زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

عکسهای به جا مانده از ماه 13

1392/3/27 2:01
508 بازدید
اشتراک گذاری

اری ؛عشق هدیه بزرگ خداست!!

 

هدیه ایی که به ما نشان میدهد،بزرگترین افتخار بشر چیست؟

 

هدیه ایی که زیبایی ما انسانها را به خودمان

 

و جهان هستی نشان میدهد!

 

و این عشق است که سر زمین ما را می چرخاند.

 

و این عشق می تواند نسبت به هر چیزی باشد.

 

و تو ................

 

قلب عشــــــــــــــــــــــــــق منـــــــــــــــــــــــــی قلب

 

 

 مراحل سرسره بازی در خانه!!!

 

از دست مامانم فرار کردم که بهم شلوار نپوشوند....

 

اخه از بیرون اومدیم..و موقعی که خوابم رو اندازم را میزنم

 

 کنار و از باد کولر یخ میکنم برای همین ...

 

 

 

 

کنار متکا می ایستم و مثل سرسره سر میخورم!!!!

 

 

 

این شکلی از روی زمین پا میشم !!!

 

انشاالله همیشه این شکلی بخندی و شاد باشی....

 

 

 

 

 

 

بلاخره موفق شدم...

 

 

 

 

و دوباره که خواستم از دست مامانم فرار کنم افتادم.

 

 

 

 

ولی باز فرار کردم..و اینجا اصلا به رو خودم

 

نمیارم دارم سیدیم را میبینم...

 

 

 

 

 

اینجا نشستی داری خودت را برام لوس میکنی..

 

خیــــــــــــــــــلی کلکی...

 

(مراحل بازی با صندلیت و عروسکت...)

 

*عروسک من*

 

وزنه بر دار شده ولی یکی از وزنه ها داره می افته ناراحتی..

 

 

 

حتما باید لیوان و عروسک را می گذاشتی

 

روی صندلی بعدا هم خودت میان

 

زمین و اسمون می شستی...

 

و بعد از اینکه می افتادی می خندیدی....

 

تصاویر کاملا گویا می باشد...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یه لحظه تو اشپزخونه مشغول بودم دیدم صدات نمیاد

 

اومدم دیدم این شکلی تمام مامی هات را از داخل بستش اوردی

 

 بیرون و خونه را باهاش تزیین کردی!!!تعجب

 

 

 

تا که من را دیدی نشستی زمین و گفتی نی (یعنی من نبودم)کلافه

 

 

 

 

این عکس یسنا جون ،نوه عمه فاطمه(نتیجه مامان جون)

 

 که ما فقط تا حالا عکسش را دیدیم

 

به خاطر باباش و اقاجونش باهاشون رفت و امد نمی کنیم

 

 تا شاید عمه و دخترش زندگی خوبی داشته باشند.

 

به امید خدا...

 

اگه اشتباه نکنم 16/12/91 به دنیا اومده

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الهه(مامان یاسان)
27 خرداد 92 14:13
ماشاالله خیلی شیرینی خاله جونااااااااااااااااااااا


دیگه دیگهواسه پسملی
الهام
27 خرداد 92 14:53
چه چیزی می تونه شیرین تر
قشنگ تر و رویایی تر از
تولد یه پسر باشه که
یک ساله می شه؟!
امروز همون روز شیرین و رویاییه و
شما برای تولد امیرحسین ما
دعوتید.


این اولین تولد منه...
امیر حسین شما رو دعوت می کنه...


به جشن ما بپیوندید
در روز ویژه اش...
منتظریم...


مرسی خاله جون لطف کردید منا دعوت کردید..حتما میام
فقط هولم نکن تا موهام را بپیچم@@@@@

حالا اماده شدم
اومـــــــــــــــــــدم
ناشناس
27 خرداد 92 15:55
اين پيام ماله من نيست ولي بخونش تورو امام زمان قسم ميدم اين پيام رو بخون.دختري از خوزستان هستم كه پزشكان از علاجم نا اميد شدند،شبي خواب حضرت زينب(س)را ديدم در گلوم آب ريخت شفا پيدا كردم ازم خواست اينو به بيست نفر بگم،اين پيام به دست كارمندي افتاد اعتقاد نداشت كارشو از دست داد.مرد ديگري اعتقاد داشت 20 ميليون به دست آورد به دست كس ديگري رسيد عمل نكرد پسشرو هز دست داد.اگر به حضرت زينب(س) اعتقاد داري ابن پيامو واسه 20 نفر بفرست......20 روز ديگه منتظره يك معجزه باش تورو خدا بفرست


با عرض شرمندگی من به این خرافات اعتقادی ندارم ولی به حضرت زینب اعتقاد دارم و باتمام وجودم دوستش دارم.

نازنین (مامان ثنا)
28 خرداد 92 17:29
از دست تو دخمل شیطون کلی خندیدم ......
قربون سرسره بازیت جوجه


شیطون که چه عرض کنم....
از بسکه راه میره شده نی قلیون
بوس واسه دخملی
الهام
29 خرداد 92 10:21
سلام مريم عزيزم
خوبي؟ثناي خاله خوبه؟
من هميشه شرمنده ي مهربونياتم!بازم بابت كادوهاي قشنگي كه آورده بودي و سر وقت اومدي تولد ممنون!!
منم يه باغ از اين گلا ميدم به شما و دختر ملوست!!
خدا رو شكر امير حسين خوب شد و ديروز هم واكسنشو زدم!
تا حالا كه خوبه!
فردا كلي كار دارم نميدونم از كجا شروع كنم با اين پسر شيطون!!
يه جشن كوچيك گرفتم قابل دونستي تشريف بيارين!آدرس هم كه داري
بازم ممنون از اين همه مهربوني



خوبیم خواهش میکنم خاله جون قابل شما را نداشت شرمنده نفرمایید...
خدا را شکر که پسملمون خوب شد..
شرمنده نمی تونم بیام چونکه خودم مهمون دارم...
انشاالله خوش بگذره و همیشه به شادی..
شیدا مامان الینا
30 خرداد 92 8:34
چقده شیرینی دخملی


شیرین مثل قند...برای الینا جون
مامان حسین جون
30 خرداد 92 12:37





مامان حسین جون
30 خرداد 92 12:38
سلام عزیـــزم به یه نظر سنجی دعوت شدی خوشحال میشم تو هم شرکت کنی[بوسه][بوسه]


چشم حتما
مامان نرگس
30 خرداد 92 12:53



مامان نرگس
30 خرداد 92 16:03
ممنونم که اومدین وب نرگسم. رمزو خصوصی میدم


خواهش میکنم عزیزم مرسی که من را لایق دونستید..
مامان نرگس
30 خرداد 92 21:27
ممنون عزیزم از توجهتون. برام دعا کنید




وظیفه بود اگه باز هم بتونم کمکمتون میکنم..حتما حتما براتون دعا میکنم بوس واسه نرگس جون...