زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

بازم سلام

1393/5/3 11:44
742 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان ..

love,mail,valentine,envelop,message,email,letter

 

سلام عسلم..انشاالله که هیچ موقعه تو زندگیت دچار مریضی غم و اندوه نشی...

الهــــــــــــــــــــــــــــی امیـــــــــــــــــــــــــــــن

کلوچه من قربون اون قد و بالای ریزه میزت بشم ...

قربون اون دست و پاهای کوچولوت بشم.....

ناناز منی....بوس

با اون اوازهایی که همیشه میخونی و بپر بپر میکنی و صدا میزنی مامانی دارم اواز میخونم نقا (نگاه)کن..

تمام وجودم برات ضعف میکنه...

 

 

دختر ماهم هر چند که کوچکی و فرشته گونه به این زندگی ادامه میدهی

ولی چرخ روزگار مسکوت نخواهد ماند و بیگمان تو نیز بزرگ خانم خواهی شد...

 

اینم از ساختن اشکال مختلف با جایزت 

قربونت برم باهوش جونم...

وقتی یه کاری انجام میدی بهم میگی مامانی نگو افرین بگو ماشاالله ..

ماشاالله...

 

 

 

داریم میریم خونه خاله زهرا شب 23 ماه رمضان...

خودت رفتی کلید را برداشتی میگی خودم در را باز میکنم...

 

 

اماده منتظر رفتن برای خونه خاله...و ابولدفض..(ابوالفضل)

خوشحالی که لباست دو تا جیب داره برای همین بدو بدو میکنی و می خندی...

 

 

 

 

روی رو فرشی را دوغ ریختی برید حیاط با بابایی دارید میشورید و اب بازی میکنید..

 

 

 

 

 

 

 

بعد از اب بازی تشت را اوردی بالا و تو سالن داری بازی میکنی..

میگی مامانی قرصم گفتم برقص ...تو هم خوشحال

 

 

 

 

 

 

 

اینم از بی هوش شدنت از بازی زیاد...

فرشته ناز من...خوابهای رنگی ببینی...

 

 

 

 

اولین سحری که ثنا جون با من و بابایی سحری خورد .سحر 26 ماه مبارک رمضان

 

 

 

 

الو اجی پاشو ...ببین خوشید اومده اسون ..بیدار شو سحری بخور..

 

 

 

سلام عمه..خوبی...منم خوبم...اجی خوبه...بیا خونمون اطار..(افطار)

عزیزم ماه رمضان هم تمام شد ولی متاسفانه نتونستیم با همدیگه بریم مجد(مسجد)

انشاالله زانوم خوب بشه میبرمت امام و مجد..

واسم دعا کن تا بدون عمل کردن زانوم خوب بشه..

و بتونم مثل قبل با همدیگه بدو بدو کنیم..

 

دیشب 29 ماه رمضان .رفتیم بانک خون بابایی خون داد و من و تو به همراه عمه زهره مامان

توی پارک منتظر بابا و دایی رضا بودیم تا خون بدند و بیاند...بهم میگی مامان منم برم خون بدم...

میگم تو کوچولویی نمیشه...میگی غذا خوردم قوی شدم ...بزرگ شدم برم..لفطا...خنده

 

محبتبوس

2 سال و 2 ماه و 11 روز

 

نوشته شده در 31 تیر

ارسال شده در 6 مرداد..30 ماه رمضان.

 

پی نوشت..روز جمعه نتونستیم بریم راهپیمایی روز قدس ولی از تلوزیون شاهد بودیم.

بابایی برای خواندن نماز جمعه و راهپیمایی رفته بود

ازم پرسیدی بابایی کجا رفته گفتم رفته بگه مرگ بر امریکا..

سریع میگی مگ مگ امریک...

برای چی؟...

بابایی کجاس رفته امریک را بکوشهخنده

منم برم مامانی ..

وقتی بابایی اومد گفتی کشتیش...خندونک

بابایی گفت بله..

امان از دنیای کودکان...

دلم به حال کودکان غزه کبابه..خدایا کمکشون کن...

 

 

girl,child,kid,people,person,human,profile,account,user

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان امیرحسین
6 مرداد 93 16:49
سلام عزیزم .ماشالله به این دختر باهوش وزرنگ.مبارک جایزه ات باشه خاله. گلم آخه تو تشت کی رقصیده مریم جون ایشالله که پات زودتر خوب میشه و با دختر گلت بازی میکنی. وای که چقدر شیرین زبونی تو خاله غذا خوردی بزرگ شدی لطفا بیا منم تو را بخورمت
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام به روزی ماهت . انشاالله خوب بشه دیگه کلافه شدم حسابی.. چشم میام
مامان امیـــرحسیــــن
10 مرداد 93 17:52
ايشالا زانوت زود زود خوب بشه... عكسات خيلي نازن ولي يه چيزي خوبه رو فرشي هست وگرنه با اين بريز و بپاش بچه ها فرشا چه شكلي ميشد!؟!؟ ماهم هميشه رو فرشيمون تو ماشينه و داره شسته ميشه ولي ما راهپيماييي رفتيم!!
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام خاله جون ممنونم نظر لطفتونه خوبه شما هم مثل ما در حال شستشو هستید واقعا اگه نبود چی میشد پدر خونه راحت بود خوش به حالتون
دکترناصری
27 مرداد 93 18:54
سلام . همیشه درپناه اقا امام زمان سالم وسلامت باشید من یک وبلاگ پزشکی دارم که دوست دارم خانواده های محترم جهت اگاهی از مشکلات زناشویی و مشکلات خانوادگی .مشکلات کودکان .دخترهای نزدیک به بلوغ و.......!!؟ تاانجاکه خداتوان دهد مشاوره دهم به صورت رایگان وهیچ گونه چشم داشتی بجز دعای خیر .چون هرکس چیزی دارد باید زکات ان چیز رابدهد. لطفا جهت اگاهی از وبلاگ یه سری بزنید نظرتون رو هم بفرمایید خوشحال میشوم باتشکر دکترناصری.. naserishahram35.blogfa.com