زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

مروارید باران

1392/9/12 0:09
382 بازدید
اشتراک گذاری

سلام لوس لوسکم

 

هـــــــــورااااااااااااااااااا

هورا

بازم مروارید های زیبا 

خدا را شکر بابت همه نعمت های خوبش

 

بغلمبارک باشه خوشکلم  ماچ

 

 

 

 

دندان آسیاب کوچک اول بالایی سمت راست را روز یکشنبه 92/9/9 رویت شد.

دندان آسیاب کوچک اول پایینی سمت راست را روز دوشنبه 92/9/10 رویت شد.

 

هر دو به رنگ قرمز.

امیدوارم با اون چیزهای سفتی که تو باهاشون میشکنی برات سالم بمونه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهام(مامان اميرحسين)
14 آذر 92 0:09
مبارك مبارك!! يه كمي هم وسطاش استراحت كن عزيزم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم خاله جون . اصلا خاله التماس نکن که نمیتونم افتادم تو سر زیری و نمیتونم ترمز کنم و استراحت کنم بوس واسه امیر حســــــــــــــین جونم
مامان حسین جون
14 آذر 92 12:36
مبارکت باشه عزیزم ایشالله که دندونای ثنا جون دندونای خوب ومحکمی باشن چون متاسفانه بچه های این دور و زمونه جنس دندوناشون زیاد خوب نیس زودی خراب میشه شاید از تغذیه شون باشه!!!! البته مریم جون اینو از رو دندونای بچه های فامیل خودمون میگم نه که منبع علمی خاصی داشته باشه درضمن این عکسی که میذاری الان کدوم دندونش در اومده خیلی قشنگه ، خوشم اومد آفرین به ذوق و سلیقه ت
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم خاله که همیشه بهمون سر میزنید شما لطف دارید. خودمم خیلی خوشم میاد چون حافظه خوبی ندارم برای همین اینکار را میکنم تا بدونم کدوم دندون در اومده
مامان حسین جون
14 آذر 92 12:37
مریم جون میخوام یه حقیقتی رو بهت بگم : وبلاگ ثنا جون خیلی قشنگه جدی میگم متفاوته و بدور از خودنمایی و ریا یه وبلاگ شخصی که توش فقط و فقط خاطرات بزرگ شدن ثنا سوگلیو مینویسی برای ثنای عزیزم و خونواده مهربونش آرزوی سلامتی روزافزون میکنم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم چشماتون قشنگ میبینه از دعای خوبتون تشکر میکنم... منم یه حقیقتی را بگم خیلی دلم میخواست یکنفر پیدا بشه و نظرش را در مورد وبلاگ ثنا جون بگه همیشه فکر می کردم خاطرات دخملی را خوب و کامل نمینویسم به وبلاگهای دیگران که سر میزدم پیش خودم میگفتم نکنه بعدا ثنا جون که بزرگ بشه بهم بگه اینها چیه نوشتی وبلاگ دوستام را ببین.. ولی الان با این کامنت شما کلی امیدوار شدم ممنونم که نظر دادید ...همیشه دل گرمم میکنید...بعضی وقتها میخواستم دیگه ادامه ندم ولی الان دیگه فرق میکنه.. ممنونم خواهر خوبم موفق باشید..وبلاگ شما هم بسیار وبلاگ زیبا و به دور از ریا هست اینها واقعا میگم..
مامان امیرحسین
15 آذر 92 20:40
مبارک دندونهات باشه خوب ازشون مواظبت کن.تاهمیشه سالم باشن عزیزم. خاله عکسها را دوباره آپلود کردم لطفا ببینید امیدوارم اومده باشه.
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
چشم خاله جون مواظبم میام و میبینم.. ممنون که بهمون سر زدید.
مامان معین
16 آذر 92 12:16
مبارک باشه عزیزم .
نازنین (مامان ثــــــــــــنا)
18 آذر 92 9:06
آفرین عزیزدلم همین جور تخته گاز داری میری هاااااا قربونت برم مبارکت باشه .....انشالله بقیشم با سلامتی ثنا جونم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم خاله جون که بهمون سر زدید انشاالله
هدیه
19 آذر 92 11:44
اینم رمز