زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

ثنا یکی یه دونه مامان

1393/7/28 1:21
862 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

بس لحمان لحیم یا بسم دحمان دحیم..(بسم الله الرحمن الرحیم)

 

سلام به کودک نازنینم.

به کودک دوست داشتنی و ملوسم.

به کودک پر انرژی و شادابم.

به کودک کنجکاو و زیرکم..

به کودک شیرینم..

به کودک خندانم..

ثنا جون ،عزیزیییییییییییییییزم

عزیزتر از جونم.دختر مهربونم هر روز که میگذره عاشقانه های ما به هم بیشتر و بیشتر میشه..

وقتی مریم و رسول و ثنا با هم هستند همه چیز ارومه..

حتی سخت ترین سختی ها را میشه حل کرد...

وقتی خدای مهربون تو را بهمون داد یعنی جواب همه سختی هامون را گرفتیم.

دوردونه من .نازدونه من..

 

 

روز پنج شنبه 93/7/24..

مادر جون زنگ زد  و گفت بریم یه امامزاده تو کوه های اطراف من نذر کردم کاچی بپزم ما هم از خدا خواسته راهی شدیم سر راه عمه زهره و دایی مهدی و فرزانه را سوار کردیم اقاجون هم از اون طرف خاله منیژه و بچه هاش را اوراده بود ..جاتون خالی خیلی خوش گذشت کاچی هم خوشمزه بود...

نذر بابایی کرده بود تا خوب بشه و بره سر کار که خدا را شکر خوب شد و 2 هفته ایی میشه رفته سر کار..

خدایا شکرت..

 

امامزداه محمد بن فضل

این امامزاده از نوادگان حضرت ابوالفضل علیه السلام پسر امام علی(ع) میباشد..

بقعه امامزاده بنا به اسناد تاریخی 300 سال قدمت دارد که یک بنای خشت و گلی با گنبدی کوچک است..

 

اینم از عکسهای تو با قیافه سرما خورده و بدون اعصاب..

 

 

 

 

 

totalgifs.com mini-gifs gif gif mini301.gif

 

دیشب من بابا را صدا زدی و میگی ببین من یه اسب کشیدم و واسمون توضیح دادی ..

فلش نارنجی..شاخ

فلش قرمز ...گوش

فلش سبز...اونجایی که من میشینم کمرش

فلش بنفش .....دم اسب 

خوشله مامان

خوشله بابا

و کلی خوشحالی کردی ..علاقه زیادی به نقاشی داری...

 

 

 

ثنا جون در حال رنگ کردن گلی که من واسش کشیدم با مدادشمعی که عمه واسش خریده..

 

 

 

 

و بعد از رنگ امیزی گل، مامان درخت بکش رنگ کنم..

 

 

 

 

اینم نتیجه رنگ کردن..

خیلی دقت میکنی تا قشنگ رنگ کنی ..

دستت در میگرفت مداد را میدادی اون دستت 

و مصمم واسه رنگ کردن..

 

 

 

قربونت برم عزیزم پیکاسوی کوچک و ریز نقش من...

چشم حسود کور..

ماشالله..

 

 

 

خیلی وقته با اسباب بازیهات بازی میکنی البته چون دیدی من تو را متر میکنم متر را بر میداری

میری پشت در اتاق و عروسکهات را متر میکنی و باهاشون حرف میزنی ..

براتون لباس خوشل بدوزم مثل مامان برا من دوخت دیدی هان...

غذا خوردنت مثل قبل نه شیر میخوری..نه ماست ..نه مرغ ..نه گوشت..هیچ هیچ 

بعضی وقتها کلی گریه میکنم...گریهکچل

دوستان به نظر شما چکار کنم..میشه راهنماییم کنید..

ممنونم..

 

ثنا جون  2 سال و 5 ماه و 3 روز سن دارد..

 

دوستت دارم ..

 

 

پسندها (4)

نظرات (6)

شهرزاد
1 آبان 93 15:07
کاش می تونستم بگم برای غذا دادن بهش باید چیکار کنیخودت می دونی که منم با آراد مشکل دارم و الانم برای غذا دادن بهش از پارچ آب استفاده می کنم ...یعنی دستش تو پارچ آبه و دهنش باز می شه برای غذا خوردن ...نمی خوام این روش بد رو بهت توصیه کنم چون می دونم کار خوبی نیست صرفا" جهت اطلاع گفتم البته یه روش دیگه هم دارم که یکم بهتر از روش قبلیه اونم اینه که یه بستنی میدم دستش و همزمان که حواسش به خوردن بستنیه دهنش برای غذا باز می شه و ...
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم میدونم که توی این دوره و زمانه مشکل بیشتر مامان ها شده همین.. فقط خدا خودش بهمون صبر بده
نی نی عکس
1 آبان 93 15:33
ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم. http://www.niniaxs.ir/
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم چشم عزیزم
ღ• KǶ∂ℓɛ Ƕ∂Ɲ! •ღ
1 آبان 93 17:09
سلااااااااام عزیزدلم مرررسی فداااات مگه نشنیدی اسیدپاشی رو
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام قربونت.. چرا شنیدم خدا لعنت کنه باعث و بانی این همه رنج و درد را
mamane aysel
2 آبان 93 9:45
۳۰ماهگیت مبارک عزیزم دخترمنم خیلی سخت غذا میخوره منم مثل شما اکثراوقات عصبانی وگریون هستم خانمی خیلی سخته بخدا
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم وااااااااااااای شما هم باید چکار کنیم...به این نتیجه رسیدم که فقط خدا باید بهمون صبر بده اونم یه صبری بالاتر از صبر ایوب
مامان عطرین
7 آبان 93 21:19
سلام دوست عزیزم 8/8 تولد دخترمه که دوسال پیش در چنین روزی به دنیا اومد فردا میخواهیم تولدشو تو وبلاگش جشن بگیریم دلمون میخواد دوستای وبلاگیمون هم تو این شادی سهیم باشن منتظر دیدارتون هستیم ادرسو که بلدین؟
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام چشم عزیزم حتما میام.. مبارک باشه
مامان امیرحسین
11 آبان 93 15:20
باز محرم رسید، ماه عزای حسین سینه‌ی ما می‌شود، کرب و بلای حسین کاش که ترکم شود غفلت و جرم و گناه تا که بگیرم صفا، من ز صفای حسین التماس دعا
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم عزیزم