زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

شیرینم..کوچک رویایی من

1392/9/8 9:41
394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ارام جانم ....سلام عشق ماندگارم

 

امروز من و بابایی داشتیم صبحانه می خوردیم

تو هم خواب بودی یکمرتبه چشمات را باز کردی و گفتی

مامانی...بابایی دو تایی گفتیم بله ولی وقتی نگاه کردمتعجب

خواب بودیخواب..من و بابایی ذوق مرگ شدیم.نیشخند

بیا دنبالم یکی یکدونه چراغ خونه..

 

 

 


ماچ

اخه نمیدونی که چقدر زیبا اسممون را تلفظ میکنی

تقریبا دو هفته ایی میشه که روزی هزار بار اسممون

را صدا میزنی و وقتی برای بار هزارم جواب بله یا جان

را می شنوی از ته دلت می خندی دلمون میخواد انقدر

فشارت بدیم تا تو اعماق وجودمون محو بشی.

قلب

کلمه هایی که جدیدا میگی..

کل=کلاه

پا=پا

مو یا بو=مو

بو=کو یا کجا

اینجا=اینجا

بووورو=برو

  

بای بای=قبلا فقط دستت را تکون میدادی ولی الان بای بای را هم میگی

جیشش=جیش

بورووو=برو

دایی یا دا=هرکس که اسمش را نتونی تلفظ کنی.

بقیش را یادم نیست.متفکر

 

 

وقتی که غذا میخوری یا هر چیز دیگه روی یه جای بلند

می ایستی دستات را میبری بالا و میگی وااااااااااااای

یعنی اینکه بزرگ شدی.

اگه چیزی بخوای میای هر چیز که تو دست من هست

را ازم میگیری و می زاری زمین انگشتم را می گیری

تو دستت و با خودت میبری تا اون چیزی که میخوای را

بهت بدم منم اگه مال خودت باشه بهت میدم ولی اگه از

وسایل من و بابایی باشه میگم که اینها وسایل ثنا جون

نیست نباید دست بزنی تو بعضی وقتها قانع میشی ولی

بعضی وقتها حتما باید یکم به اون وسیله دست بزنی

و بعد بی خیال بشی.

گلاب به روتون جیش و پیفت را بیشتر وقتها میگی

و دیگه نمیزاری مامیت کنم ولی من نمیتونم اعتماد کنم

برای مهمانی حتما باید مامی بشی.

 

عکسهات را بعدا میگذارم برات..فعلا

 

 

بای بای  

 

تـــــــــــــــــــــــــــو


همان شقایق معروف سهرابی!!!


تا تـــــــــــــــــو


هستی زندگی باید کرد...ماچ

 

یکسال و 6 ماه و 13 روز

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهام(مامان اميرحسين)
8 آذر 92 16:36
سلام مريم جونم خوبيد؟ ممنون دوباره زحمت كشيدي و كامنتا رو گذاشتي! نميخواستم تو زحمت بيوفتي عزيزم من مثل شما حافظه ي خوبي ندارم تا كامنتامو دوباره بذارم بابت خصوصي هم كه گذاشتي ممنون من ازت هيچ انتظاري نداشتم فقط ميخواستم بدوني كه از يه دوست معمولي برام بيشتري و تو يه هفته اي كه نبوديم بدوني علتش چيه! مثل يه خواهر ميموني برام از نوع مجازيش! دوستت دارم خواهر عزيزم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام شما خوب باشید ما هم خوبیم اگه شما انتظاری نداشتید ولی من وظیفه خودم میدونستم تا باهات همراه باشم.. خوب گذشته ها گذشته دیگه هم انشاالله تکرار نشه البته قسمت های خوبش کاش دوباره تکرار بشه خواهر خوبم کوتاهی من را ببخش
الهام(مامان اميرحسين)
8 آذر 92 16:39
آفرين به ثناي باهوش خاله يا همون شقايق معروف!! خاله هنوز نميگي خاله الهام؟؟ سعي كن ياد بگيري و الا من اينجوري ميشم: منتظز عكساتونم هستم! چشمتون روشن مريم جون... راستي مريم جون سوغاتيا رو تنها تنها خوردي ديگه!! باشه!!يادت باشه!!
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
هنوز نمیگم خاله در اولین فرصت یاد میگیرم و خبرت میکنم کادو یادت نره.. دیگه گریه نکن خاله الهام جونم چشم و دلتون روشن نه خواهر سوغاتی های من را هم ثنا جون برداشته جرات ندارم چپ بهشون نگاه کنم
محیاجون(ارام جونم)
9 آذر 92 10:27
ای جونم بچه هاتواین سن ی کاری میکنن باورنکردنی.خیلی دلم واسه اون موقع های محیام تنگ شده.خداحفظ کنه گلتو خواهر
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
خیلی خیلی لحظه های شیرین و قشنگیه ممنونم خواهر
ریحانه ترجانی
9 آذر 92 10:32
سلام چقدر خوب که لحظات قشنگ این عسل ناز رو ثبت میکنید. وقتی بزرگ شه حتما از خوندن اینها لذت میبره. حتما علاوه بر اینها برای اینده این عسلک برنامه ریزی هایی هم کردید.من هم یه پیشنهاد دارم. بیمه تامین اتیه برای کوچولوتون. اگر دوست داشتید اطلاعات بیشتر داشته باشید ایمیلی یا تلقنی با من تماس بگیرید. من نمایندگی بیمه دارم اما علاوه بر اون پایان نامه کارشناسی ارشدم هم همین موضوع بوده.. ضمن اینکه به خاطر علاقه دیوانه واری که به بچه ها دارم تمرکز کاریمو رو بچه ها گذاشتم که ایشاله اینده روشن تری براشون رقم بخوره ریحانه ترجانی 09123351180و66927015
نازنین (مامان ثــــــــــــنا)
9 آذر 92 15:06
آفرین ثنا جونم خیلی خوب داری پیشرفت میکنی خاله ...... مریم جون چشمتون روشن انشالله یه روز از شعر خوندنش تو وبش بنویسی و ما هم کیف کنیم ببوس عزیز دلمو....
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم خاله جون چشم و دلتون روشن.انشاالله همچنین
نسرین(مامان پریا)
9 آذر 92 15:53
سلام مریم جون کم پیدایید دیگه به خونه ما سر نمی زنید از قدیم گفتند هررفتی یه اومدی داره افرین به دختر خوشگلم که هر روز کلمه های بیشتری یاد می گیره
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام عزیزم من چند تا کامنت برات گذاشتم ولی چند وقته کامنت ها نمیاد ممنونم خاله جون
الهام(مامان اميرحسين)
10 آذر 92 16:23
پس عكسا كو تنبل خانوم؟؟ هنوز نذاشتي؟؟
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
منا تنبلی اصلا تو خونم نیست میام کم طاقت خوشکل