زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

گردش ،دیدو بازید در روزهای بهاری زیبا

1393/1/14 22:28
990 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم سلام خوشکل مامان niniweblog.com

ادامه تعطیلات نوروز و دید و بازید ببخش دیر شد خوب همش مهمونی و مهمون داری

دیگه خسته شدم خوب شد تمام شد نیشخند

 

 

niniweblog.com

 

ولی خیلی خوش گذشت در کنار تو وروجک و شیرین زبونیهات 

خدایا شکرت که دختر مهربون و با ادب و خوشکل را بهمون دادی تا در کنارش بهترین روزها را داشته باشیم..

سریع بیا ادامه مطلب که دیگه دیر تر نشه...

niniweblog.com

 

دوستت دارم 

 

93/1/6 چهارشنبه

 

توی رستوران  که برای اولین بار نوشابه خوردی..البته به اصرار زیاد خودت

 

 

 

قربون اون عینی زدنت بشم که هر موقع خورشید تو ماشین به چشمات می تابه

به بابایی میگی عینی بده..  

 

 

 

 

 

 قیافت بعد از خوردن نوشابه..

 

 

بعد از خوردن کباب به سمت ماشین شما به قول خودت توتور ها (موتورها)

را دیدی دیگه از خود بی خود شدی ما هم برات خریدیم.

مبارکت باشه عزیزم اینم عیدی من و بابایی ماچ 

 

 

 

 

 

بعد از اونجا رفتیم برای بازی با سُسُره نزدیک پل خواجو 

که طبق معمول تمام سرسره های بزرگ راه پله های سخت و پیچیده..تعجب

niniweblog.com

 

 

 

قربونت برم فرشته منقلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بعد از کلی بازی کردن دستات را با اب شستم و با بای بای کردن بلاخره رضایت دادی . 

 بر گشتنی هم تو میدان نزدیک خونمون با هزار ترفند چند تا عکس از سفره هفت سین

ازت گرفتیم زیاد خوب نشد چون همکاری نکردی..

 

 

 

 

 

ببین داری گریه میکنی چون از اسب ترسیده بودی..

 

 

 

 

 

 

93/1/8

 

روز جمعه خونه عمه زهرا برای دید و بازید رفته بودیم که با شکوفه ها ازت عکس گرفتیم

 

 

 

 

گل ناز یکی یک دونه من .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای خوردن ناهار هم رفتیم پارک تو مسیر خونه...

 

 

 

 

چه اسمان زیبایی البته به زیبایی گل من نیست..

 

 

 

ریاضی دان بزرگ من.

 

 

 

 

 

بالا رفتن از حرف ق 

 

 

پایین اومدن از حرف ق

 

 

و دوباره کارهای خطر ناک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 دیدی مبینا تلوزیون تماشا میکنه عین همون خوابیدی و تماشا می کنی..

 

 

فدای دختر ناز و مهربونم ،نفسم بدون تو زندگی برام هیچه... niniweblog.comniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله مینا
15 فروردین 93 15:51
من مینا هستم ب تازگی ی وب تو نی نی وبلاگ درس کردم لطفا پیشم تشریف بیارین و وبمو ببینین و با نظراتتون خوشحالم کنین
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
چشم حتما
الهام(مامان امیرحسین)
15 فروردین 93 22:36
سلام مریم جون از دید و بازدید و مهمونی خسته نباشی! اولین بار!! جدی تا حالا نخورده بوده!! امیرحسین که خوراکشه!! این لباسو خودت دوختی مریم جون!!؟؟ خیلی قشنگه! میگم این کلاه رو میشه پسرونه هم دوخت؟؟ با پارچه های مناسب پسرا؟؟ خیلی قشنگه!! اگه میشه باید یادم بدی!!باید!! ولی فکر کنم دخترونه ست!نه؟ مبارک توتورت باشه عزیزم! تو خودت شکوفه ی هلویی عزیزم! عکسات با این حروف و اعداد خیلی قشنگ شده عزیزم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام به روی ماهت همچنین شما خسته نباشید. من زیاد نمیگذارم ثنا جون هله هوله بخوره نوشابه را هم از بس التماس کرد بهش دادم. نه الهام جون این کلاه مخصوص دختراس انشاالله پسر دار شدم تلاشم را میکنم تا اونم یاد بگیرم اون وقت بهت یاد میدم ممنونم سلامت باشید ولی اونی نیست که دلمون میخواست براش بخریم خودش دیگه اصرار کرد و ازش پیاده نشد..ما هم تسلیم
نسرین(مامان پریا)
16 فروردین 93 7:38
چه لباس خوشگلی حتما دست و کار مامانه مبارک توتورت باشه عزیزم به شما هم که تعطیلات حسابی خوش گذشته همیشه شاد باشی
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
چشماتون خوشکل میبینه قابل شما را نداره بله کار ؛کار خودمه ممنونم سلامت باشید جاتون خالی همچنین
مامان بیتا و تینا
17 فروردین 93 19:38
سلام نازم سال نو مبارک انشاالله که خدا همیشه بهتون دل خوش بده به به میبینم که دختر گلمون حسابی بهش خوش گذشته خانم گل ما هم اپیم و منتظر حضورت
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام سال نوی شما هم مبارک ممنونم همچنین. چشم حتما
مامان گلشيد
26 فروردین 93 8:18
عروسكم چقدر خوشگل شدي كنار اين شكوفه ها چه لباس خوشگلي هم پوشيدي دست ماماني خوش سليقه درد نكنه كه اين همه هنرمنده
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
مرسی چشماتون خوشکل میبینه قابل نداره
مامان هستي
2 اردیبهشت 93 7:43
سلام سال نو مبارك. توتور اين خانوم خوشكل ناز هم مبارك. ايشاله هميشه به گشت و گذار و گردش. اين خانوم باكلاس با اون عيني و لباس هاي آبي خوشكلش چه جوري نوشابه ميخوره،اشك چشمش دراومده.اي جان چه شكوفه هاي خوش رنگي خوش به حالتون حالش رو ببرين مامان خانوم هنرمند دستت درد نكنه براي اين لباس هاي خوشكل
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام همچنین ممنونم چشماتون خوشکل میبینه قابل شما را نداره شرمنده نفرمایید