالبه اگه خواستی جواب بدی!!!


حتما در اولین فرصت شرکت میکنم...
الهه(مامان یاسان)
11 خرداد 92 13:47
سلام مریم جون آفرین به ثنا گلی که انقدر خوب توی کارای خونه به مامانی کمک میکنه
یه عالمه بوس برا ثنا گلی


خاله جون کجاش را دیدی...کار میکنه کارستون