زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

30ماهگی

1393/7/26 1:41
588 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونم،سلام باربی جونم،سلام عشق مینیاتوری من..

 

سلام عزیز دلم،totalgifs.com floties gif gif gh_efa033.gif

عزیزم در کنار تو تمام  روزهای زندگیم مهم و با ارزشه..

воздушные шарикиامروز 29 ماهگیت به پایان رسید و وارد 30 ماهگی شدی..

 

 

 

هوررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااااااااا

 

 

بزنید و

 

  برقصید چون ثنا جونم 30 ماهه شده...

 

totalgifs.com floties gif gif 35.gif     ای گل زیبای من ممنونم ازت که هستی و من و بابایی

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےرا باحرف زدن هات و خندیدن هات خوشحال میکنی..

دلبندم!شنیدن صدای دلنشین خنده هایت،

بهترین ارمغان زندگی برای من است..

 

   اینم از جایزت و کادوت..   

 

 

   بابایی واست یه ست کامل ماهی و قلاب ماهی گیری

خریده و تو کارت شده اینکه ماهی بگیری..

برای عید غدیر هم یه یخچال خرید که تا دیدی میگی

مثل اَخچال مامانیه..دو تا در داره

 

 

totalgifs.com floties gif gif 20 (2).gif

 

خیلی خیلی دوستت داریم امیدوارم همیشه صحیح و سالم باشی..

انشاالله که هیچ موقعه زندگیت بدون آب نباشه..آمین

 

 

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

خدایا ممنونم ازت بابت دادن این فرشته زیبا..

 

خدایا هیچ موقعه دخترم را تنها نگذار...

 

 

مامانی خدا کجاست...

تو آسمان اون بالا بالاها..

چرا تو آسمان اون بالا بالاهاس..

چونکه خونه خدا اونجاست .مثل ما که خونمون روی زمینه..

چرا خدا خونش اونجاست و ما روی زمینه..

چون خدا میتونه از آسمون بیاد پایین پیش ما ولی ما نمیتونیم بریم پیش خدا ..

چرا خدا میتونه بیاد پایین ولی ما نمیتونیم بریم بالا..

چون خدا بال داره و باید همیشه مواظب بچه ها باشه و بهشون سر بزنه.

و خدا خودش باید دعوتمون کنه.

چرا خدا بال داره ما نداریم.چرا خدا ما را دعوت نمیکنه..

چون تو هنوز کوچولو هستی....

یعنی من و ثنا جون کار هر روزمونه که هرچی من جواب میدم همون جواب منا یه چرا

میزاره اول همون جمله من و من بیچاره نمیدونم چی جواب بدم ولی تا جایی که بتونم

بهش جوابهایی میدم که درکش را داشته باشه..

ولی بعضی وقتها واقعا کم میارم و نمیدونم چی جواب بدم..

خدایا بهمون کمک کن تا سوالهای این کوچولوی شیطون را جواب بدم..

دیشب بهت میگم بخوابی میگی چرا بخوابیم..

چون شب شده.

چرا شب شده.

چون خورشید رفته و ماه اومده تو اسمون وقتی ماه میاد همه جا تارک میشه..

چرا خورشید رفته ماه اومده..

چون خورشید خانم خسته شده به ماه گفته من میرم تو میا تا من بخوابم خستگیم بر طرف بشه..

چرا خورشید می خواد بخوابه..

یعنی تا صبح این بحث ادامه داره..

 

قربونت برم که این همه سوال داری که جواب خیلی از اونها را میدونی

ولی خوشت میاد از من بپرسی..

و یه چیز جالب که از 3 ماه پیش تا الان یاد گرفتی اینه که ...

میگی بگو مُکَتا..(متکا) بخور از این کتکا..خنده

بگو دوخرچه...سیبیله بابات میچرخه...خندونک

یک ماهی میشه که با هم اعداد را میشموریم..

این شکلی ..من یک

ثنا میگه 2 من میگم 3 ثنا میگه 4 تا عدد بیست را کاملا بلدی ..

از امروز هم میخوام از بیست و یک تا سی را بهت یاد بدم..

ماشاالله

 

ثنا جون تا این لحظه 2 سال و 5 ماه سن داره....

 

پسندها (1)

نظرات (3)

اتریس
27 مهر 93 9:23
سلام مامانی گل. اگه نی نی خوشگلتو دوست داری شاد کنی و اسم حیوونا رو یادش بدیو کلی شعر قشنگ یاد بگیره به لینک زیر مراجعه کن پشیمون نمیشی http://www.myket.ir/App/com.AtrisRayan.jangalkoochooloo/%D8%AC%D9%86%DA%AF%D9%84-%DA%A9%D9%88%DA%86%D9%88%D9%84%D9%88
آریا، مامانی و بابایی
28 مهر 93 12:28
ثناجونی 30ماهگیت مبــــــــــــــــــــــــــــــــارک
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم خاله جون
الهام(مامان اميرحسين)
29 مهر 93 0:40
30 ماهگيت مبارك عزيز دلم چقدر زود دارن بزرگ ميشن اين كوچولوها! انگار ما داريم پير ميشيم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم عزیزم بله هم ما پیر و هم اونا بزرگ حالا چکار کنیم...منم که پیری زود رس گرفتم شدم علیل و ذلیل