زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

دعای ام داوود

1392/3/5 22:14
639 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم،عشقم،نیایشم،بهانه قشنگ زندگی ام

ماچ

امروز برای اقامه نماز جماعت به همراه خاله ها و مادر جون به مسجد رفتیم..

ولی من به خاطر شما نمازم را فرادا خواندم...

بعد از نماز هم اعمال روز 15 رجب شروع شد..

بعد از خواندن 100مرتبه سوره حمد و  توحید شما خوابیدی

و سوره انعام که تمام شد بیدار شدی... و از بس میخواستی اونجا راه بری

و خانمها ناراحت میشدند برای دعای ام داوود نموندیم و اومدیم خونه ...

این اولین باری بود که نماز جماعت را داخل مسجد میدیدی....

کلی تعجب کرده بودی...

خانمهای زیادی هم برای اعتکاف اومده بودند مسجد.خوش به حالشون

این عکس متعجب خانمی موقع نماز جماعت...

 

 

الهی بمیرم برات اصلا حال نداری بدنت پر از دونه های قرمز شده نمی دونم

تا کی این واکسن یکسالگی تو را اذیت میکنه...

فکر کنم چون واکسن سرخک،اوریون،سرخچه هست اینقدر بده...

تو که خیلی اذیت شدی سه روز و سه شب

در تب سوختی الان هم بدنت دونه زده...

 

 

بعدا نوشت:این روزها وقتی میخوای چیزی

 را از ارتفاع بالا بر داری روی انگشتهای

 پات خودت را از زمین بلند میکنی و با زحمت بر میداری...

و یه عالمه ذوق میکنی..

و بیشتر وقتها روی انگشتهای پات راه میری..فکر کنم میخوای

بری کلاس رقص باله استعدادش را داری...متفکر

وقتی میخوای یه کاری را انجام بدی اول به من نگاه میکنی

اگه تاییدش کردم انجام میدی ولی اگر گفتم دست نزن

خوب نیست دست نمی زنی

حتی کابینتهای اشپزخونه...

دیروز به همراه بابایی رفتیم دندان پزشکی بلاخره رفتم و دندونم

را البته یکیش را درست کردم و از زجر کشیدن راحت شدم...تا حدودی...

شما هم تا تونستی بابا رسول را اذیت کردی وقتی

من را روی یونیت دیدی با تعجب نگاه میکردی..

قربون اون چشمات برم که کلی حرف برامون داره..

بعد هم با اتوبوس برگشتیم که شما تعجب کرده بودی...

دو تا کتاب قصه برات خریدیم ...

خدایا فقط یک لحظه خندیدنش و کوچکترین ادا و حرکتش

همه چیز های زشت دنیا رو برام زیبا میکنه قلب

خدایـــــــــــــــــــا بازم شکر که این دختر ناز و سالم را بهم دادی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شیدا مامان الینا
7 خرداد 92 2:03
عباداتتون قبول و التماس دعا . قربون این دخمل نانازی بشم که هر روز شیرین تر میشه


مرسی همچنین.
خدا نکنه خاله جون
الهام
7 خرداد 92 13:41
سلام مريم جون
الهيييي چشماشو نيگا!
پر خوابه!!
التماس دعا عزيزم
غصه نخوريا!اين اثر واكسنه كه تو بعضي بچه ها خودشو نشون ميده!!يه جور سرخجه خفيفه!!
آخرش به فكر دندونات افتاديا!!
آفرين
مبارك كتاباتم باشه خاله جون


می بینی الهام جون این چند روز خیلی اذیت شد..بمیرم
محتاجیم به دعا.
یکمشم به خاطر دندوناشه..
بعلههههه دیگه مجبور شدم از درد راحت شدم...
ممنون خاله مهربون
بوسسسسسسسس
فاطمه؛دختر خاله مهديه
8 خرداد 92 14:42
$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,



مرسی عزیزم کاش ادرس وبلاگت را برام میگذاشتی