زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

عید فطر ۹۹

1399/3/4 0:53
672 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم

روز عید فطر ۹۹ رفتیم باغ عمه زهرا خیلی خیلی بهتون خوش گذشت .

هر دو عاشق باغ و خاک بازی و اب بازی هستین.

 

 

 

 

 

 
 
سبحان جونم با فرقون زیباش با کمک عمه زهراش رفته کاهو بیاره از سر زمین

 

ثنا جون یسنا جون

 

 

 

 

 

 

 


یسنا و ثنا و شیطنتاشون

 

 

 
خوابیدن سبحان بعد از شیطنت در باغ


روز 99/3/4عید فطر

خدانگهدار

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)


10 خرداد 99 6:12
سلام مامان ثنا سوگلی
چه عجب بالاخره اومدین خیلی وقت بود نبودین 
منو یادتون میاد
من حسین جون بزرگترین هدیه خدا به مامان و بابا هستم 
البته قبلاً 
یه مدت نبودین اینقدر بزرگ شدم دیگه همه کارا رو خودم انجام میدم 
انشالله همیشه به گردش و خوشی🌹 
به ماهم سر بزنید🙏 
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام حسین جون بله من شما را یادم هست .امیدوارم به بالاترین موفقیت هات تو زندگی برسی.چشم بهتونن سر میزنم