زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

طرز شستن نخود سبز

1392/3/24 16:54
1,031 بازدید
اشتراک گذاری

 

قلبسلام به ثنا جونم و مامانهای مهربون و نی نی های گل..عینک

 

امروز می خوام یه کار خوب و یه کار بد  را به

 

نی نی های خوشکل یاد بدم...

 

به ادامه مطلب بروید..

 

اماده اید قلم و دفتر اوردید...

 

پس اول خوب بخونید بعد خلاصه ان را بنویسید...

 

 (ابتدا کار خوب)

 

طرز شستن نخود سبز

 

 مرحله اول::::

 

 یکم به ظرف نخودها نگاه میکنیم!!!

 

و می گیم ...وای چقدر زیاده!!!

 

 

 

 مرحله دوم:::::

 

اگه لباستون مثل منه که هیچی ...

ولی اگه که نه خوب مثل من بپوشید..

برای خودتون میگم خیس میشید...

بگذریم دست به کار میشیم و خوب نخودها را با دست

 چنگ می زنیم تا تمیز بشه.

 

 

مرحله سوم:::

 

اگه که دیدید تمیز شدند با دستتون بر داشته

 و در سبد کنار دستتون بگذارید.

با دقت و خونسردی این کار را انجام میدید.تا روی زمین نریزه ...

نکته مهم اینکه اصلا به مامانتون نگاه نکنید شاید داره

از عصبانیت موهای خودشا می کشه کلافه..گفته باشم.

 

 

مرحله چهارم:::

 

 

انقدر مرحله سوم را تکرار می کنید تا نخودها کم کم تمام بشه ...

 

مانند تصویر پایین..

 

 

 مرحله پنج:::

 

وقتی که دیدید نخودها داره تمام میشه یکم

 شالاپ شولوپ کنید و لباسهاتون

 را خیس کنید..تا حرص مامانتون بیشتر در بیاد...

 

 

مرحله ششم:::

 

وقتی که خوب مامانتون عصابی شد..

به کار خودتون ادامه بدهید و لبخند بزنید عین من....

 

 

دیگه تمام شد...این بود کار خوب و کمک به مامان های گل...

 

حالا بریم سراغ کار بد از نظر مامانم ..

 

بعد از اینکه نخود ها را شستم مامانم بلوزم را عوض کرد..

و رفت تا لباسهای من را بشوره...

تا دیدم رفت توی حمام من هم رفتم.

دم در حمام و شروع کردم نق زدن 

مامانم پا شد من را برد تو حمام منم دوباره تا تونستم

اب بازی کردم و خودم را خیس کردم .

اون زیر انداز را مامانم برام پهن کرده تا سر نخورم...

اول ایستاده بودم ولی فکر کردم باید بشینم نشستم 

 و لباسام دوباره خیس شد..

الان هم دارم برام مامانم ناز میکنم تا دعوام نکنه..

 

 

 

شیر اب را مامان بست...

 

 

مامانی اب کو؟ نیست!!!

 

 

حالا که خیس شدیم یکم پام را بشورم.....

 

 

یکم شالاپ شولوپ کنم چه کیفی داره...

 

 

اصلا به مامانتون نگاه نکنید...

بعد از اون هر چه مامانم گفت از جات پا نشو می خوری

زمین گوش نکردم...و پام سر خورد و نزدیک بود ضربه مغزی بشم

 که مامان فداکارم من را گرفت...

اینم از کار بد،

اخیش خدا رحم کرد...مامانم بی خیال لباسها شد...

خدایش خیلی بهش حرص میدم...میره ظرف بشوره گریه میکنم

 منم می خوام اب بازی کنم...

میره لباس بشوره این حال و روزش میشه...

گلاب به روتون یه دستشویی ام نمی گذارم بره چون

باید منم دنبالش ببره تا اب بازی کنم..

بیچاره مامانم از حرص داره می ترکه..

راستی هر چه غذا درست میکنه من نمی خورم..

هرکی بهش میرسه میگه چرا به ثنا جون نمیرسی

؛غذا بهش نمی دی مامانم بیشتر غصه می خوره..

خوب چکار کنم دلم نمی خواد...

 

تازه بعد از اون همه اب بازی و لباس عوض کردن 

اومدم می خوام برعکس بشینم روی صندلی هر چه مامانم میگه

 می افتی گوش نمی دم. 

ببینید...دو تا پاهام را از اون طرف و اینطرف صندلی دادم بیرون...

 

 

 

چه کیفی داره...

 

 

الهی من فدات بشم، با این همه شیطنت بازم کشته مردتم..

 

حالا اگه هر دو  را یاد گرفتیم که هیچ :::

اگه یاد نگرفتید برام نظر بگذارید تا دوباره بیام یادتون بدم....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان حسین جون
25 خرداد 92 9:06
الهــــــــــــــــــــــــــــی قربونت برمممممممم ثنا جوووووون شیطنتاتم شیرینه عزیزم ولی خب یه خورده هم به فکر مامان جونی باش گناه داره بنده خدا
آموزش کامل بود نمیخواد زحمت بکشی دوباره تکرار بشههمه یاد گرفتن خوشکل خانم


خدا نکنه خاله جون...اصلا به فکر من نیست که نیست
خوب خدا را شکر وگرنه یکمرتبه دیگه باید مامانم لباسهای خیسم را عوض میکرد...
free-downloadha
25 خرداد 92 10:07
سلام مسابقه مسابقه مسابقه نی نی جونیها بیا ببین چه خبره کلی جایزه داره اینم ادرس سایت http://free-downloadha.com/showthread.php?t=333&p=391#post391 به دوستان هم خبر بدید این مطلب رو تو وبلاگتون یا سایت تون قرار بدید تا همه ببین ممنون موفق باشید
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
25 خرداد 92 11:21
سلام عزیزم ...
گلم بار اول که اومدی و برام کامنت گذاشتی وقتی آدرست و وارد کردم نتونستم وبت و ببینم ...
نگو نی نی وبلاگ و اشتباه تایپ کردی
اینطوری نوشته بودی niniweblag
در ضورتی که اینطوری بود niniweblog
منم گیج شده بودم و امروز تازه متوجه شدم ...
گلم آدرست و درست کن تا بقیه مثل من اشتباه نکنن...
راستی دخمل ناااااازی داری
باافتخار لینکــــ شدی


وااااااااااای راست میگی از دست این وروجک مگه حواس برام می مونه
مرسی که بهم گفتی عزیزم...
ممنون که بهم سر زدی...



مامان حسنا
25 خرداد 92 20:03
آفرین دختر گل خدا براتون حفظش کنه خوشحال میشم لینک کنید


ممنون از حضور گرمتون....
من هم شما را لینگ کردم...
الهام
26 خرداد 92 12:13
آفرينكه به ماماني كمك ميكني!ولي ميدوني اگه اميرحسين بود چيكار ميكرد؟
كلا تشت و محتوياتشو مينداخت!!
آفرين دختر خوبم


جات خالی الهام جون چه کمکهایی یکی پس از دیگری بهتر و بهتر
الهام جون دختری گفتند پسری گفتند
بابای امیرعلی
26 خرداد 92 13:02
سلام.ممنون ازاینکه به وبلاگ امیرعلی سرزدین.ماشالله به دخترگلتون ثناجون،خیلی نازه،خداحفظش کنه


خواهش میکنمبرای امیر علی