زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

من رای میدهم زیرا...

1392/3/24 21:58
404 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

به دنبال گنجشکها و مورچه ها

 

 

 

 

اینم عکسهای ثنا جون در تاریخ 24/3/92

در مدرسه قیصریه خیابان شریعتی موقع رای ریختن..

دلم می خواست که از وقتی که رای میدهم ازت عکس بگیرم 

که خیلی خیلی شلوغ بود گفتم اذیت نشی..

برای همین داخل محوطه مدرسه مشغول بازی و خوش گذرانی بودی...

 

من رای می دهم زیرا..

 هستم ، وجود دارم و حق دارم در تصمیمات سیاسی کشورم سهیم باشم.

 

من رای می دهم زیرا..

 سرنوشت خودم و هموطنانم برایم مهم است.

 

 


من رای می دهم زیرا...

 می دانم سرنوشت کشورم به دست مجلس

شورای اسلامی تعیین می شود.

 

 

من رای می دهم زیرا...

 


 با رای خود به انقلاب ، امام راحل ،رهبر معظم انقلاب و ارمان های آن اعلام

 وفاداری می کنم.

 

 


من رای می دهم زیرا...

 ضامن پایمال نشدن خون شهدا را در رای دادن می دانم.

 

 


من رای می دهم زیرا...

 نمی خواهم امنیت کشورم به مخاطره بیوفتد و دشمنان این مرز و بوم طمع

 برهم زدن امنیت کشورم را در سر بپرورانند.

 

من رای می دهم زیرا….

امنیت کشورم را دوست دارم و می خواهم کشورم در امنیت بسر ببرد.

 

من رای می دهم زیرا....

نمی خواهم بیگانگان برای کشورم تصمیم گیری کنند.

 

 

من رای می دهم زیرا...

می دانم هر برگ رای یک گام برای نزدیک شدن به

 ایرانی اباد و سالم خواهد بود.

 

من رای می دهم زیرا....

با رای من دشمنان ایران و اسلام مایوس نومید می شوند

 

 

من رای می دهم زیرا...

داشتن یک مجلس با پشتوانه قوی مردمی ضامن حرکت کشورم

 بسوی ابادانی ، توسعه و ترقی هست

 

من به اصلح ترین افراد رای خواهم داد!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان حسین جون
25 خرداد 92 8:59
امیدوارم که تونسته باشین اصلح رو انتخاب کرده باشیم


امیدواریـــــــــــــــــم
مامان حسنا
25 خرداد 92 20:05



الهام
26 خرداد 92 12:14
آفرين به شما
حالا كانديدتون راي اورد؟؟؟


جز اسراره می ترسم بگم[ترس]
الهه(مامان یاسان)
27 خرداد 92 14:18
سلام مامانی راستی کدوم خیابون ساکن هستید


خیابان طالقانی شما چی
الهه(مامان یاسان)
28 خرداد 92 15:41
اِ چه خوب یه جورایی نزدیک بهمیم
ما هم خانه اصفهانیم(پنج طبقه)


خیابان جی خیابان طالقانی عزیزم
الهه(مامان یاسان)
4 تیر 92 11:36
ای واای ببخشید من فکر کردم این خ طالقانی رو میگی حیف شد پس از هم دوریم


حیف شد ولی خیلی دور نیست...کوه به کوه نمیرسه ولی ادم به ادم میرسه..ناراحت نباش